تعمیرکار سیار

تعمیرکار سیار ماشین لباسشویی : ماشین لباسشویی یکی از وسیله های پرکاربرد است که امروزه جایگاهی ثابت و پررنگ در تمامی منازل به خودش اختصاص داده است و در زندگی امروزی نقشی اساسی را ایفا می‌کند. باید بدین نکته توجه داشته باشید که این دستگاه، جزئیات زیادی دارد که خاصیت فرسایشی داشته و این امکان هست که بعد از استفاده طولانی مدت از آن، برخی از قطعات اصلی و یا فرعی وسیله دچار فرسایش شده و کارکرد روز‌های اول خود را نداشته باشد.

مثلا پس از گذشت چند سال، متوجه شوید که لباس ها به خوبی تمیز نمی‌شوند و یا اینکه دیگ ماشین به خوبی نمی‌چرخد، یا اینکه سر و صدای زیادی ایجاد می‌کند و …؛ در این صورت، وسیله‌ی شما نیاز به سرویس خواهد داشت. پیشنهاد ما به شما این است که قبل از این ‌که دستگاه شما به سرویس احتیاج پیدا کند، نکات مربوط به نگهداری از ماشین لباسشویی را به خوبی مطالعه کنید تا از خرابی‌های ناشی از اشتباهات محتمل، جلوگیری کنید. اما در هر صورتی که ماشین لباسشویی شما احتیاج به سرویس داشت، می‌توانید از تعمیرکار سیار ماشین لباسشویی کمک بگیرید که در این مقاله، بیشتر به آن پرداخته می‌شود.

همچنین باید به خدمت شما برسانیم که یکی از مجرب ترین مرکز‌های تعمیر لوازم خانگی که بهترین متخصص‌ها و تکنسین‌ها را به شما معرفی می‌کند، گروه “ابتکار سرویس” است که به شکل دائمی و بیست و چهار ساعته در خدمت شما عزیزان خواهد بود.

تعمیرکار سیار ماشین لباسشویی

آشنایی با تعمیرکار سیار ماشین لباسشویی

در عصر امروز، شرکت های خدماتی مختلفی جهت رفاه مردم، خدمات متنوعی ارائه می دهند که از کاربردی‌ترین این خدمات، خدمات تعمیرات وسایل خانگی است که به صورت سیار و در منزل انجام می‌گیرند.  توجه داشته باشید که اگر ماشین لباسشویی شما دچار مشکل شود، شما نمی‌توانید که دستگاه را به دوش کشیده و به مراکز تعمیرات ببرید، بنابراین نیاز دارید تا تعمیرکار را به منزل خود بیاورید. بنابراین، در صورتی که نیاز داشته باشید برای تعمیر و یا سرویس ماشین لباسشویی خود اقدام کنید، بهتر است از یک تعمیر کار سیار ماشین لباسشویی کمک بگیرید.

همچنین بهتر است که تعمیرکار، پشتوانه‌ای محکم داشته باشد تا هم بتوان به تجربه و تخصص فرد پی برد و هم اینکه قابلیت پیگیری کاری که انجام شده است را داشته باشید. نکته مهم‌تر این است که شما قصد دارید شخصی را وارد حریم شخصی خود کنید، بنابراین، قابل اعتماد بودن شخص تعمیرکار محترم، از شروط اولیه و اصلی است، به همین دلیل، توصیه ما این است که از مرکزی درخواست نیرو کنید که از اعتبار خوبی نیز برخوردار باشد.

 

خدمات پیشنهادی : تعمیر ماشین لباسشویی

 

نحوه کار تعمیرکار سیار

ممکن است بعد از شستشوی لباس ها توسط ماشین لباسشویی متوجه شوید که لباس‌ها بو گرفته اند و یا به خوبی قبل تمیز نشده اند، بنا بر این دلایل متوجه می‌شوید که زمان آن رسیده که ماشین لباسشویی خود را به دست سرویس‌کار بسپارید. در این صورت است که نیاز به یک تعمیرکار سیار ماشین لباسشویی احتیاج دارید.

وظیفه‌ی اصلی تعمیرکار سیار ماشین لباسشویی این است که در زمان تعیین شده به منزل شما آمده و دستگاه شما را بررسی کند، سپس با برآورد کردن هزینه و ذکر کردن نکات و احتمالاتی که ممکن است پیش بیاید، با رضایت مشتری، شروع به کار کرده و برای سرویس و یا تعمیر دستگاه شما اقدام کند. سپس با ارائه فاکتور و گارانتی تعمیر، کار خود را به پایان برساند.

در صورتی که احتیاج به سرویس‌کار مطمئن و با تجربه داشتید، می‌توانید با یکی از شرکت های خدماتی مختلف مثل ابتکار سرویس تماس گرفته و از آن‌ها کمک بخواهید؛ تا به مراجعه به منزل شما مشکل ماشین لباسشویی را حل کنند.

خدمات تعمیرکار سیار ماشین لباسشوییتعمیرکار سیار ماشین لباسشویی

در شرکت های خدمات تعمیری، از پرسنل‌های ماهر و متخصص در ارائه خدمات به مشتریان استفاده می شود که این افراد تجربه های زیادی در این حوزه دارند و می توانند به بهترین نحو نقص فنی لوازم خانگی از جمله ماشین لباسشویی را برطرف کنند. همچنین این مراکز باید این تضمین را بدهند که از قطعات خوبی استفاده می‌کنند و کاری که انجام می‌دهند نیز، درست و اصولی باشد و پس از مدت زمان کوتاهی دوباره مجبور به خبر کردن تکنسین نداشته باشید.

همچنین در صورتی که این تعمیر به خوبی صورت نگرفت، شرکت موظف است برای جبران اقدامات لازم را به عمل بیاورد.

برای مثال، شرکت ابتکار سرویس، با دارا بودن تعمیرکار سیار ماشین لباسشویی با تجربه، همچنین با استفاده از قطعات اورجینال و با کیفیت، بر این تلاش است تا به نحو احسن کار خود را انجام داده تا خیال مشتری بابت طول عمر قطعه و دستگاه مورد نظر، راحت باشد.

جلب رضایت مشتری از نحوه کار

در شرکت های تعمیری تمام تلاش پرسنل و کادر مدیریتی این است که متخصصین و تعمیرکار سیار بدون تاخیر و در زمان مشخص شده در محل حضور داشته باشند تا سر موقع کار تعمیر را انجام داده و تحویل مشتری دهند. با دقت و نظم در انجام کار سعی می شود که مشتری راضی باشد تا  در دفعات بعدی نیز، مشتری به همان شرکت مراجعه کند. یکی از کارهایی که بدون شک نظر مشتری را جلب می کند این است که قطعات اورجینال را به صورت آکبند به مشتری تحویل دهد تا مشتری از سالم بودن قطعه اطمینان حاصل کند، همچنین تضمینی وجود داشته باشد تا دوباره دستگاه دچار مشکل نشود و همچنین رعایت آدابی که در حد شخصیت دو طرف باشد نیز، از الزامات تعمیرکار محترم باشد.

 

 

تعمیر ماشین لباسشویی

یک تعمیرکار سیار ماشین لباسشویی برای انجام کار خود نیاز به وسایلی دارد که بتواند به نحو احسن و بدون نیاز به تعمیرکار دیگری کار خود را بدون نقص انجام دهد. از جمله این وسایل می توان به: جعبه ابزار کامل، پمپ تخلیه، جعبه بکس کامل، شیر برقی و نویز گیر اشاره کرد. اگر وسایل تعمیرکاران کامل باشد به راحتی و سریع می توانند کار خود را انجام دهند و نقص وسیله خانگی را برطرف کنند.

باید توجه داشت که برندهای ماشین های لباسشویی بسیار زیاد هستند و شرکتی از اعتبار بیشتری برخوردار است که متخصصان آن درباره هر کدام از برند ها تخصص و توانایی داشته باشند و آموزش های لازم را دیده باشند. هر شرکتی در سایت اینترنتی خود لیستی از برند های مختلف را به نمایش تا در صورتی که شما تعمیر برند خاصی را در نظر داشتید، آگاه باشید که این شرکت توانایی تعمیر دستگاه شما را خواهد داشت یا خیر. اگر برندی در لیست نباشد و مشتری درخواست تعمیرکار کند؛ شرکت موظف است تا در اسرع وقت یک متخصص راجع به آن برند به مشتری معرفی کند تا مشکل مشتری حل شود.

جهت مشاوره و درخواست تعمیرکار با ما تماس بگیرید

نکات مورد توجه در تعمیر ماشین لباسشویی

علاوه بر برند های مختلف نوع ماشین لباسشویی هم باید مورد توجه شرکت قرار گیرد تا تعمیرکار سیار ماشین لباسشویی مناسب معرفی شود. مثلا اینکه ماشین لباسشویی دارای انواع خانگی، صنعتی، دوقلو، سطلی، قدیمی و در از بالا یا در از جلو است. نکته دیگر در تعمیر ماشین لباسشویی این است که چه زمانی نیاز به تعمیرکار حرفه ای دارد؟ زمانی که قطعات آن خراب شده و نیاز به تعویض دارد، زمانی که آب می دهد؛ زمانی که آب را گرم نمی کند؛ شوینده روی لباس ها باقی بماند؛ تخلیه و آبگیری به درستی انجام نشود؛ به صورت اتوماتیک کار نکند و یا اینکه صفحه نمایشگر آن از کار افتاده باشد. در همه این موارد حتما به یک تعمیرکار حرفه ای و متخصص نیاز خواهیم داشت تا به درستی نقص ماشین را تشخیص دهد و آن را رفع کند.

همچنین تعمیرکار موظف است که علاوه بر دانستن نکات و بلد بودن حرفه‌های تعمیر، از لحاظ تئوری نیز آگاه و مطلع باشند و انواع ارورهایی که بر روی نمایشگر نمایان می‌شود را بشناسد و برای حل کردن مشکلات نیز راهکار بلد باشد.

نوشته‌های تازه

شاید این مقاله ها را بپسندید

Comments

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی | تعمیرات یخچال و فریزرماشین لباسشوییماشین ظرفشوییفر و مایکروفرپکیج دیواری آبگرمکنکولر گازی و اسپیلت

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی

برند خدماتی ابتکار سرویس ارائه خدمات به مخاطبین خود بصورت آنلاین را آغاز کرده و در تلاش برای ارائه هرچه بهتر خدمات سرویس وسایل برقی و غیر برقی در منازل و ادارات می باشد. ابتکار سرویس با بهره گیری از منابع انسانی متخصص در حوزه تعمیرات وسایل با مزیت مشتری مداری از حیث مالی و زمانی پیوسته در حال بهبود و توسعه خدمات قابل ارائه خود جهت برطرف کردن هرچه بیشتر نیازهای شما مخاطبین عزیز می باشد.

تماس مستقیم : 02144624589

فرم درخواست تعمیر

به زودی کارشناسان ما با شما تماس خوهند گرفت
خطا.اطلاعات به درستی وارد نشده است.لطفا مجددا بررسی کنید