معنی کلمات روی ماشین لباسشویی دوو

با پیشرفت روزافزون تکنولوژی‌های به کار رفته در ماشین‌های لباسشویی، رفته رفته آپشن‌های این دستگاه‌ها افزایش یافته و راحتی کار برای هر نوع لباس را به مصرف کننده ارائه داد. با قرار دادن برنامه‌های شست و شو در این دستگاه‌ها، قابلیت شستن مفید برای لباس‌های مختلف و در بهترین شرایط، به وجود آمد. در این مقاله قصد داریم راجع به ماشین لباسشویی دوو مطلب ارائه دهیم؛ ولی بسیاری از مطالبی که ذکر خواهد شد، اشتراکات زیادی در بین برند‌های دیگر موجود در بازار ایران خواهد داشت. برای استفاده از این برنامه‌های شست و شو که ذکر خواهد شد، شما در مرحله‌ی اول نیاز به دانستن معنی کلمات روی ماشین لباسشویی دوو خواهید داشت و پس از آن، باید بدانید چه کاری انجام دهید تا از قابلیت‌های مختلف دستگاه خود، بهره ببرید.

معنی کلمات روی ماشین لباسشویی دوو

در این مقاله، سعی کرده‌ایم شما را با معنی کلمات روی ماشین لباسشویی دوو آشنا کنیم و با معرفی برنامه‌های شست و شوی موجود، شما را برای استفاده از آن‌ها راهنمایی کنیم.

 

 

معرفی و معنی کلمات روی ماشین لباسشویی دوو

  • Power

این دکمه کار روشن و خاموش کردن دستگاه را انجام می‌دهد.

  • Start/pause

این دکمه‌ها، به معنی شروع و توقف است و با توجه به همین معانی، شروع کار چرخه دیگ و همچنین توقف موقت دیگ را به همراه دارد.

  • My wash

این دکمه به معنی شست و شوی من می‌باشد و جهت ذخیره برنامه‌ی دلخواه شما تعبیه شده است.

  • Spin

اسپین به معنی چرخش می‌باشد و وظیفه‌ی تنظیم سرعت خشک‌کن را دارد.

  • Rinse

این کلمه به معنی آبکشی می‌باشد و از آن برای تعیین تعداد دفعات آبکشی استفاده می‌شود.

  • Temp

این دکمه مخفف کلمه‌ی temperature که به معنای دما می‌باشد است و از آن برای تنظیم درجه حرارت آب استفاده می‌شود.

  • Time Save

به معنای ذخیره‌ی زمان می‌باشد و برای کوتاه کردن زمان شست و شو از آن استفاده می‌شود.

 

خدمات پیشنهادی : تعمیر ماشین لباسشویی

 

  • Delay alert/child lock

این دکمه، عملکردی دوکاره دارد؛ اگر به شکل عادی از آن استفاده کنید نقش تاخیر انداختن در شروع شست و شو را دارد؛ به این معنی که اگر بخواهید دستگاه شما دو ساعت دیگر شروع به کار کند، باید از آن استفاده کنید.

در عملکرد دوم، اگر این دکمه را به مدت 3 ثانیه فشار دهید، قفل کودک دستگاه روشن می‌شود که با این کار، دکمه‌ها از کار می‌افتند تا دوباره قفل کودک را باز کنید.

  • Clean jet shower

این کلمه به معنای شست و شو با پاشش آب است. این قابلیت، آب را با فشار زیاد بر روی لباس‌ها می‌پاشد که این کار، موجب شسته شدن بهتر لباس‌ها می‌شود.

  • Air bubble

معنی کلمات روی ماشین لباسشویی دوو در این گزینه به معنی لغوی، حباب هوا می‌باشد و کاربرد آن، این است که باعث بهتر حل شدن مواد شوینده در آب می‌شود. این مزیت، بهتر شسته شدن لباس‌ها و همچنین به وجود نیامدن توده‌هایی از مواد شوینده بر روی لباس‌ها را به دنبال خواهد داشت.

  • Options

به معنای قابلیت‌ها می‌باشد و با توجه به نامی که دارد، فعال شدن قابلیت‌های پیش شست و شو و اتو کشیدن، با این دکمه انجام می‌شود.

  • Pre wash

شست و شوی ساده و اولیه، با فشردن این دکمه انجام می‌شود که شامل هیچ رفتار خاصی نیست و در حالت عادی، شست و شو را انجام می‌دهد.

  • Crease care

معنی لغوی آن، مراقبت از چروک می‌باشد و با فشردن این دکمه، اتو کشی در دستگاه انجام می‌شود و چین و چروک از روی لباس‌ها حذف می‌شوند.

 

 

تمامی نتایج این عملکرد‌ها را می‌توانید با خواندن نمایه‌ها درون نمایشگر ماشین لباسشویی ببینید. قابلیت‌هایی که در حال اجرا می‌باشد، زمانی که از اجرای آن گذشته یا باقی مانده، درجه حرارت آب، سرعت دوران موتور ماشین لباسشویی، که بیانگر میزان فشار وارد شده به موتور می‌باشد، و همچنین کد‌های خطا، مواردی هستند که به کمک صفحه نمایش ماشین لباسشویی قابل درک خواهند بود.

برنامه‌های شست و شو

پس از بررسی کاربرد و معنی کلمات روی ماشین لباسشویی دوو ، نوبت به شناخت برنامه‌های موجود در این ماشین‌ها می‌باشد. در نظر داشته باشید که تمامی برنامه‌های موجود در ماشین لباسشویی، که در ادامه به تک تک آن‌ها خواهیم پرداخت، با چرخاندن دکمه‌ی ولوم تعیین می‌گردند.

  • Cotton large

این برنامه، برای شست و شوی لباس‌های نخی سایز بزرگ طراحی شده است.

 

 

  • Duvet

این برنامه‌ی شست و شو در ماشین دوو، برای پارچه‌های بزرگ و سنگین به کار گرفته می‌شود و برای پرده‌ها، رو مبلی‌ها و … مناسب می‌باشد.

  • Mix

این برنامه، برای اینکه بتوانید لباس‌هایی با جنس‌های مختلف( به غیر از جنس‌های نازک و لطیف) و رنگ‌های مختلف را همزمان با هم بشویید طراحی شده است.

  • Hygiene

این برنامه برای لباس‌های زیر زنانه نوشته شده است. و شست و شوی با ملایمت بیشتری را انجام می‌دهد.

  • Easy care

    مراقبت از لباس‌ها در برابر چروک شدن، با فعال کردن این برنامه، امکان پذیر خواهد بود. ( برای لباس‌های ظریف و نازک، مناسب نیست)

  • Baby care

این برنامه‌، همانطور که اسمش نیز پیداست، برای شستن لباس‌های بچگانه طراحی شده است. و قابلیت پاک کردن لکه‌های بزرگ را دارا می‌باشد.

  • Gentie care

این حالت، به خشک‌کن با دور آرام شناخته می‌شود. برای خشک کردن لباس‌هایی که نگران آسیب رسیدن به الیاف آن‌‌ها هستید، می‌توانید از این برنامه استفاده کنید.

  • Wool

برای شستن لباس‌هایی که جنسشان از پشم است، از این برنامه استفاده می‌شود. ( شست و شو کم فشار و با ظرافت بیشتری انجام می‌شود)

  • Silent wash

حالت شست و شوی بی سر و صدا، تا جایی که امکان دارد از صداهایی که به هنگام شست و شو ایجاد می‌شود می‌کاهد، ولی نباید این انتظار را داشت که کیفیت شست و شوی حالت عادی را داشته باشد.

 

 

  • Sports wear

این برنامه، برای شستن لباس‌های ورزشی و کفش ورزشی مناسب می‌باشد؛ از آنجایی که میزان پلی استر به کار رفته در این لباس‌ها بیشتر است، برای تمیز شدن به آشفتگی در آب بیشتری نسبت به سایر پارچه‌ها خواهند داشت.

  • Cotton eco

برای جنس‌های پنبه‌ای و کتان، بهترین برنامه‌ی موجود در ماشین لباسشویی دوو، همین برنامه می‌باشد. که علاوه بر شست و شوی بهتر، در کاهش مصرف انرژی نیز نقش دارد.

  • Dark wash

برای شستن لباس‌های تیره و سیاه، این برنامه مفید می‌باشد.

معنی کلمات روی ماشین لباسشویی دوو

جمع‌بندی

در حالت کلی، شاید اکثر مصرف کننده‌ها دستگاه را خریداری کرده و فقط چگونگی روشن کردن و به راه انداختن آن‌ را بلد باشند و اصلا تایمی را صرف شناخت برنامه‌ها و حتی معنی کلمات روی ماشین لباسشویی دوو نکنند. اما توصیه‌ی ما به شما این است که در بدو خرید، پیش از استفاده از دستگاه، این برنامه‌ها را مورد بررسی قرار دهید. با تطابق برنامه‌ها و لباس‌هایی که قرار است بشویید، علاوه بر این که از کیفیت بهتر شست و شو بهره می‌برید، در مصرف کمتر انرژی نیز نقش داشته‌اید.

برای مثال می‌توان شست و شوی لباس‌های ظریف و نازک را با مصرف انرژی کمتری انجام داد؛ و در حالت مقابل، با کارکردن کم دستگاه، نتوان لباس‌های زبر و زخیم را تمیز شست.

 

 

اگر دستگاه شما در سیستم نرم‌افزاری و اجرای این برنامه‌ها مشکل داشت، می‌توانید با برقراری تماس با مشاورین آنلاین گروه ابتکار سرویس، مشکل خود را مطرح کنید و در صورت لزوم، از تکنسین‌های سیار این گروه بهره ببرید. ابتکار سرویس، با داشتن تجربه‌های کافی در زمینه‌ی تعمیر، سرویس، تعویض قطعات و .. در زمینه‌ی ماشین لباسشویی، آماده‌ی خدمت رسانی به شما عزیزان، خواهد بود.

نوشته‌های تازه

شاید این مقاله ها را بپسندید

Comments

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی | تعمیرات یخچال و فریزرماشین لباسشوییماشین ظرفشوییفر و مایکروفرپکیج دیواری آبگرمکنکولر گازی و اسپیلت

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی

برند خدماتی ابتکار سرویس ارائه خدمات به مخاطبین خود بصورت آنلاین را آغاز کرده و در تلاش برای ارائه هرچه بهتر خدمات سرویس وسایل برقی و غیر برقی در منازل و ادارات می باشد. ابتکار سرویس با بهره گیری از منابع انسانی متخصص در حوزه تعمیرات وسایل با مزیت مشتری مداری از حیث مالی و زمانی پیوسته در حال بهبود و توسعه خدمات قابل ارائه خود جهت برطرف کردن هرچه بیشتر نیازهای شما مخاطبین عزیز می باشد.

تماس مستقیم : 02144624589

فرم درخواست تعمیر

به زودی کارشناسان ما با شما تماس خوهند گرفت
خطا.اطلاعات به درستی وارد نشده است.لطفا مجددا بررسی کنید