خنک نشدن یخچال

خنک نشدن یخچال و فاسد شدن مواد غذایی، یکی از مشکلات فنی و بسیار آزاردهنده در انواع برند ها و طرح های یخچال بوده و در صورت برطرف نشدن با راهکارهای اولیه، احتیاج به بررسی متخصصان تعمیرات یخچال خواهد داشت. مرکز تعمیرات تخصصی ابتکار سرویس با اعزام تعمیرکار در محل، این مشکل را برطرف نموده و پاسخگوی سوالات شما در این زمینه خواهد بود.

ایجاد برودت و دمای مناسب در یخچال

سرما دهی و ایجاد یک فضای نگهدارنده با دمای مناسب، جهت حفظ مواد غذایی و پیشگیری از فساد آنها، مهمترین کارایی یخچال های معمولی، فریزر و ساید بای ساید می باشد. دمای یخچال قابل تغییر بوده و با توجه به دمای انتخاب شده در ترموستات تنظیم می گردد. خنک نشدن یخچال، یکی از ایرادات قابل توجه در این وسیله کاربردی بوده و منجر به بروز فساد، تغییر شکل و سمی شدن برخی از مواد غذایی خواهد شد.

خنک نشدن یخچال

علت خنک نشدن یخچال چیست؟

خنک نشدن یخچال علاوه بر مشکلات و دلایل غیر فنی دارای علت های فنی زیادی بوده که به آنها خواهیم پرداخت.

  • مشکل در سیم پیچ خازن

سیم پیچ خازن یکی از اجزای بسیار مهم در خنک نگه داشتن دمای کمپرسور بوده و با این اقدام منجر به ایجاد دمای مطلوب و خنک در محفظه یخچال می شود. پوشیده شدن از گرد و غبار، نیم سوز شدن و یا سوختگی کامل سیم پیچ خازن از دلایل اصلی خنک نشدن و گرمای داخل یخچال می باشد.

  •  موتور اپراتور یخچال

یکی از قطعات بسیار مهم در خنک کردن هوای یخچال، موتور اپراتور است. شکستگی فن، چرخش نامناسب فن، سوختگی اپراتور و نوسان برق از دلایل آسیب زا به این قطعه بوده و منجر به ایجاد گرما در محفظه یخچال خواهد شد.

  •  کلید تنظیم دما

توصیه می شود در خصوص صحت عملکرد این وسیله محتاط بوده و از نقش بسیار مهم آن، در تنظیم دمای ترموستات و سپس فضای داخل یخچال غافل نشوید.

مرکز خدمات و تعمیرات لوازم منزل ابتکار سرویس

مرکز تعمیرات تخصصی ابتکار سرویس، یکی از مراکز قابل اعتماد و حرفه ای در خصوص سرویس، عیب یابی و تعمیر لوازم منزل در برند ها و مدل های مختلف به شکل کاملا تخصصی بوده و با اعزام تکنسین های کارآزموده به محل و دریافت هزینه های مقرون به صرفه، متعهد به برطرف نمودن مشکلات ایجاد شده در لوازم شما از جمله یخچال خواهد بود.

نوشته‌های تازه

شاید این مقاله ها را بپسندید

Comments

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی | تعمیرات یخچال و فریزرماشین لباسشوییماشین ظرفشوییفر و مایکروفرپکیج دیواری آبگرمکنکولر گازی و اسپیلت

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی

برند خدماتی ابتکار سرویس ارائه خدمات به مخاطبین خود بصورت آنلاین را آغاز کرده و در تلاش برای ارائه هرچه بهتر خدمات سرویس وسایل برقی و غیر برقی در منازل و ادارات می باشد. ابتکار سرویس با بهره گیری از منابع انسانی متخصص در حوزه تعمیرات وسایل با مزیت مشتری مداری از حیث مالی و زمانی پیوسته در حال بهبود و توسعه خدمات قابل ارائه خود جهت برطرف کردن هرچه بیشتر نیازهای شما مخاطبین عزیز می باشد.

تماس مستقیم : 02144624589

فرم درخواست تعمیر

به زودی کارشناسان ما با شما تماس خوهند گرفت
خطا.اطلاعات به درستی وارد نشده است.لطفا مجددا بررسی کنید