خدمات ویژه فر،مایکروفر و مایکروویو

فر و مایکروویو یکی از لوازم اصلی هر آشپزخانه ای به شمار می رود و تقریبا در هر منزلی یافت می شود. اما این وسیله برقی هم حتی اگر از بهترین برند های دنیا باشد، امکان خرابی آن وجود دارد. تعمیر فر و مایکروویو در محل یکی از خدمات ارزنده ابتکار سرویس است که به دلیل مشکلاتی و دشواری هایی که انتقال دستگاه به نمایندگی تعمیرات دارد، توسط این شرکت ارائه شده است. ابتکار سرویس بهترین و با کیفیت ترین خدمات تعمیر فر و مایکروویو در محل شما و در کوتاه ترین زمان را ارائه نماید.

تعمیر فر و مایکروویو

تعمیر فر و مایکروویو در منزل

فر و مایکروویو بسیار پر استفاده بوده و احتمال خرابی آنها نیز زیاد می باشد. از این رو در مواقعی که مشکلی برای آنها ایجاد می شود، شاید انتقال آنها به یک مرکز تعمیرات کار چندان ساده ای نباشد. امروزه همچنین  با مشغله های کاری بسیار و مشکلاتی که وجود دارد، شاید تعمیر و عیب یابی وسایل برقی منزل از جمله تعمیر فر و مایکروویو در محل پیشنهاد بهتری بوده و تعمیر آنها در نمایندگی تعمیرات، برای مشتریان چندان خوشایند نباشد.

به همین دلیل ما در ابتکار سرویس تلاش کردیم تا کار شما را چند برابر آسان کرده و خدمات تعمیر فر و مایکروویو در محل را به شما ارائه کنیم. شما می توانید با خیالی آسوده و با چند کلیک، از خدمات یک تعمیرکار حرفه ای در منزل بهره مند شوید. البته رزرو تعمیرکار و ارائه درخواست دارای مراحل و اصولی می باشد که در بخش های بعدی حتما درباره آنها صحبت خواهیم کرد.

مزایا تعمیر فر و مایکروویو در محل

شاید از خودتان بپرسید، به واقع تعمیر فر و مایکروفر در محل چه مزیتی می تواند داشته باشد؟ در پاسخ به این سوال باید عرض کنیم که همانطور که مستحضر هستید، انتقال دستگاه فر به تعمیرگاه می تواند باعث شود که شما چند ساعتی را برای این کار اختصاص داده و هزینه ای را نیز برای انتقال آن صرف نمایید. همچنین ممکن است دستگاه فر شما به طور کلی کارکرد داشته باشد، اما خرابی هایی نظیر ایجاد بوی بد یا …. در آن وجود داشته باشد.

در این حالت اگر شما فر و مایکروویو تان را به تعمیرگاه انتقال دهید، احتمالا تعمیرکار از شما می خواهد چند روزی را صبر کنید تا کار عیب یابی و تعمیر را انجام دهد. همانطور که می بینید، این حد از اتلاف وقت می تواند مشکلاتی را برای روال زندگی ایجاد کند. گذشته از این ها وقتی تعمیرکار به منزل شما می آید و کار تعمیر فر و مایکروویو در محل انجام می شود، شما می توانید به نحوه کار او مدیریت داشته باشید تا مشکلی ایجاد نشود. در صورتی که در تعمیرگاه امکان مشاهده روند تعمیرات وجود ندارد.

بررسی بعضی از مشکلات و خرابی‌های مایکروویو

1. گرم نکردن غذا در ماکروویو

گرم نشدن غذا درون مایکروویو دلایل مختلفی دارد که در ادامه هر کدام را بررسی خواهیم‌کرد.

• خرابی دیود ولتاژ بالا

دیود ولتاژ بالا قطعه‌ای است که در بدنه‌ی دستگاه قراردارد. این دیود به کمک خازن و مگنترون وظیفه تولید حرارت درون دستگاه را برعهده دارد. حال زمانی که دستگاه روشن می‌شود اما غذا را گرم نمی‌کند، احتمال خرابی این قطعه وجود دارد که برای بررسی آن لازم است تا یک تکنسین به و‌سیله مولتی‌متر دیود و ‌مدار ولتاژ بالا را چک کند.

• خرابی میکروسوییچ درب مایکروویو

وقتی درب دستگاه به درستی بسته‌ می‌شود، میکروسوییچ به دیگر اجزای دستگاه پیام می‌فرستد که گرم کردن غذا را شروع کنند اما وقتی این قسمت خراب باشد، با وجود بسته ‌بودن پیامی ارسال نمی‌شود. درنتیجه یکی از دلایل گرم نکردن آن می‌تواند خرابی میکروسوییچ باشد. برای تست آن باید بدنه خارجی دستگاه را باز کنید. پیشنهاد ما این است که حتماً از یک تعمیرکار کمک بگیرید.

• خرابی لامپ مگنترون

لامپ مگنترون یکی از اجزای مدار ولتاژ بالا می‌باشد که در کنار اجزای دیگر وظیفه‌ی تولید گرما برای داغ کردن مواد غذایی را برعهده دارند. درصورت بروز مشکل برای مگنترون ممکن‌است باعث سوختن فیوزهای اطراف خود شود و دیگر عمل تولید حرارت به درستی انجام ‌نشود. بررسی سلامت مگنترون نیاز به تخصص دارد پس برای بررسی آن از تکنسین‌های مجرب کمک بگیرید.

• خرابی خازن

خازن نیز یکی دیگر از اجزای تشکیل‌دهنده‌ی مدار ولتاژ بالا می‌باشد که وظیفه‌ی تامین ولتاژ برای گرم کردن غذا را برعهده دارد. اگر خازن، این ولتاژ را در خود نداشته‌باشد، گرما تولید نمی‌شود. در نتیجه منجر به خرابی شده و نیازمند تعمیر فر و مایکروویو خود هستید.

• خرابی ترانس‌های ولتاژ بالا

این ترانس‌ها در کف مایکروویو تعبیه شده‌اند و وجود مشکل در آن‌ها موجب گرم نشدن غذا خواهدشد. لازم به ذکر است که کار با آن‌ها فوق‌العاده خطرناک می‌باشد و بررسی آن را حتما به تعمیرکار بسپرید.

 

تعمیر فر و مایکروویو

2. نچرخیدن سینی مایکروویو

• خرابی موتور محرک

در اکثر مایکروویوها، یک سینی گرد شیشه‌ای در کف دستگاه تعبیه شده که توسط موتور چرخانده می‌شود. حال اگر سینی دستگاه شما نمی‌چرخد، محتمل‌ترین گزینه، خرابی موتور محرک می‌باشد. برای تعمیر آن باید ابتدا مایکروویو را از برق بکشید. سپس پنل پایینی را بردارید. این موتور معمولا کف مایکروویو قراردارد و بهتر است تشخیص تعمیر یا تعویض آن را به یک تعمیرکار بسپارید.

• خرابی کوپلر مایکروویو

همان‌طور که اشاره کردیم، سینی‌گردان توسط موتور می‌چرخد. این سینی توسط یک کوپلر به موتور متصل می‌شود. فرسوده و‌ یا شکستگی آن باعث می‌شود تا نیروی چرخشی از شفت موتور به سینی منتقل نشود. پس باید آن را بررسی کنید.

3. روشن نشدن مایکروویو

• خرابی میکروسوییچ

همان‌طور که گفتیم وقتی درب مایکروویو به‌طور کامل بسته‌می‌شود، از طرف میکروسووییچ به قسمت‌های دیگر پیام شروع ارسال می‌شود. خرابی این قطعه و ارسال نشدن پیام، باعث روشن نشدن دستگاه می‌شود.

• مشکل در فیوز سرامیکی

وظیفه‌ی این قطعه، جلوگیری از نوسانات برقی می‌باشد و در صورت خرابی آن، به هیچ‌کدام از قسمت‌ها برق ارسال نمی‌شود و درنتیجه مایکروویو روشن نمی‌شود.

• خرابی در فیوز حرارتی

وظیفه‌ی فیوز حرارتی و یا قطع‌کن حرارتی، کنترل دمای داخلی مایکروویو می‌باشد و زمانی که حرارت درون آن بیش از حد بالا برود، با خاموش کردن دستگاه از سوختن و اتفاقات خطرناک جلوگیری می‌کند. حال اگر این قطعه خراب شود، کلاً دستگاه روشن نخواهدشد.

• خرابی در برد الکترونیکی

درصورت خرابی در این برد، پیام روشن شدن برای دستگاه ارسال نمی‌شود. اما تشخیص مشکل و یا خرابی در آن، نیاز به تخصص دارد و این کار را حتماً از یک تکنسین مجرب بسپارید.

چرا خدمات تعمیر فر ابتکار سرویس؟

ابتکار سرویس خدمات بسیار با کیفیتی  را برای شما مشتریان گرامی فراهم آورده است که قطعا ارزش استفاده را دارد. از جمله این مزایا می توانیم به موارد زیر اشاره نماییم:

  • سرعت بالای سرویس دهی
  • امکان دریافت مشاوره رایگان، پیش از حضور تعمیرکار
  • تعمیرکاران حرفه ای و آموزش دیده
  • هزینه خدمات مناسب و منصفانه
  • تضمین کیفیت خدمات
  • حذف هزینه انتقال دستگاه به تعمیرگاه
  • پشتیبانی خدمات
  • کیفیت بالای خدمات
  • تعمیر فر و مایکروویو در محل

گذشته از این ها مهمترین ویژگی ابتکار سرویس، تمرکز روی ارائه خدمات عالی و با کیفیت بوده و به همین دلیل است که همواره توانسته ایم، رضایت شما مشتریان عزیز را دریافت کنیم. قطعا دریافت بازخورد از شما عزیزان می تواند به افزایش کیفیت خدمات ما کمک شایانی نیز داشته باشد.

دریافت مشاوره رایگان برای عیب یابی و تعمیر فر و مایکروویو در محل

یکی دیگر از خدماتی که خوشبختانه توانستیم برای رفاه حال شما عزیزان و جلب رضایت شما ارائه کنیم، امکان دریافت مشاوره رایگان، پیش از تعمیر فر و مایکروویو در محل می باشد. در مواردی ممکن است، فر شما نیاز به تعمیر حضوری نداشته و با چند راه حل ساده مشکل حل شود. در این حالت مشاوران حرفه ای ما به صورت تلفنی به شما کمک کرده و با طرح چند سوال ابتدا تلاش می کنند، عیب و خرابی دستگاه را تشخیص داده و در صورتی که نیاز به حضور در محل نباشد، به صورت تلفنی به شما مشاوره دهند.

البته پیش از تماس با مشاوران، پیشنهاد می کنیم در قسمت درخواست تعمیرات، ابتدا سعی کنید سوال مد نظرتان را از بین گنجینه مطالب سایت جستجو کرده و  در صورتی که مشکلتان حل نشد و یا جوابی برای سوال تان پیدا نکردید، با مشاوران ما تماس حاصل نمایید.

مراحل دریافت خدمات تعمیر فر و مایکروویو در محل

مراحل دریافت خدمات تعمیر فر و مایکروویو در محل به صورت زیر می باشد:

مرحله 1: درخواست تعمیرات و دریافت مشاوره رایگان

در این مرحله همانطور که در بخش قبلی گفتیم، شما می توانید از بخش درخواست تعمیرات سوال خود را مطرح کرده و یا با تیم مشاوران ما تماس حاصل نمایید و مشکل را با تعمیرکاران حرفه ای در میان بگذارید.

مرحله 2: حل مشکل به صورت تلفنی

همکاران ما تلاش می کنند، با طرح چند سوال علت خرابی دستگاه را تشخیص داده و اگر مشکل به صورت غیر حضوری برطرف می شود، مشورت های لازم را به شما ارائه کرده تا بتوانید مشکل را خودتان حل نمایید. کافی است در هر ساعت شبانه روز و حتی روز های تعطیل با ما تماس بگیرید.

مرحله 3: تشخیص خرابی دستگاه و نیاز به تعمیر فر و مایکروویو در محل

در صورتی که دستگاه شما به گونه ای خراب شده است که امکان تعمیر آن به صورت غیرحضوری وجود نداشته باشد، شما می توانید درخواست تعمیرکار کرده و در کوتاهترین زمان ممکن همکاران ما به محل اعزام شوند.

مرحله 4: حضور تعمیرکار و تعمیر فر و مایکروویو در محل

در این مرحله تعمیرکار به محل اعزام شده و با بررسی مشکل پیش آمده، دستگاه فر شما را تعمیر می کند.

مرحله 5: دریافت بازخورد از مشتری

از آن جایی که علاقه مند هستیم که کیفیت خدمات ما را تضمین کرده و آن را بهبود ببخشیم، از شما می خواهیم تا در ادامه و بعد از تعمیرات نحوه کارکرد دستگاه را گزارش دهید.

تعمیرکاران حرفه ای و با تجربه ابتکار سرویس

تمامی همکاران تعمیرکار و مشاور فنی ما از جمله افراد با سابقه و متخصص در زمینه تعمیر فر و مایکروویو در محل بوده و با بالاترین کیفیت و کوتاه ترین زمان ممکن تلاش می کنند که خدمات با کیفیتی را به شما مشتریان گرامی ارائه نمایند. شما می توانید اطمینان حاصل نمایید که تمامی پرسنل این مجموعه آموزش دیده و در کار خود حرفه ای هستند. گذشته از این ها ما تلاش می کنیم که با به کارگیری بهترین و متعهد ترین تعمیرکاران رضایت شما عزیزان را جلب نماییم.

 

تعمیر فر و مایکروویو

هزینه تعمیرات فر و مایکروویو در محل

ببینید به راحتی نمی توانیم درباره هزینه تعمیرات فر و مایکروویو صحبت کنیم و یک عدد مشخص را به شما اعلام نماییم. اما آنچه که واضح است، این موضوع می باشد که قیمت خدمات تعمیر فر یا مایکروفر به پارامترهای مختلف از جمله موارد زیر بستگی دارد:

  • نوع خرابی دستگاه
  • شدت خرابی دستگاه
  • آیا فر نیاز به یک قطعه جدید دارد؟
  • نوع خدمات

بر این اساس هزینه تعمیر مشخص می شود. اما ما تلاش کردیم تا قیمت تمامی خدمات تعمیر وسایل برقی را به صورت منصفانه در نظر بگیریم تا رضایت شما مشتریان گرامی را جلب نماییم. شما با یک بار استفاده از خدمات تعمیر این مجموعه می توانید علاوه بر بررسی کیفیت خدمات ارائه شده، قیمت خدمات ما نسبت به کیفیت خدماتی که دریافت کرده اید با سایر همکاران ما مقایسه نمایید.

ما همچنین شرایط استفاده از مشاوره رایگان را برای شما در نظر گرفته ایم و شما می توانید برخی خرابی های دستگاه تان را بدون مراجعه تعمیرکار و بدون پرداخت هزینه برطرف کنید. علاوه بر این باید عرض کنیم، دیگر نیاز نیست، هزینه ای را برای انتقال مایکروویو به تعمیرگاه بپردازید. در کل تا حد بسیار زیادی در هزینه های شما و البته وقت شما صرفه جویی خواهد شد.

تضمین خدمات تعمیر انواع فر، مایکروفر و ماکروویو

قطعا ما خدماتی را که به شما ارائه می کنیم، تضمین می نماییم. به همین دلیل همکاران ما پس از ارائه خدمات تعمیر فر و مایکروویو در محل، پس از گذشت 7 روز با شما تماس حاصل نموده و کیفیت خدمات را جویا می شوند. شما با ارائه بازخوردهای دقیق به ما می توانید به ما در بهبود کیفیت خدمات ما کمک فراوانی بکنید. ذکر این نکته نیز خالی از لطف نمی باشد که تضمین خدمات تعمیر نشانه احترام ما به شما عزیزان بوده و ارائه خدماتی با بالاترین کیفیت برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است. به همین خاطر از شما عزیزان می خواهیم پس از دریافت خدمات در صورت بروز هرگونه مشکل ما را در جریان قرار داده و به ما بازخورد دهید.

در پایان امیدواریم بتوانیم بهترین و مناسب ترین خدمات تعمیر فر و مایکروویو را به شما همشهریان گرامی ارائه نماییم.

هزینه تعمیر فر و ماکروفر به عوامل مختلفی از جمله نوع دستگاه، علت خرابی دستگاه، نیاز به تعویض یا تعمیر قطعات و... بستگی دارد و بعد از عیب یابی و بررسی و قبل از هرگونه تعمیری توسط متخصص به شما اعلام خواهد شد. سپس در صورت رضایت شما تعمیر صورت می‌پذیرد. در ابتکار سرویس سعی در کمترین و مناسبت ترین قیمت دریافتی ملاک قرار داده شده است، پس نگران هزینه دستکاه خود نباشید.

اصل هنر منابع انسانی ابتکار سرویس بر ارائه تعمیر درست و اصولی بوده و در اولویت های بعدی تعویض قطعه در دستور کار قرار می‌گیرد. این اطمینان را هم به شما مخاطبان عزیز می‌‎دهیم که یکی دیگر از مزیت های ابتکار سرویس ارائه قطعات اصلی و اورجینال به همراه گارانتی و ضمانت پشتیبانی از قطعه می باشد که خیال شما را از هر جهت نسبت به آینده تعمیر صورت گرفته راحت می‌کند.

در ابتکار سرویس برای این روند سعی در راحتی شما عزیزان بوده. شما می‌توانید از طریق وب سایت و یا تماس تلفنی درخواست خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن جهت هماهنگی با شما تماس حاصل نمایند.

شرکت ابتکار سرویس نمایندگی تعمیرات انواع فر و ماکروفر در تهران می‌باشد.

مطالب پیشنهادی:

فرم درخواست تعمیر

به زودی کارشناسان ما با شما تماس خوهند گرفت
خطا.اطلاعات به درستی وارد نشده است.لطفا مجددا بررسی کنید
تماس مستقیم با کارشناس

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی | تعمیرات یخچال و فریزرماشین لباسشوییماشین ظرفشوییفر و مایکروفرپکیج دیواری آبگرمکنکولر گازی و اسپیلت

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی

برند خدماتی ابتکار سرویس ارائه خدمات به مخاطبین خود بصورت آنلاین را آغاز کرده و در تلاش برای ارائه هرچه بهتر خدمات سرویس وسایل برقی و غیر برقی در منازل و ادارات می باشد. ابتکار سرویس با بهره گیری از منابع انسانی متخصص در حوزه تعمیرات وسایل با مزیت مشتری مداری از حیث مالی و زمانی پیوسته در حال بهبود و توسعه خدمات قابل ارائه خود جهت برطرف کردن هرچه بیشتر نیازهای شما مخاطبین عزیز می باشد.

تماس مستقیم : 02144624589

فرم درخواست تعمیر

به زودی کارشناسان ما با شما تماس خوهند گرفت
خطا.اطلاعات به درستی وارد نشده است.لطفا مجددا بررسی کنید