خدمات ویژه پکیج های دیواری

امروزه در بیشتر ساختمانها برای گرم کردن محیط به جای استفاده از سیستم موتورخانه مرکزی از پکیج دیواری که کارایی بهتری دارد، استفاده می شود. این پکیج به دلیل حساسیت بالای خود در صورت عدم رسیدگی به موقع شما را ناگزیر به استفاده از خدمات تعمیر پکیج دیواری در محل می نمایند. اما اگر در بازه‌های زمانی مشخص و برنامه ریزی شده پکیج خود را توسط افراد باتجربه و ماهر سرویس کنید، می توانید سالیان طولانی و بدون هیچ مشکلی از آن استفاده کنید. در غیر این صورت باید هزینه بیشتری را برای تعمیر و تعویض قطعات مختلف پکیج‌های دیواری منزل و محل کار خود نمایید.

در همین راستا قصد داریم که شما را با یکی از بهترین مراکز ارائه دهنده خدمات تعمیر و نگه داری پکیج دیواری در محل آشنا کنیم که خدمات خود را با قیمت بسیار مناسب و با استفاده از کادری مجرب و متخصص در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. اگر شما هم در منزل و یا محل کار خود از پکیج های دیواری برای گرم کردن محیط و آب استفاده می کنید، حتماً این مقاله را تا انتها مطالعه کنید تا در زمان بروز مشکل سریعاً بتوانید اقدامات لازم را انجام دهید.

تعمیر پکیج دیواری

‌خرابی‌های پکیج دیواری

به‌طوری کلی می‌توان گفت خرابی‌های یک پکیج دیواری به دو دسته تقسیم می‌شوند.

  • دسته‌ی اول شامل معایب و خرابی‌هایی هستند که از طریق برد الکترنیکی به صورت کد خطا نشان‌ داده‌می‌شوند. در این برد، هر کد نشان‌دهنده‌ی یک عیب خاص می‌باشد. البته اگر پکیج شما از نوع آنالوگ است، این خطا از طریق چشمک چند چراغ، نمایان‌می‌شود. همچنین در صورتی که پکیج شما از نوع دیجیتال باشد، کد خطا روی مانیتور دستگاه ظاهرمی‌شود.
  • دسته‌ی دوم شامل خرابی‌هایی می‌باشد که برد دستگاه قابلیت شناسایی آن‌ها را ندارد. این خرابی‌ها معمولا در قطعات پکیج می‌باشد که یا باید تعویض شوند و یا با تعمیر درست می‌شوند.

در ادامه به چند مشکل عمده‌ی پکیج‌ها که جز این دسته هستند، اشاره می‌کنیم.

تعمیر پکیج دیواری

پکیج‌ها جزو دستگاه‌های حساسی هستند که نیاز به رسیدگی دارند. در صورت عدم سرویس و رسیدگی به آن‌ها ممکن است دچار مشکلاتی شوند. در این بخش چند مشکلی در صورت عدم سرویس، به‌طور معمول پیش می‌آید را بررسی می‌کنیم.

1.گرم نکردن رادیاتورها و شوفاژ در صورتی که پکیج روشن است.

برای خیلی از خانواده‌ها این مشکل پیش آمده که پکیج روشن است اما شوفاژ‌ها سردِ سرد هستند. در صورت مواجه با این مشکل چند عامل را باید بررسی کنید تا مشکل را بیابید.

اولین قطعه‌ای که باید مورد بررسی قرارگیرد، شیر سه طرفه پکیج می‌باشد. در صورت وجود مشکل در این قطعه، باید آن را تعویض کنید.

مورد بعدی که‌ ممکن است علت این مشکل باشد، رسوب گرفتن ورودی شوفاژها می‌باشد. با تمیز کردن آن‌ها، مجدداً جریان آب گرم در رادیاتورها برقرار می‌شود و آن‌ها را گرم می‌کند

خرابی ترموستات نیز آخرین دلیل این مشکل می‌باشد. گاهی مواقع به‌علت خرابی ترموستات، دمای آب به درستی نشان داده‌نمی‌شود و ما‌ مجبوریم که ترموستات را تعویض کنیم.

2.سروصدای زیاد پکیج

هوا گرفتن پکیج سبب زیاد شدن سروصدای پکیج‌های دیواری می‌باشد و تا زمانی که هوای آن گرفته‌نشود، این سروصدا آرامش تمام اعضای خانواده را سلب خواهد‌کرد.

3.روشن نشدن پکیج یا به‌صورت انفجاری روشن شدن آن

گاهی مواقع جرقه دستگاه شما سوخته‌است و پکیج روشن نمی‌شود اما در برخی مواقع دیگر، بین شعله و جرقه فاصله افتاده‌است. در این صورت در چند ثانیه اول، جرقه نمی‌تواند سبب روشن شدن پکیج شود اما با گذشت زمان و جمع شدن حجم گاز بیشتر، پکیج به‌صورت انفجاری و ناگهانی روشن خواهدشد. چنانچه دستگاه شما با این مشکل مواجه شد، باید جرقه آن را تعویض کنید.

4.علت بیش از حد گرم کردن پکیج‌های دیواری

برای پیدا کردن دلیل بیش از حد گرم کردن پکیج‌ها، باید در ترموستات دستگاه دنبال مشکل گشت. زمانی که ترموستات پکیج خراب می‌شود، دیگر تعریفی از دمای آب برای دستگاه وجود ندارد و دائماً دمای شوفاژها بالا می‌رود و خیلی گرم می‌شوند. با تعویض ترموستات این مشکل قابل حل است.

5.علت اختلال در عملکرد پکیج

ممکن است تمام ویژگی و قطعات پکیج دیواری را بررسی کنید و هیچ مشکلی نداشته‌باشند اما باز هم عملکرد دستگاه شما، رضایت‌بخش نباشد. در این مواقع به احتمال زیاد علت مشکل پیش آمده در برد دستگاه شما می‌باشد. از آن‌جایی که تعمیر برد دستگاه کار تخصصی است، حتماً با تعمیرکاری مجرب تماس بگیرید تا برد پکیج شما را بررسی کند.

سرویس سالیانه پکیج های دیواری چه اهمیتی دارد؟

امروزه اگر به هر خانه و محل کاری بروید، متوجه می‌شوید که در بیشتر آنها برای گرم کردن محیط به جای استفاده از بخاری و دیگر سرویس‌های گرم کننده‌ای که در گذشته وجود داشت، از انواع پکیج‌های دیواری استفاده شده است. این پکیج‌ها در برندها و طرح‌های گوناگون در دسترس می‌باشند و به دلیل کارکرد مطلوب و مزایای  بسیار خوبی که دارند به شدت مورد توجه عموم قرار گرفته‌اند.

پکیج‌های دیواری عهده دار گرم کردن محیط در فصل زمستان و تامین آب گرم مورد نیاز ساکنین در تمام فصول می‌باشند و ممکن است که در این حین رسوباتی بر روی آنها ایجاد شود که این عامل به مرور زمان در کارکرد درست آنها اختلال ایجاد می‌کند.

به همین دلیل به شما توصیه می‌کنیم که برای جلوگیری از خرابی پکیج‌های دیواری سعی کنید که سالیانه آنها را سرویس کنید. با سرویس سالیانه پکیج‌های دیواری از خرابی آنها جلوگیری می‌کنید و دیگر نیاز به پرداخت هزینه های تعمیرات نخواهید داشت و می‌توانید تا حد زیادی هزینه‌های خود را کاهش دهید.

با توجه به اینکه امروزه قیمت قطعات تمام وسایل الکترونیکی از جمله پکیج‌های دیواری افزایش پیدا کرده است، توجه به سرویس سالیانه آنها بیشتر از گذشته اهمیت پیدا کرده، به طوری که هزینه سرویس سالانه پکیج خیلی کمتر از هزینه تعمیرات و تعویض قطعات گوناگون آنها می‌باشد.

اما اگر به هر دلیلی نتوانستید پکیج‌های دیواری خود را در بازه‌های زمانی مشخص سرویس کنید و متوجه شدید که پکیج دیگر مانند سابق کار نمی‌کند، می‌توانید از متخصصان و تعمیرکارانی که در این زمینه مهارت دارند، استفاده کنید.

تعمیر پکیج دیواری

تعمیر پکیج دیواری در محل توسط متخصصان ابتکار سرویس

حتماً برایتان پیش آمده است که وقتی یکی از لوازم الکترونیکی منزلتان خراب می‌شود، ترجیح می‌دهید که به جای جابجا کردن آن وسیله، یک تعمیرکار به منزل بیاورید. اما پیدا کردن فردی که بتواند به بهترین نحو ممکن و بدون هیچ مشکلی وسایل شما را تعمیر کند، کار سختی است.

همانطور که گفتیم یکی از پرکاربردترین لوازمی که امروزه در خانه‌ها وجود  دارد، پکیج‌های دیواری هستند که عدم رسیدگی درست به آنها سبب می شود که نیاز به تعمیرات و در بسیاری از مواقع تعویض قطعه داشته باشند.

مرکز تعمیرات تخصصی ابتکار سرویس با دارا بودن کادری مجرب و حرفه ای در زمینه تعمیر انواع پکیج‌های دیواری، بهترین گزینه برای زمان هایی است که احساس می کنید، پکیج دیواری شما دچار مشکل شده است. کارکنان برند ابتکار سرویس با توجه به مهارت، تخصص و تجربه ای که در این کار دارند، می توانند در مدت زمان کوتاهی تمام ایرادات و مشکلات پکیج شما را شناسایی و اقدام به برطرف کردن کامل و اصولی آنها نمایند به طوری که تا مدت زمان خیلی زیادی احتمال بروز مشکل مشابه در پکیج کاهش پیدا می کند.

خوشبختانه شما می توانید با مراجعه به این وب سایت و به صورت آنلاین تقاضای تعمیرکار نمایید تا برای رفع مشکل پکیج در محل مورد نظر حاضر شوند، تعمیر پکیج دیواری در محل و در حضور خود شما از مهمترین مزیت های استفاده از خدمات این مجموعه می باشد.

برخورداری از متخصصان و کارشناسان با تجربه، مسلط بر انواع برند‌های پکیج‌های دیواری، رضایت مشتریان قبلی از خدمات تعمیر پکیج دیواری در محل و ارائه ضمانت معتبر چند ماهه، از دیگر مزیت هایی است که از آنها بهره‌مند خواهید شد.

کارکنان مجموعه ابتکار سرویس برند های مختلف  را تعمیر می کنند.

به هیچ عنوان لازم نیست که نگران تعمیر برند‌های مختلف پکیج دیواری تان باشید، چرا که در این مجموعه متخصصان متعددی وجود دارد که هر کدام از آنها به صورت کاملاً حرفه ای و تخصصی در زمینه ارائه خدمات نصب، سرویس و تعمیر پکیج دیواری در محل فعالیت می کنند. از این رو در این مجموعه خدمات تعمیر و سرویس برند های گوناگون داخلی و خارجی پکیج های دیواری پشتیبانی می شود.

مدیریت این مجموعه با توجه به نوع برند دستگاه شما، کارشناس مربوط را در مدت زمان کوتاهی به منزل شما خواهد فرستاد.

هزینه تعمیر پکیج دیواری در محل به چه عواملی بستگی دارد؟

هزینه تعمیر پکیج دیواری در محل به عوامل گوناگونی مانند؛ نوع عیب پکیج، نوع برند، تعداد قطعاتی که نیاز به تعویض دارند، مدل دستگاه و… بستگی دارد. به همین دلیل نمی توان به طور کلی قیمت واحد را برای تعمیر انواع پکیج های دیواری ارائه کرد. به عنوان مثال ممکن است که هزینه تعویض قطعات و یا تعمیر پکیج دیواری در محل یک برند و یا یک مدل خاص کاملاً متفاوت از هزینه برند دیگر باشد.

هزینه تعمیرات پکیج دیواری ابتکار سرویس در مقایسه با سایر مراکز

در ابتدای مقاله به این موضوع اشاره کردیم که با توجه به افزایش قیمت قطعات پکیج‌های دیواری، هزینه تعمیر این پکیج‌ها و به ویژه تعمیر پکیج دیواری در محل نیز روز به روز افزایش پیدا می کند. به همین دلیل پیدا کردن یک مرکز تخصصی که خدمات تعمیرات پکیج دیواری در محل را با قیمت مناسب‌تری ارائه می کند، برای مردم اهمیت زیادی دارد.

مرکز تخصصی ابتکار سرویس علیرغم اینکه خدمات خود را توسط ماهرترین و باتجربه ترین افراد ارائه می کند، تعرفه های خود را به صورت کاملاً مقرون به صرفه در نظر گرفته است تا همه شما عزیزان بتوانید از این خدمات بهره مند شوید. از این رو با بهره مندی از خدمات این مجموعه دغدغه کمتری برای هزینه تعمیر پکیج دیواری در محل خواهید داشت.

تعمیر پکیج دیواری

در چه زمانی باید برای استفاده از خدمات تعمیر پکیج دیواری در محل اقدام کنیم؟

در خیلی از مواقع ممکن است که پکیج دیواری شما نیاز به تعمیر خاصی نداشته باشد و تنها با انجام یکسری اقدامات جزئی مجدداً مثل قبل کار می کند که خیلی از این اقدامات را می توانید خودتان انجام دهید. ولی به دلیل نداشتن اطلاعات کافی سریعاً درخواست تعمیرکار می دهید. به شما توصیه می کنیم در ابتدا با مشاوران ابتکار سرویس تماس بگیرید و مشکل پکیج خود را به طور دقیق و واضح بیان کنید تا آنها بتوانند در برطرف کردن مشکل آن به شما کمک کنند.

اما اگر بعد از انجام این اقدام باز هم مشکل پکیج حل نشد باید درخواست تعمیرکار بدهید. به عنوان مثال در زمان هایی که پکیج روشن نمی شود، مدام دچار افت فشار شود، آب را گرم نکند، در اطراف پکیج بوی گاز استشمام می شود و سایر مشکلات این چنین سریعاً باید فرم درخواست تعمیر پکیج دیواری در محل را در این وب سایت تکمیل نمایید، تا بتوانید با عملکرد به موقع و زودهنگام از بروز مشکلات جدی تر و پرداخت هزینه های بیشتر جلوگیری کرده باشید.

خدمات ابتکار سرویس در محل شامل چه مواردی می شود؟

از مهمترین خدماتی که متخصصان این مجموعه در زمان تعمیر پکیج دیواری در محل ارائه می کنند، می توانیم به تعویض قطعات مختلفی که نیاز به تعمیر دارند، تعمیر برد، لوله کشی پکیج دیواری،  تعمیر رادیاتور، اسید شویی، رسوب زدایی پکیج، جرم گیری، تعمیر مبدل پکیج و به طور کلی هر نوع خدمت و فعالیتی که برای تعمیر و راه اندازی مجدد پکیج دیواری مورد نیاز می باشد، اشاره کنیم.

نحوه بهره مندی از خدمات تعمیرات ابتکار سرویس

برای استفاده از خدمات تعمیر پکیج دیواری در محل ابتکار سرویس تنها کافی است با مراجعه به وب سایت این مجموعه و رفتن به صفحه تماس با ما، اطلاعات و درخواست خود را ثبت نمایید. علاوه بر این امکان تماس مستقیم با مشاوران این مجموعه نیز برایتان فراهم شده است تا بتوانید از قیمت و جزئیات مربوط به تعمیر پکیج مورد نظر مطلع شوید.

زمانی که پکیج شما دچار مشکلاتی همچون: خاموش و روشن شدن مداوم، چکیدن آب زیر پکیج، برطرف نشدن کد خطا یا ارور، خراب شدن برد الکتریکی و ... شد لازم است که برای تعمیر پکیج اقدام کنید.

هزینه تعمیر پکیج به عوامل مختلفی از جمله نوع دستگاه، علت خرابی دستگاه، نیاز به تعویض یا تعمیر قطعات و... بستگی دارد و بعد از عیب یابی و بررسی و قبل از هرگونه تعمیری توسط متخصص به شما اعلام خواهد شد. سپس در صورت رضایت شما تعمیر صورت می‌پذیرد. در ابتکار سرویس سعی در کمترین و مناسبت ترین قیمت دریافتی ملاک قرار داده شده است. پس نگران هزینه دستکاه خود نباشید.

اصل هنر منابع انسانی ابتکار سرویس بر ارائه تعمیر درست و اصولی بوده و در اولویت های بعدی تعویض قطعه در دستور کار قرار می‌گیرد. این اطمینان را هم به شما مخاطبان عزیز می‌دهیم که یکی دیگر از مزیت های ابتکار سرویس ارائه قطعات اصلی و اورجینال به همراه گارانتی و ضمانت پشتیبانی از قطعه می باشد که خیال شما را از هر جهت نسبت به آینده تعمیر صورت گرفته راحت می‌کند.

در ابتکار سرویس برای این روند سعی در راحتی شما عزیزان بوده. شما میتوانید از طریق وب سایت و یا تماس تلفنی درخواست خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن جهت هماهنگی با شما تماس حاصل نمایند.

شرکت ابتکار سرویس نمایندگی تعمیرات انواع پکیج در تهران می‌باشد.

 

مطالب پیشنهادی:

فرم درخواست تعمیر

به زودی کارشناسان ما با شما تماس خوهند گرفت
خطا.اطلاعات به درستی وارد نشده است.لطفا مجددا بررسی کنید
تماس مستقیم با کارشناس

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی | تعمیرات یخچال و فریزرماشین لباسشوییماشین ظرفشوییفر و مایکروفرپکیج دیواری آبگرمکنکولر گازی و اسپیلت

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی

برند خدماتی ابتکار سرویس ارائه خدمات به مخاطبین خود بصورت آنلاین را آغاز کرده و در تلاش برای ارائه هرچه بهتر خدمات سرویس وسایل برقی و غیر برقی در منازل و ادارات می باشد. ابتکار سرویس با بهره گیری از منابع انسانی متخصص در حوزه تعمیرات وسایل با مزیت مشتری مداری از حیث مالی و زمانی پیوسته در حال بهبود و توسعه خدمات قابل ارائه خود جهت برطرف کردن هرچه بیشتر نیازهای شما مخاطبین عزیز می باشد.

تماس مستقیم : 02144624589

فرم درخواست تعمیر

به زودی کارشناسان ما با شما تماس خوهند گرفت
خطا.اطلاعات به درستی وارد نشده است.لطفا مجددا بررسی کنید