کیفیت ماشین لباسشویی اسنوا

در این مقاله ما قصد داریم تا شما را با برند اسنوا و به طور اختصاصی لباسشویی اسنوا آشنا کنیم و به بسیاری از سوالات شما در مورد کیفیت ماشین لباسشویی اسنوا ، موتور ماشین لباسشویی، چگونگی خدمات پس از فروش آن، مزایا و معایب ماشین لباسشویی اسنوا، امکانات این ماشین لباسشویی و … پاسخ دهیم و همچنین بهترین مدل‌های ماشین لباسشویی‌های اسنوا را به شما معرفی کنیم.

این روز‌ها رقابت زیادی برای شستشویی راحت تر و به صرفه تر بین برند‌های مختلف ماشین لباسشویی وجود دارد. حال بررسی خواهیم کرد که برند اسنوا از چه فناوری‌هایی در بازار رقابت استفاده می‌کند.

 

 آشنایی با برند اسنوا

اسنوا(ارکان ساختار نوین ایرانیان) یک شرکت تولید کننده لوازم خانگی ایرانی می‌باشد که از سال 1384 در مورچه خورد اصفهان شروع به کار کرده است. این شرکت تولید کننده انواع اجاق گاز، کولر آبی، ماشین لباسشویی، تلویزیون و یخچال فریزر می‌باشد و 50 درصد قطعات مورد نیاز برای جمع کردن دستگاه‌ها، تولید داخل می‌باشد. این برند توانسته با به کارگیری فناوری‌های روز دنیا و بالا بردن کیفیت محصولات خود، جایگاه خود را در خانواده‌های ایرانی پیدا کند.

کیفیت ماشین لباسشویی اسنوا

 

لباسشویی‌های اسنوا چه امکاناتی دارند؟

  • کم مصرف بودن

مهم نیست شما چه مدلی از ماشین لباسشویی‌های اسنوا را انتخاب کنید. یکی از ویژگی‌های این برند تولید ماشین لباسشویی کم مصرف است. این مزیت می‌تواند 35 تا 49 درصد در مصرف انرژی صرفه جویی کرده و تاثیر زیادی در کاهش هزینه‌های خانواده داشته باشد.

 

 

  • تنوع بالا در برنامه‌های شستشو

ما در طول زندگی مجبور به شست و شو انواع لباس، پتو، پرده و… هستیم که ضخامت‌ها و جنس‌‌های مختلفی دارند و همینطور میزان چرک بودن آنها نیز متفاوت است. ماشین لباسشویی اسنوا با داشتن حدود 15 نوع روش شست و شو مختلف، به شما این امکان را می‌دهد که با توجه به نیاز خود، در شستشو بهترین گزینه و روش را برای شستن لباس خود انتخاب کنید.

  • عیب یابی خودکار

شما ممکن است در طول استفاده از لباسشویی به مشکلات مختلفی برخورد کنید؛ مثل چفت نشدن کامل درب ماشین لباسشویی یا مشکلاتی در اتصالات آب یا برق دستگاه. ممکن است بر طرف کردن این مشکلات برای شما بسیار سخت باشد و حتی نمی‌توانید به درستی عیب دستگاه را پیدا کنید. خوشبختانه برند اسنوا در لباسشویی‌های واش این واش و هارمونی فناوری عیب یابی خودکار را به کاربرده است که استفاده از آن برای همه بسیار ساده می‌باشد. به این صورت که لباسشویی از طریق نمایش چند کد بر روی نمایشگر دستگاه، به شما مشکل را اطلاع رسانی می‌کند و شما به راحتی می‌توانید با مراجعه به دفترچه راهنما، ایراد دستگاه را رفع کنید.

  • تکنولوژی نانوسیلور

از مواردی که  باعث بالا رفتن کیفیت ماشین لباسشویی اسنوا شده است، تکنولوژی نانوسیلور، یا همان آزاد شدن یون نقره در محفظه‌ی لباسشویی می‌باشد. این ویژگی از جمله ویژگی‌های مدل‌های واش این واش و هارمونی لباسشویی اسنوا می‌باشد و به از بین بردن 650 نوع از میکروب، ویروس، قارچ و… و همچنین افزایش عمر مفید ماشین لباسشویی و کاهش مصرف انرژی کمک می‌کند.

  • سیستم شروع شستشو با تاخیر

این ویژگی به افراد کارمند یا کسانی که نصف بیشتر روز را در منزل نیستند، خیلی کمک می‌کند. به این صورت که شما به دستگاه برنامه می‌دهید که در چه ساعتی شروع به کار کند. با این ترفند، دستگاه را تنظیم کرده و به بیرون می‌روید و زمانی که به منزل برمی‌گردید، لباس‌ها تمیز و معطر خواهند بود.

  • شستشو‌ی سریع

سری واش این واش و هارمونی لباسشویی‌های اسنوا این امکان را به شما می‌دهد که لباس‌های نیمه چرک را با شستشو سریع در عرض 14 تا 19 دقیقه بشوید. این ویژگی مخصوص افراد پر مشغله می‌باشد.

  • طراحی درام الماسه

حتما برای شما هم پیش آمده که نگران شستشو لباس‌های ظریف و نازک خود با ماشین لباسشویی باشید و ترجیح دهید که آن‌ها را با دست بشویید. با طراحی حفره‌های الماس مانند ماشین لباسشویی‌های اسنوا که محیطی شبیه به شستشو با دست را فرآهم آورده است، دیگر نگرانی بابت نخ کش شدن و آسیب دیدن لباس‌های ظریف، حساس و نازک نیست.

  • داشتن نمایشگر ال ای دی

ماشین لباسشویی‌های اسنوا یک نمایشگر ال ای دی دارند که علاوه بر نمایش دادن انواع ارور‌ها و مشکلاتی که باید بررسی شوند، باعث زیبا شدن ظاهر دستگاه و استفاده راحت از دستگاه نیز می‌شود.

 

خدمات پیشنهادی : تعمیر ماشین لباسشویی

 

موتور ماشین لباسشویی اسنوا ساخت کجاست؟

از موارد مهمی که کیفیت ماشین لباسشویی اسنوا بدان وابسته است، کیفیت موتور آن می‌باشد. در ابتدا شروع کار این شرکت موتور ماشین لباسشویی اسنوا ساخت کره جنوبی بود، اما با شروع تحریم‌ها، موتور از ساخت کره جنوبی به ساخت کشور چین تغییر پیدا کرده است. ولی با این تغییر، باز هم کیفیت بالا و قابل قبول در این قطعه‌ی مهم، وجود دارد.

خدمات پس از فروش ماشین لباسشویی اسنوا چگونه می‌باشد؟

کارکنان شرکت اسنوا با پشتیبانی دقیق در حال خدمت رسانی هستند. شما می‌توانید در صورت  بروز هرگونه مشکل با شرکت اسنوا تماس حاصل کرده و در صورت داشتن کارت گارانتی از مزایا و خدمات این شرکت به صورت رایگان برخوردار شوید. البته باید دقت داشته باشید که نباید از تاریخ گارانتی گذشته باشد. همچنین در صورتی که کارت شما مفقود شده باشد نمی‌توانید از خدمات رایگان پس از فروش استفاده کنید. پس تا زمانی که کارت شما اعتبار دارد، در حفظ و نگهداری آن کوشا باشید.

شما همچنین می‌توانید با تعمیرگاه‌های مجاز در سراسر کشور تماس حاصل کرده و از این خدمات پس از فروش به نحو احسن بهره ببرید.

کیفیت ماشین لباسشویی اسنوا : چرا ماشین لباس شویی اسنوا بخریم؟

با توجه به مواردی که گفته شد، بالا بودن کیفیت ماشین لباسشویی اسنوا و همچنین ویژگی‌ها و فناوری‌های به روز به کار رفته در آن، باعث شده است که این ماشین لباسشویی، یک انتخاب خوب برای خانواده و جهیزیه نو عروس به حساب بیاید. همچنین این مورد که شرکت اسنوا یک شرکت ایرانی است و خرید محصولات ایرانی باعث رونق اقتصاد داخلی و حمایت از کارگران و کارمندان محترم کشورمان می‌شود نیز، ما را تشویق به خرید این برند خواهد کرد.‍ خدمات پس فروش عالی این برند هم می‌تواند به شما اطمینان کامل دهد که از خرید خود کاملا راضی باشید.

 

 

مزایا و معایب ماشین لباس شویی اسنوا از نظر مصرف کنندگان این محصول

مزایا

  • صرفه جویی در مصرف آب و برق
  • شست و شو کاملا تمیز و بدون لک
  • صدا دستگاه فوق‌العاده کم و کاملا بدون لرزش می‌باشد
  • قیمت مناسب
  • مدت زمان کوتاه شست و شو
  • روش‌های مختلف شستشو برای انواع پارچه
  • استفاده راحت از دفترچه راهنمای دستگاه
  • نصب به موقع و خدمات پس از فروش خوب

معایب

  • کار نکردن بعضی از دکمه‌های دستگاه که بعد از یک مدت طولانی از آن استفاده نشده است.

معرفی بهترین ماشین لباسشویی‌های اسنوا

به طور کلی ماشین لباسشویی‌های اسنوا به دو دسته تقسیم می‌شوند، هارمونی و واش این واش. که به ویژگی های مشترک آن‌ها پرداخته شد. حال می‌خواهیم به تفاوت این دو مدل بپردازیم:

 

 

  • ماشین لباسشویی‌های سری هارمونی اسنوا

این مدل، دارای فناوری شستشو با بخار می‌باشد. این ویژگی منحصر به فرد، کمک می‌کند تا لباس‌ها پس از شستشو صاف و نرم‌تر باشند و چروک کمتری به خود بگیرند؛ به همین دلیل نیاز به اتوکشی خیلی کمتر می‌شود؛ که این ویژگی بسیار مناسب افراد کارمند می‌باشد. استفاده از این فناوری به خصوص برای شستن لباس نوزادان کاربرد دارد و لباسی نرم و بدون حساست و آلرژی به شما تحویل می‌دهد. البته این نکته را فراموش نکنید که لباس نوزادان باید به صورت جداگانه از لباس بزرگسالان شسته شود.

کیفیت ماشین لباسشویی اسنوا

در این سری از ماشین لباسشویی‌های اسنوا، به دلیل داشتن موتور‌های قوی اینورتر، میزان چرخش دستگاه و مصرف انرژی آن قابل تنظیم می‌باشد. با این ویژگی شما می‌توانید هر تعداد لباس هر چقدر هم که کم باشد را با خیال راحت و بدون نگرانی بابت مصرف انرژی بشویید. این ویژگی نیز بسیار کاربردی برای خانواده‌های کم جمعیت می‌باشد.

  • سری واش این واش

درب دوم، از جمله ویژگی‌های منحصربه‌ فرد سری واش این واش می‌باشد که کابرد آن، برای مواقعی است که لباسشویی شروع به کار کرده است اما شما متوجه شده‌اید که فراموش کرده‌اید یکی از لباس‌ها را درون ماشین قرار دهید. با داشتن این ویژگی، می‌توانید درب دوم را باز کرده و لباس جا مانده را به بقیه لباس‌های در حال شستشو اضافه کنید.

کیفیت ماشین لباسشویی اسنوا

موتور این سری از لباسشویی‌های اسنوا بدون تسمه بوده و از نوع دایرکت درایو می‌باشد. حذف تسمه باعث شده که صدا و لرزش دستگاه به حداقل برسد؛ که همین ویژگی، باعث افزایش کیفیت ماشین لباسشویی اسنوا ، نسبت به هم ردیفان خود، می‌باشد.

سیستم آب کشی شرعی از ویژگی‌هایی است که به شما این اطمینان را می‌دهد که لباس‌ها، با آب کر آب‌کشی می‌شوند. به این صورت که از هنگام آب کشی از یک طرف آب وارد محفظه می‌شود و همزمان تخلیه آب انجام می‌گیرد و لباس‌ها به صورت کاملا شرعی و اسلامی آب کشی ‌می‌شوند.

 

 

همانطور که گفته شد ماشین لباسشویی‌های اسنوا روش‌های مختلفی برای شست و شو لباس دارد. یکی از این روش‌ها که مخصوص سری واس این واش می‌باشد، شست و شو مخصوص لباس کودکان است. لباس کودکان، به دلیل داشتن پوست حساسی که دارند، باید به گونه‌ای شسته شود که باعث آلرژی آن‌ها نشود.

شما می‌توانید با تهیه لیستی از خواسته‌ها و نیاز‌های خود و مطالعه ویژگی‌های مشترک و اختصاصی سری‌های هارمونی و واش این واش و بررسی کیفیت ماشین لباسشویی اسنوا ، بهترین مدل را برای خود و خانواده‌ی خود انتخاب کنید.

خدمات تعمیر ماشین لباسشویی ابتکار سرویس

همانطور که گفته شد بعد از تمام شدن گارانتی لباسشویی شما، خدمات پس از فروش به شکل رایگان نمی‌باشد. پس شما برای رفع مشکلات احتمالی ماشین لباسشویی خود به یک تیم قوی و متخصص نیاز دارید.

گروه مجرب ابتکار سرویس با در دست داشتن برترین تکنسین‌ها، آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می‌باشد. برای هرگونه خدمات مربوط به ماشین لباسشویی اسنوا، من جمله سرویس، تعمیر، تعویض قطعات و… ، می‌توانید روی تجربه و تخصص این گروه حساب کنید. بغیر از برند اسنوا شما برای نصب، سرویس و تعمیر ماشین لباسشویی از تمام برندها نیز می‌توانید روی این مجموعه حساب باز کنید زیرا علاوه بر متخصصین با تجربه و استفاده از لوازم اصلی دارای گارانتی نیز می‌باشد.

همچنین شما می‌توانید با برقراری تماس با مشاورین آنلاین این گروه، در بسیاری از زمینه‌ها راهنمایی شده و پاسخ بسیاری از سوالات و مشکلات جزئی خود را دریافت کنید.

نوشته‌های تازه

شاید این مقاله ها را بپسندید

Comments

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی | تعمیرات یخچال و فریزرماشین لباسشوییماشین ظرفشوییفر و مایکروفرپکیج دیواری آبگرمکنکولر گازی و اسپیلت

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی

برند خدماتی ابتکار سرویس ارائه خدمات به مخاطبین خود بصورت آنلاین را آغاز کرده و در تلاش برای ارائه هرچه بهتر خدمات سرویس وسایل برقی و غیر برقی در منازل و ادارات می باشد. ابتکار سرویس با بهره گیری از منابع انسانی متخصص در حوزه تعمیرات وسایل با مزیت مشتری مداری از حیث مالی و زمانی پیوسته در حال بهبود و توسعه خدمات قابل ارائه خود جهت برطرف کردن هرچه بیشتر نیازهای شما مخاطبین عزیز می باشد.

تماس مستقیم : 02144624589

فرم درخواست تعمیر

به زودی کارشناسان ما با شما تماس خوهند گرفت
خطا.اطلاعات به درستی وارد نشده است.لطفا مجددا بررسی کنید