تعمیر ماشین لباسشویی : در این بخش، علت تعدادی از مشکلات اساسی و بزرگی که افراد با آن مواجه هستند را بررسی می‌کنیم.

  • روشن نشدن ماشین لباسشویی

از اساسی‌ترین مشکلاتی که برای ماشین‌های لباسشویی پیش می‌آید، می‌توان به روشن نشدن لباسشویی اشاره کرد. گاهی مواقع شما لباس‌ها را داخل لباسشویی می‌گذارید. مایع تمیزکننده را در دستگاه می‌ریزید. دکمه استارت را فشار می‌دهید، اما دستگاه روشن نمی‌شود. در اولین قدم حتماً دوشاخه برق دستگاه را بررسی کنید. اگر دوشاخه درون پریز بود، سلامت پریز را چک کنید. درصورتی که پریز برق نیز مشکلی نداشت، باید قطعات و سیم‌پیچی داخلی دستگاه را تست کنید.

در ماشین‌های لباسشویی درب از جلو، اگر درب دستگاه به‌طور کامل بسته نشده‌باشد، ماشین لباسشویی روشن نخواهد شد. اگر درب لباسشویی نیز به درستی بسته ‌بود، احتمال وجود مشکل در میکروسوییچ درب نیز وجود دارد. بهتر است آن را نیز بررسی‌ کنید. گاهی مواقع به‌علت نفوذ آب به داخل ماشین لباسشویی، سیم‌پیچی دستگاه می‌سوزد یا اتصالی می‌کند. بررسی سیم‌پیچی لباسشویی کاری تخصصی می‌باشد و بهتر است با یک تعمیرکار مجرب تماس بگیرید.

تعمیر ماشین لباسشویی

  • تمیز نشستن لباس‌ها

یکی دیگر از‌مشکلات بزرگی که خانواده‌ها برای تعمیر ماشین لباسشویی خود، مجبور به تماس با تعمیرکاران می‌باشند، تمیز نشستن لباس‌ها می‌باشد که دلایل مختلفی دارد. از جمله مهم‌ترین دلایل آن می‌توان به خراب شدن المنت‌ها اشاره کرد. زمانی که المنت لباسشویی شما دچار مشکل شود، آب درون دیگ به خوبی گرم نمی‌شود و لباس‌ها تمیز شسته نخواهندشد. مشکل در بازوهای آب‌پاش از دیگر دلایل تمیز نشدن لباس‌ها می‌باشد. نحوه و‌میزان پمپاژ آب بر روی لباس‌ها اهمیت ویژه‌ای دارد. چنانچه خازن‌های موتور لباسشویی ضعیف شده و یا خراب شوند، دیگ لباسشویی به خوبی چرخیده نخواهدشد؛ در نتیجه لباس‌ها کثیف‌خواهندماند. همچنین اگر فیلتر ماشین لباسشویی خود را به‌طور مرتب تمیز نکنید، مرحله تخلیه آب به درستی صورت نمی‌گیرد. در نتیجه باقی‌ماندن آب کثیف در دیگ، سبب می‌شود تا لباس‌ها کثیف بمانند.

  • نچرخیدن دیگ ماشین لباسشویی

یکی دیگر از سوالات مهمی که خیلی با آن مواجه هستیم، علت نچرخیدن ماشین لباسشویی می‌باشد. این مشکل چند دلیل مهم می‌تواند داشته‌باشد. اولین علت آن را در سیستم قفل درب دستگاه جستجو کنید. اگر درب دستگاه به‌درستی قفل نشود، دیگ لباسشویی شما نخواهدچرخید. زمانی که حجم زیادی از لباس‌ها را داخل لباسشویی قرار می‌دهیم و یا پتو و روتختی را در دستگاه می‌اندازیم، کو‌پلینگ لباسشویی، برای‌ جلوگیری از آسیب به موتور و سیستم انتقال قدرت، مانع از چرخش دیگ می‌شود. از دیگر دلایل نچرخیدن دیگ، می‌توان به شل شدن و یا خرابی تسمه متحرک اشاره کرد. این تسمه وظیفه چرخاندن دیگ را برعهده دارد. این تسمه بر روی یک چرخ قرار دارد که بر اثر ساییده‌ شدن آن، باعث لیز خوردن تسمه می‌شود و باز هم از چرخش تسمه جلوگیری می‌کند. پس باید سلامت چرخ تسمه نیز بررسی شود.

  • صدای زیاد لباسشویی

وجود ‌مشکل در واشر لباسشویی از‌جمله عوامل اصلی داشتن صدای زیاد ماشین لباسشویی است. در صورتی که این واشر مشکل داشته‌باشد، فشار را بر روی دیگ در حین چرخیدن زیاد می‌کند و باعث تکان‌های شدید می‌شود. اگر این صدا از نوع تیز و سوزاننده باشد، می‌توان علت آن را در بلبرینگ‌های لباسشویی دانست و باید آن را روانکاری و یا تعویض کنیم. همچنین قراردادن لباس‌های سنگین در لباسشویی سبب شکستن بلبرینگ‌ها می‌شود و صدایی مثل ناله ایجاد می‌کند. در قاب جلوی لباسشویی‌ها، کمک‌فنرهایی وجود دارد که وظیفه‌ی آن‌ها جلوگیری از حرکت بیش از اندازه دستگاه می‌باشد. حال اگر این کمک‌فنر‌ها ضعیف شده و‌ خراب شوند، باعث ایجاد سروصدا در هنگام چرخش دیگ می‌شود. همچنین اگر دستگاه شما تراز نباشد، باعث ایجاد صداهای بلندی می‌شود که برای از بین بردن این صدا، باید آن را رگلاژ کنیم.

این خرابی‌ها جز بیشترین مشکلاتی هستند که برای یک ماشین لباسشویی پیش می‌آیند. درنتیجه شما برای تعمیر ماشین لباسشویی خود، می‌توانید با یک تعمیرکار حرفه‌ای تماس بگیرید تا برای تعمیر دستگاه شما اقدام کند.

تعمیر ماشین لباسشویی در محل

تعمیرات ماشین لباسشویی در محل امروزه یکی از بزرگترین معضلاتی است که بسیاری از افراد دارند. دلیل این موضوع آن است که ماشین لباسشویی دارای ساختار پیچیده ای است و به همین علت است که شما برای تعمیر کردن آن کار ساده‌ای را در پیش ندارید. امروزه افراد بسیار کمی هستند که می توانند خدمات تعمیرات ماشین لباسشویی در محل را به شما ارائه دهند.

ما در این مطلب قصد داریم کمی بیشتر درباره این خدمات صحبت کنیم و اطلاعاتی جالب را درباره آن در اختیار شما قرار دهیم. بنابراین اگر شما هم علاقه مند به استفاده از این خدمات هستید به شما توصیه می کنیم حتما ما را در این مطلب همراهی کنید.

چرا باید توجه ویژه ای به تعمیرات ماشین لباسشویی داشته باشیم؟

تعمیر ماشین لباسشویی در محل یکی از سخت ترین کارهای تعمیراتی است که نیازمند دقت بسیار زیادی می باشد. دلیل این موضوع آن است که ماشین لباسشویی دارای ساختار پیچیده ای است و در صورتی که تخصص کافی برای تعمیر آن را نداشته باشید ممکن است در زمان تعمیر کردن بیشتر به آن آسیب بزنید. این موضوع باعث می شود تا بسیاری از شرکت های سازنده این محصولات به مشتریان خود توصیه کنند که در صورت بروز هر گونه مشکلی حتما آن را نزد افراد متخصص ببرند.

یکی دیگر از مشکلاتی که برای تعمیر ماشین لباسشویی وجود دارد این است که حمل و نقل آن کاری بسیار سخت است و این موضوع نیز باعث می شود تا نیاز به خدمات حضور در محل برای تعمیر ماشین لباسشویی بیشتر احساس شود. شرکت ابتکار سرویس یکی از بهترین شرکت هایی است که خدمات تعمیر ماشین لباسشویی در محل را به شما ارائه می دهد که می توانید از این خدمات به بهترین شکل ممکن بهره مند شوید.

موارد مختلف

عوامل مختلفی وجود دارند که می توانند باعث شوند تا ماشین لباسشویی شما خراب شود و متناسب با این عوامل شما برای تعمیر نیازمند مواردی برای تعویض و یا تعمیر قطعات هستید. نکته ای که باید به آن دقت داشته باشید این است که معمولا مشکلاتی که برای ماشین لباسشویی شما پیش می آید مشکلاتی هستند که برای اکثر مصرف کنندگان پیش می آیند و نیازی نیست که نگرانی خاصی در این زمینه داشته باشید.

با این وجود با استفاده کردن از خدمات حضوری شرکت ابتکار سرویس شما می توانید مطمئن باشید که تمامی مشکلات شما به راحتی قابل حل هستند. در صورتی که نیاز به تعمیر و یا تعویض یک قطعه وجود داشته باشد همکاران ما در اسرع وقت این کار را برای شما انجام خواهند داد و قطعه سالم را به ماشین لباسشویی شما وصل می کنند.

تعمیر ماشین لباسشویی

سرویس سالیانه ماشین لباسشویی

پیشگیری بهتر است درمان است، اگر شما هم جز افرادی هستید که از هزینه های سنگین و گزافی که برای ماشین لباسشویی شما به وجود می آید خسته شده اید توصیه ما به شما این است که حتما سعی کنید به صورت سالیانه ماشین لباسشویی خود را سرویس کنید. این کار باعث خواهد شد تا مشکلات مربوط به ماشین لباسشویی شما قبل از آن که تبدیل به یک مشکل حاد شوند حل شوند و در نتیجه دیگر نیازی نیست که نگرانی خاصی درباره هزینه های گزاف مربوط به تعمیر ماشین لباسشویی داشته باشید.

شرکت ابتکار سرویس علاوه بر خدمات تعمیرات ماشین لباسشویی در محل خدمات مربوط به سرویس سالیانه ماشین لباسشویی در محل را نیز به شما ارائه می دهد که استفاده از این خدمات می تواند مزیت های بسیار زیادی را برای شما به همراه داشته باشد. نکته ای که در این جا باید به آن دقت کنید این است که به گفته کارشناسان این زمینه بسیاری از مشکلاتی که برای ماشین لباسشویی ها به وجود می آید به راحتی با سرویس سالیانه قابل حل است و دارندگان ماشین های لباسشویی حتما باید به این موضوع دقت کنند.

نیروهای متخصص

یکی از مهم ترین ویژگی های مرکز خدمات تعمیرات ابتکار سرویس این است که خدمات مربوط به تعمیرات ماشین لباسشویی در محل را با نیروهای زبده انجام می دهد و به همین علت شما می توانید نهایت اطمینان را به کیفیت کار داشته باشید. تعمیرات ماشین لباسشویی در صورتی که توسط نیروهای زبده در این زمینه انجام نشوند ممکن است باعث آسیب رسیدن به ماشین لباسشویی شوند.

به همین علت است که ما به شما توصیه می کنیم تعمیرات ماشین لباسشویی خود را به نیروهای زبده ابتکار سرویس بسپارید. این نیروهای متخصص علاوه بر این که دارای تخصص و علم بسیار زیادی در زمینه تعمیرات ماشین لباسشویی هستند تجربه ای فوق العاده را نیز در این زمینه دارا هستند که این موضوع کیفیت تعمیر را به خوبی به شما تضمین می دهد.

تعمیر برند های مختلف 

برند های مختلف ماشین لباسشویی معمولا دارای ساختار و ویژگی های مختلفی هستند که نیازمند استراتژی های مختلف برای تعمیر هستند. علاوه بر این در صورت بروز مشکل در هر یک از قطعات ماشین لباسشویی افرادی که اقدام به تعمیر ماشین لباسشویی شما می کنند باید قطعات متفاوتی را برای تعمیر تهیه کنند. این موضوع باعث می شود تا بسیاری از تعمیرکارانی که به صورت شرکتی کار نمی کنند با مشکلات زیادی برای تعمیرات ماشین لباسشویی در محل رو به رو شوند و علاوه بر این بسیاری از شرکت ها از نیز برند های مختلف ماشین لباسشویی پشتیبانی نکنند.

یکی دیگر از ویژگی های شرکت ابتکار سرویس برای تعمیرات ماشین لباسشویی در محل این است که از برند های مختلف ماشین لباسشویی پشتیبانی می کند و شما می توانید با خیالی راحت تعمیر ماشین لباسشویی خود را به تیم فنی و حرفه ای این شرکت واگذار کنید.

از جمله مشکلات متداولی که برای ماشین لباسشویی ها به وجود می آید

معمولا مشتریانی که به وب سایت شرکت ابتکار سرویس برای خدمات تعمیرات ماشین لباسشویی در محل مراجعه می کنند با مشکلاتی از قبیل مشکلات زیر رو به رو می شوند:

ماشین لباسشویی من لباس ها را به خوبی تمیز نمی کند، دیگ داخل ماشین لباسشویی به خوبی نمی چرخد، ماشین لباسشویی از خود برق می دهد، درب ماشین لباسشویی من به خوبی بسته نمی شود و یا بعد از بسته شدن درب آن به راحتی باز نمی شود، در سیستم دیجیتال ماشین لباسشویی من مشکلاتی به وجود آمده است( تایمر آن خراب شده است و …)، لاستیک ماشین لباسشویی خراب شده است و …

اگر شما هم در زمان کار کردن با ماشین لباسشویی منزل خود با مشکلات اینچنین رو به رو شدید به شما توصیه می کنیم در اولین فرصت با متخصصان ما تماس بگیرید و از خدمات مربوط به تعمیرات ماشین لباسشویی در  منزل که شرکت ما به شما ارائه می دهد به بهترین شکل ممکن بهره مند شوید.

تعمیر ماشین لباسشویی

نگهداری صحیح از ماشین لباسشویی

شاید برای شما جالب باشد که بدانید در بسیاری از موارد که نیازمند خدمات مربوط به تعمیرات ماشین لباسشویی در محل می شوید می توانید به راحتی با برخی نکات ساده مشکل خود را حل کنید. ما در این بخش قصد داریم نکاتی مهم برای نگهداری صحیح از ماشین لباسشویی را برای شما بیان کنیم که نیاز شما به خدمات مربوط به تعمیرات ماشین لباسشویی در محل را کاهش می دهد.

  • سعی کنید با تنظیم پیچ هایی که در زیر ماشین لباسشویی قرار دارند موقعیت آن را تراز کنید تا ماشین لباسشویی در محل خود به صورت ثابت بماند.
  • سعی کنید ماشین لباسشویی را در معرض اشعه آفتاب و یا بارش باران قرار ندهید.
  • زمانی که ماشین لباسشویی فعالیت خود را شروع کرد ولوم (پیچ) مربوط به تایمر آن را تغییر ندهید چرا که این کار به ماشین لباسشویی آسیب می زند.
  • در صورتی که قصد دارید برنامه ماشین لباسشویی را تغییر دهید ابتدا آن را خاموش کرده سپس تنظیمات خود را اعمال کنید.
  • لوله تخلیه ماشین لباسشویی را به صورت منظم چک کنید.
  • حتما بعد از استفاده از ماشین لباسشویی رطوبت داخل آن را از بین ببرید. برای این کار می توانید برای مدت زمانی درب آن را باز بگذارید.
  • محفظه مربوط به نگهداری پودر ماشین لباسشویی را به صورت دوره ای تمیز کنید.
  • در صورتی که قصد دارید دو شست و شو را با ماشین لباسشویی انجام دهید حتما میان آنها یک ساعت فاصله بیندازید.

صحبت پایانی

ما در این مطلب سعی کردیم اطلاعات کاملی را در خصوص تعمیرات ماشین لباسشویی در محل در اختیار شما قرار دهیم و شما را بیشتر با این خدمات آشنا کنیم. امیدواریم مطالعه این مطلب برای شما مفید بوده باشد و اطلاعات مورد نیاز خود را با مطالعه این مطلب بدست آورده باشید.

اگر شما هم جز افرادی هستید که ماشین لباسشویی شما با مشکل رو برو شده است می توانید با استفاده از خدمات تعمیرات ماشین لباسشویی در محل شرکت ابتکار سرویس این مشکلات را حل کرده و اقدام به تعمیر ماشین لباسشویی خود کنید.

هزینه تعمیر ماشین لباسشویی به عوامل مختلفی از جمله نوع دستگاه، علت خرابی دستگاه، نیاز به تعویض یا تعمیر قطعات و... بستگی دارد و بعد از عیب یابی و بررسی و قبل از هرگونه تعمیری توسط متخصص به شما اعلام خواهد شد. سپس در صورت رضایت شما تعمیر صورت می‌پذیرد. در ابتکار سرویس سعی در کمترین و مناسبت ترین قیمت دریافتی ملاک قرار داده شده است. پس نگران هزینه دستکاه خود نباشید.

اصل هنر منابع انسانی ابتکار سرویس بر ارائه تعمیر درست و اصولی بوده و در اولویت های بعدی تعویض قطعه در دستور کار قرار می‌گیرد. این اطمینان را هم به شما مخاطبان عزیز می‌دهیم که یکی دیگر از مزیت های ابتکار سرویس ارائه قطعات اصلی و اورجینال به همراه گارانتی و ضمانت پشتیبانی از قطعه می باشد که خیال شما را از هر جهت نسبت به آینده تعمیر صورت گرفته راحت می‌کند.

در ابتکار سرویس برای این روند سعی در راحتی شما عزیزان بوده. شما می‌توانید از طریق وب سایت و یا تماس تلفنی درخواست خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن جهت هماهنگی با شما تماس حاصل نمایند.

شرکت ابتکار سرویس نمایندگی تعمیرات انواع ماشین لباسشویی در تهران می‌باشد.

مطالب پیشنهادی:

فرم درخواست تعمیر

به زودی کارشناسان ما با شما تماس خوهند گرفت
خطا.اطلاعات به درستی وارد نشده است.لطفا مجددا بررسی کنید
تماس مستقیم با کارشناس

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی | تعمیرات یخچال و فریزرماشین لباسشوییماشین ظرفشوییفر و مایکروفرپکیج دیواری آبگرمکنکولر گازی و اسپیلت

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی

برند خدماتی ابتکار سرویس ارائه خدمات به مخاطبین خود بصورت آنلاین را آغاز کرده و در تلاش برای ارائه هرچه بهتر خدمات سرویس وسایل برقی و غیر برقی در منازل و ادارات می باشد. ابتکار سرویس با بهره گیری از منابع انسانی متخصص در حوزه تعمیرات وسایل با مزیت مشتری مداری از حیث مالی و زمانی پیوسته در حال بهبود و توسعه خدمات قابل ارائه خود جهت برطرف کردن هرچه بیشتر نیازهای شما مخاطبین عزیز می باشد.

تماس مستقیم : 02144624589

فرم درخواست تعمیر

به زودی کارشناسان ما با شما تماس خوهند گرفت
خطا.اطلاعات به درستی وارد نشده است.لطفا مجددا بررسی کنید