یخ زدن غذا در یخچال

در این مقاله قصد داریم که به ارائه اطلاعاتی در مورد یخ زدن غذا در یخچال بپردازیم، یخ زدگی غذا در یخچال ممکن است که به دلیل کارکرد نامناسب و تعمیر یخچال باشد که باید شناسایی و رفع شود. دلایل مختلفی برای انجماد غذا در یخچال ممکن است که وجود داشته باشد که به آنها اشاره خواهیم کرد.

یخ زدن غذا در یخچال

ممکن است که برای شما هم پیش آمده باشد که شاهد یخ زدگی مواد غذایی در یخچال باشید، احتمال دارد زمانی که باقیمانده مواد غذایی را گذاشته باشید بعد از مدتی شاهد یخ زدن آن باشید. ایجاد کریستال های یخ روی مواد غذایی مشکلی است که در تمامی یخچال ها ممکن است وجود داشته باشد و در واقع می توان گفت نشانه ای از یک مشکل در یخچال است که نیازمند شناسایی و تعمیرات است.

یخ زدن غذا در یخچال

مهم‌ترین دلایل یخ زدن مواد غذایی

از مهم ترین علت های یخ زدن غذا در یخچال می توانیم به موارد ذیل اشاره داشته باشیم:

  • خرابی ترموستات یخچال:

در یخچال‌های قدیمی بیشتر از ترموستات استفاده می شده است در صورتی که ترموستات خراب باشد، احتمال یخ زدن مواد غذایی در یخچال بیشتر می شود، خرابی ترموستات باعث کارکرد بیشتر کمپرسور و در نهایت یخ زدگی می شود.

  • خرابی سنسور یخچال:

یکی از مهم ترین قطعات یخچال سنسور است در صورتی که سنسور در ارسال دما به برد الکترونیکی دچار خطا شود ممکن است که سبب یخ زدگی مواد غذایی شود.

  • تنظیم نبودن دمای مناسب برای یخچال:

تنظیم دمای مناسب یخچال نیز می تواند نقش مهم را در یخ زدگی مواد غذایی در یخچال یا جلوگیری از آن داشته باشد برای مثال در یخچال هایی که مجهز به ترموستات هستند دمای مناسب 3 می باشد و در یخچال های دیجیتالی داخل یخچال مثبت سه و فریز منفی هجده می باشد.

  • خرابی برد الکترونیکی اصلی:

خرابی برد الکترونیکی نیز می توانند در انجماد غذا در یخچال تاثیر گذار باشد که بستگی به محل خرابی خواهد داشت.

  • خرابی و ایراد دریچه دمپر:

ایراد و مشکل در دریچه دمپر نیز می تواند از عوامل این مشکل باشد، در این صورت باز شدن در یخچال می تواند سرمای زیادی را وارد کند.

مرکز خدمات و تعمیرات لوازم منزل ابتکار سرویس

مرکز تعمیرات ابتکار سرویس با تکیه بر توانمندی های متخصصان و کارشناسان و تجارب گذشته به شما در زمینه تعمیرات انواع یخچال خصوصا تعمیرات مربوط به یخ زدگی کمک خواهد کرد.

نوشته‌های تازه

شاید این مقاله ها را بپسندید

Comments

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی | تعمیرات یخچال و فریزرماشین لباسشوییماشین ظرفشوییفر و مایکروفرپکیج دیواری آبگرمکنکولر گازی و اسپیلت

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی

برند خدماتی ابتکار سرویس ارائه خدمات به مخاطبین خود بصورت آنلاین را آغاز کرده و در تلاش برای ارائه هرچه بهتر خدمات سرویس وسایل برقی و غیر برقی در منازل و ادارات می باشد. ابتکار سرویس با بهره گیری از منابع انسانی متخصص در حوزه تعمیرات وسایل با مزیت مشتری مداری از حیث مالی و زمانی پیوسته در حال بهبود و توسعه خدمات قابل ارائه خود جهت برطرف کردن هرچه بیشتر نیازهای شما مخاطبین عزیز می باشد.

تماس مستقیم : 02144624589

فرم درخواست تعمیر

به زودی کارشناسان ما با شما تماس خوهند گرفت
خطا.اطلاعات به درستی وارد نشده است.لطفا مجددا بررسی کنید