تعمیر کولر گازی و اسپیلت

تعمیر کولر گازی و اسپیلت در محل و دیگر لوازم منزل یکی از خدماتی است که همیشه نیاز آن در جامعه احساس می شود. بر همین اساس نیز تیم ابتکار سرویس با همکاری بهترین تعمیرکاران، مهندسان و متخصصان به صورت آنلاین خدمات خود را به مشتریان معرفی کرده و بهترین نتیجه را ارائه می دهد. اگر می خواهید درباره خدمات تیم ما به ویژه در حوزه تعمیرات کولر بیشتر بدانید، در ادامه با ما همراه باشید.

نگاهی به خدمات تعمیر کولر گازی و اسپیلت در محل

همانطوری که می دانید با آغاز فصل گرما یکی از نیاز به خدماتی که در جامعه احساس می شود، خدمات کولر گازی، کولر آبی و تعمیرات مربوط به آن است. بر همین اساس تیم ابتکار سرویس نیز قصد دارد تا تیم متخصصان، مهندسان و تعمیرکاران خود را به مشتریان عزیز معرفی کند تا نسبت به تعمیرات لوازم خانه نگرانی و دغدغه بیشتری نداشته باشند.

در همین راستا خوب است بدانید که خدمات تعمیرات ما برای کولر گازی و یا آبی و دیگر لوازم منزل تا حد امکان در محل انجام شده و مبتنی بر تعمیر اصولی دستگاه مورد نظر است. همچنین تمامی احتمالات و امکانات تعویض قطعات و موارد مشابه همراه با لیستی از قیمت اجزایی که نیاز به جایگزین دارد، در اختیار مشتری قرار می گیرد تا تعمیر و خدمات بر مبنای اصول و قواعد پیش برود و اعتماد مشتری حفظ شود.

تعمیر کولر گازی در محل شامل چه مواردی می شود؟

در راستای خدمات و تعمیرات کولر گازی خوب است در همین ابتدا بدانید که تیم نیروی انسانی ما در موارد هرگونه نصب و راه اندازی کولر گازی در محل، شارژ انواع کولرهای گازی و برطرف کردن نشتی ها، تعمیرات کولرهای پرتابل، دیواری و پنجره ای خدمات ارائه می دهد. همچنین تیم نسبت به تعویض قطعات و اجزایی که عمر مفید آن به پایان رسیده احساس وظیفه کرده و آن را به اطلاع مشتری می رساند. همانطوری که می دانید در سرویس کردن کولرهای گازی برای سال جدید حتما باید اجزایی چون فیلتر، کنداکتور، شیر برقی، لوله مسی، روغن، برد الکترونیکی و خازن چک شده و در صورت نیاز تعمیر یا تعویض شود. به این ترتیب عمر مفید دستگاه بیشتر شده و کارکرد آن تا حد زیادی بهبود پیدا می کند.

در انتهای این بخش نیز خوب است بدانید، تیم تعمیرکاران ما تمامی کولرهای گازی را تعمیر کرده و برای متخصصان ما تفاوتی در برند کولر وجود ندارد.

تعمیر کولر گازی و اسپیلت

مشکلات پرتکرار تعمیر کولر گازی و اسپیلت

در این بخش می‌خواهیم عمده مشکلاتی که ممکن است برای کولرهای گازی پیش آید را معرفی و علت آن‌ها را نیز معرفی کنیم. این مشکلات جز بیشترین دلایلی بوده که مردم برای تعمیر کولر گازی و اسپیلت خود، مجبور به تماس با تعمیرکاران شده‌اند.

  • عدم باد خنک اسپیلت‌ها

باد گرم کولرهای گازی، جز پرتکرارترین مشکلاتی بوده که خانواده‌ها با آن روبه‌رو شده‌اند. این معضل دلایل مختلفی دارد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به نشت گاز فریون، کثیفی کندانسور، خرابی موتور کولر گازی و یخ زدن کویل اوپراتور اشاره‌کرد. برای تشخیص دقیق این مشکل بهتر است با یک تعمیرکار مجرب تماس بگیرید.

  • بوی بد هنگام کار کردن کولر گازی

یکی از نتایج عدم سرویس مرتب اسپیلت‌ها، بوی بدی است که از کولرهای گازی به مشام می‌رسد. این مشکل اغلب به دو دلیل پیش می‌آید. علت اول گرفتگی لوله‌های دستگاه و علت بعدی پر شدن سینی آب می‌باشد. در این مواقع آب به داخل دستگاه برمی‌گردد و سبب رشد باکتری و کپک در دیواره‌های داخلی دستگاه می‌شود. وجود باکتری‌ها و کپک‌ها و ماندن طولانی مدت آب در دستگاه، سبب ایجاد بوی بد هنگام کار کردن کولر‌ها می‌شود. برای جلوگیری از این مشکل، سرویس‌های اسپیلت را به‌طور منظم انجام دهید.

  • پرتاب کم باد کولر‌های گازی

کثیف شدن فیلتر هوای اسپیلت با گرد و غبار مانع از پرتاب باد می‌شود. این کثیفی سبب می‌شود تا هوا به خوبی از بین فیلتر عبور نکند و شدت کمی داشته‌باشند. برای جلوگیری از این مشکل نباید سرویس دستگاه را پشت گوش اندازید و در سرویس‌های خود، فیلتر هوا را نیز تمیز کنید.

  • خودبه‌خود خاموش شدن کولرهای گازی

بعضی اوقات، در حین کار کردن کولر گازی، ناگهان خاموش می‌شود. این مشکل علت‌های مختلفی می‌تواند داشته‌باشد. در اولین قدم ابتدا سیستم برق ساختمان و اتصال دوشاخه به پریز را بررسی کنید. در صورتی مشکل از سیستم برقی نباشد، باید برد دستگاه و کمپرسور آن را چک کنید. نیم‌سوز شدن برد اسپیلت و یا سوختن کمپرسور جز دلایل ناگهانی خاموش شدن کولرهای گازی می‌باشد که نیاز است تعمیرکاران آن را بررسی‌ کنند.

  • صدای زیاد کولر گازی

اولین علت این مشکل می‌تواند درست نصب نشدن دستگاه باشد؛ پس در مرحله‌ی اول تراز بودن دستگاه را چک کنید. علت بعدی ممکن است خرابی کندانسور و یا لانه کردن پرندگان درون پنل باشد که باید بررسی شوند.

  • باد گرم در هنگامی که اسپیلت روی حالت سرمایش است

یکی دیگر از مشکلاتی که برای کولرهای گازی پیش می‌آید، باد گرم در حالت سرمایش است. در اولین قدم اتصال بین کمپرسور و ترموستات را بررسی کنید؛ ممکن است سیم رابط بین آن‌ها وصل نباشد. خرابی اوورلود سر کمپرسور و یا رله استارت از دیگر عوامل این مشکل هستند که نیاز به بررسی تعمیرکار دارد. همچنین ممکن است به علت نشتی، گاز کولر تمام شده‌باشد و نیاز باشد مجدداً شارژ شود.

  • کولر محیط را بیش از حد سرد می‌کند

ممکن است موقع شارژ گاز کولر، بیش‌تر از حد نیاز شارژ شده‌باشد و تحت فشار بودن آن باعث بیش از حد سر شدن محیط بشود. همچنین باید سنسور محیطی دستگاه را نیز بررسی کنید تا در صورت خرابی تعویض شود. این دو عامل از مهم‌ترین دلایل سرمای زیاد در محیط است.

زمان مناسب تعمیرات و خدمات کولر

بعد از آشنایی با خدمات تیم ما در زمینه تعمیر کولر گازی و اسپیلت در محل، شاید این سوال برای شما پیش آمده باشد که زمان مناسب برای سرویس کردن کولر گازی چه وقتی است؟ به خاطر داشته باشید که کولرها یکی از پرکاربرد ترین لوازم منزل با شروع فصل گرما هستند و خدمات تعمیر کولر گازی در محل به زمان استفاده شخصی شما بستگی دارند. اواخر بهار تقریبا شلوغ ترین زمان نصب، راه اندازی و تعمیر کولر شناخته می شود، زیرا با آغاز تیر ماه نیاز به استفاده از وسایل سرمایشی به خوبی احساس می شود. البته این مهم را در نظر داشته باشید که نه تنها کولر بلکه حتی وسایل گرمایشی نیاز به سرویس سالانه دارند. در عین حال اما در تمامی موارد زیر شما باید نسبت به سرویس و تعمیرات جزئی کولر مورد نظر اقدام کنید:

  • نصب و راه اندازی هرگونه وسیله سرمایشی و انواع کولر
  • نصب مجدد هرگونه وسیله سرمایشی بعد از جابه جایی
  • نقص کارکرد به صورتی که هوا تغییر نکرده و به خوبی خنک نشود
  • نیاز به شارژ مجدد کولرهای گازی

خوب است بدانید که شما برای تمامی موارد فوق می توانید از تیم ابتکار سرویس راهکار بگیرید. تنها کافی است در تمام ساعات شبانه روز و حتی ایام تعطیل با ما تماس بگیرید.

تعمیر کولر گازی و اسپیلت

مزایای خدمات آنلاین برای تعمیر لوازم منزل و کولر

حالا که به خوبی با خدمات تعمیر کولر گازی و اسپیلت در محل آشنا شده اید، بدون شک می دانید که تیم ابتکار سرویس تمامی خدمات خود را به صورت آنلاین در وبسایت ارائه داده و شما به خوبی می توانید تمامی موارد مشابه را نیز چک کنید. اما مزایای و فواید خدمات آنلاین تیم ما چیست؟

در ابتدا خوب است بدانید که شما بدون اتلاف وقت و جست و جوهای بی مورد و زمانبر در اینترنت می توانید به راحتی از طریق وبسایت ما با انواع خدمات سرویس کولرهای گازی، نصب و راه اندازی و تعمیرات آشنا شوید. بعد از این آشنایی و مطالعه نیز می توانید به صورت آنلاین زمانی را به ما اطلاع دهید تا تیم تعمیرکار به منزل اعزام شود. به این ترتیب شما با مشاهده خدمات و لیست قیمت ها بدون اتلاف وقت خیالتان از بابت تعمیر کولر گازی در محل راحت می شود و نیاز به اتلاف وقت و انرژی و هزینه نخواهید داشت.

در انتها هم می توانید علاوه بر آشنایی با بهترین متخصصان و تعمیرکاران، از لیست قیمت ها، هزینه تعمیرات، هزینه تعویض قطعات و اجزا مطلع شده و با خیال راحت برای بودجه برنامه ریزی کنید. تیم ما در زمینه تعمیر کولر گازی در محل هم مشاوره می دهد و شما می توانید تنها با یک تماس در جریان تمام کم و کیف کار قرار گرفته و زمان مورد نظر برای مراجعه تیم را به ما اعلام کنید. به این ترتیب نه تنها کار با سرعت پیش خواهد رفت، بلکه از هر دو انرژی و زمان کمتری تلف می شود.

پروسه و روند تعمیر کولر گازی در محل توسط ابتکار سرویس

اگر می خواهید درباره روند و پروسه کار بیشتر بدانید، ما معرفی کوتاهی در این مورد هم داریم. در مورد هر کدام از موارد مرتبط با کولر گازی اعم از نصب، راه اندازی و یا تعمیر کولر گازی در محل اولین گام ثبت سفارش است. در مرحله بعد باید نوع کولر را به تیم اعلام کرده و مشخصات آن را ارائه دهید. همچنین بهتر است شرایط فنی، دفعات تعمیر و موارد مشابه را نیز اعلام کنید. در این مرحله آنالیز و تحلیلی دقیق و منطقی توسط تیم انجام شده و حدود قیمتی به شما اعلام می شود. توجه داشته باشید که با اعزام تعمیرکار به محل و مشاهده کولر شاید این حدود قیمت دچار تغییر بشود.

زمان مورد نیاز برای تعمیر

اما در مورد زمان مورد نیاز برای تعمیر کولر گازی و اسپیلت، نمی توان بازه زمانی مشخصی را تعیین کرد. همانطوری که می دانید زمان تعمیرات کاملا بستگی به کولر مورد نظر دارد و در صورتی که نیاز به تغییر قطعات احساس شود، این زمان می تواند باز هم تغییر کند. بر همین اساس، بهتر است شما در زمان ثبت سفارش حتما این مورد را از تیم تعمیرکاران جویا شوید. همچنین این مهم را به خاطر داشته باشید که هزینه و زمان برای تعمیر کولر گازی در محل بر اساس نوع برند و مارک کولر مشخص می شود. به عنوان مثال کولرهای سامسونگ؛ ال جی، جنرال و هیتاچی در زمینه هزینه و زمان مناسب برای تعمیر با یکدیگر تفاوت دارند.

تعمیر کولر گازی و اسپیلت

اهمیت سپردن تعمیرات به تیم کاربلد و حرفه ای

اما در انتها خوب است بدانید که تعمیر کولر گازی در محل و یا هرگونه نصب و راه اندازی انواع کولرهای گازی، کاری تخصصی و البته دقیق است. از سوی دیگر با افزایش قیمت ها از سوی تولیدکنندگان در حال حاضر نه تنها نیاز به تعمیرات بیشتر احساس می شود، بلکه این تعمیرات باید دقیق و تخصصی انجام شود تا موجب آسیب به کولر و یا سوختن هر کدام از اجزا و قطعات داخلی نشود. بر همین اساس تیم ما از زبده ترین متخصصان و تعمیرکاران تشکیل شده است. تمامی اعضای تیم بعد از ارائه رزومه تخصصی در این زمینه و مصاحبه های دقیق، در تیم تعمیرکار ابتکار سرویس فعالیت خود را شروع می کنند. در نتیجه شما با خیال راحت می توانید از تخصص تیم بهره ببرید و با شروع فصل گرما برای نصب، راه اندازی، جابجایی و یا سرویس سالیانه کولرهای گازی نگران نباشید.

در انتها نیز یکی از بهترین مزیت های تیم ابتکار سرویس، تعمیر کولر گازی و اسپیلت در محل است که در زمان مناسب به منزل مشتری رفته، موجب کاهش اتلاف وقت و هزینه شده و بالاترین بهره وری و راندمان کاری را ارائه می دهد. تمامی این موارد علاوه بر مزایای کار ما، نشانی از تخصص تیم ابتکار سرویس در زمینه مورد نظر است که موجب رضایت مشتری می شود.

اعتماد به ابتکار سرویس

در انتها نیز با تشکر از مشتریان عزیز بابت اعتماد و حسن انتخاب، مفتخریم اعلام کنیم تیم ما علاوه بر تعمیر کولر گازی و اسپیلت در محل برای تعمیرات تمامی وسایل برقی منزل و آشپزخانه رزومه ای حرفه ای دارد و می تواند بهترین تعمیرکاران و متخصصان را معرفی کند.

شما بعد از مطالعه وب سایت می توانید هرگونه سفارش خود را ثبت کرده و یا با تیم مشاوران تماس بگیرید تا سوالات خود را در زمینه تعمیرات، تعویض قطعات و موارد مشابه مطرح کنید. تیم پشتیبانی ما همچون تیم تعمیرکاران از بهترین متخصصین تشکیل شده و رضایت خاطر مشتریان عزیز را همراه خواهد داشت.

هزینه تعمیر کولر گازی به عوامل مختلفی از جمله نوع دستگاه، علت خرابی دستگاه، نیاز به تعویض یا تعمیر قطعات و... بستگی دارد و بعد از عیب یابی و بررسی و قبل از هرگونه تعمیری توسط متخصص به شما اعلام خواهد شد. سپس در صورت رضایت شما تعمیر صورت می‌پذیرد. در ابتکار سرویس سعی در کمترین و مناسبت ترین قیمت دریافتی ملاک قرار داده شده است. پس نگران هزینه دستکاه خود نباشید.

اصل هنر منابع انسانی ابتکار سرویس بر ارائه تعمیر درست و اصولی بوده و در اولویت های بعدی تعویض قطعه در دستور کار قرار می‌گیرد. این اطمینان را هم به شما مخاطبان عزیز می‌دهیم که یکی دیگر از مزیت های ابتکار سرویس ارائه قطعات اصلی و اورجینال به همراه گارانتی و ضمانت پشتیبانی از قطعه می باشد که خیال شما را از هر جهت نسبت به آینده تعمیر صورت گرفته راحت می‌کند.

در ابتکار سرویس برای این روند سعی در راحتی شما عزیزان بوده. شما می‌توانید از طریق وب سایت و یا تماس تلفنی درخواست خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن جهت هماهنگی با شما تماس حاصل نمایند.

شرکت ابتکار سرویس نمایندگی تعمیرات انواع کولر گازی واسپلیت در تهران می‌باشد.

 

مطالب پیشنهادی:

فرم درخواست تعمیر

به زودی کارشناسان ما با شما تماس خوهند گرفت
خطا.اطلاعات به درستی وارد نشده است.لطفا مجددا بررسی کنید
تماس مستقیم با کارشناس

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی | تعمیرات یخچال و فریزرماشین لباسشوییماشین ظرفشوییفر و مایکروفرپکیج دیواری آبگرمکنکولر گازی و اسپیلت

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی

برند خدماتی ابتکار سرویس ارائه خدمات به مخاطبین خود بصورت آنلاین را آغاز کرده و در تلاش برای ارائه هرچه بهتر خدمات سرویس وسایل برقی و غیر برقی در منازل و ادارات می باشد. ابتکار سرویس با بهره گیری از منابع انسانی متخصص در حوزه تعمیرات وسایل با مزیت مشتری مداری از حیث مالی و زمانی پیوسته در حال بهبود و توسعه خدمات قابل ارائه خود جهت برطرف کردن هرچه بیشتر نیازهای شما مخاطبین عزیز می باشد.

تماس مستقیم : 02144624589

فرم درخواست تعمیر

به زودی کارشناسان ما با شما تماس خوهند گرفت
خطا.اطلاعات به درستی وارد نشده است.لطفا مجددا بررسی کنید