بهترین مدل‌ ماشین لباسشویی پاکشوما

بهترین مدل‌ ماشین لباسشویی پاکشوما : طی نظرسنجی‌ها و آمارگیری‌هایی که از مراکز تعمیرات گرفته شده است، این که ماشین لباسشویی‌ برند‌های خارجی، کیفیت بهتری داشته و دوام بالاتری نیز دارند، ثابت شده است. ( البته نه همه‌ی برند‌ها) اما با شرایط اقتصادی که در حال حاضر حاکم است، خرید برند‌های خارجی کمی سخت به نظر می‌رسد. چرا که قیمت آن‌ها افزایش‌های چشمگیری داشته و همچنین خدمات پس از فروش و در دسترس بودن قطعات آن‌ها نیز در فرم ضعیفی قرار دارد.

همین دلایل، باعث این شده است که بیشتر افراد، کم کم به برند‌های ایرانی روی برگردانند. اما با توجه به همین شرایط، برند‌های ایرانی نیز این فرصت را غنیمت شمرده و برای بهبود کیفیت کار خود و همچنین بالا بردن سطح خدمات پس از فروش، تلاش‌های زیادی به عمل آورده‌اند تا در بین برند‌های برتر خارجی، حرفی برای گفتن داشته باشند.

بهترین مدل‌ ماشین لباسشویی پاکشوما

یکی از این برند‌ها که امروزه در بازار ایران جایگاه خاصی پیدا کرده است، برند پاکشوما می‌باشد. در این مقاله قصد داریم تا بهترین مدل‌ ماشین لباسشویی پاکشوما را به همراه مزایا و معایب هر یک به شما معرفی کنیم تا در صورتی که قصد خرید این برند را داشتید، بهترین مدلی که برای شما مناسب است را انتخاب کنید.

 

 

معرفی کوتاه از برند پاکشوما

این برند ایرانی که سال‌هاست در زمینه‌ی تولیدات لوازم خانگی فعالیت دارد، طبق نظرسنجی‌های اخیر، دارای کیفیت بالایی در بین هم ردیفان خود می‌باشد. این برند دارای مدل‌های مختلفی بوده و در ظرفیت‌های 15، 9، 8، 7 و 6 کیلوگرم، وارد بازار می‌شود و هر کدام دارای برنامه‌های شست و شوی مختلف بوده و می‌تواند نیاز‌های خاص شما را برآورده کند.

آیا پاکشوما برند خوبی است؟ بهترین مدل‌ ماشین لباسشویی پاکشوما کدام است؟ چرا بخریم؟

آیا این برند ارزش خرید را دارد؟ در واقع این برند، در سال‌های اخیر توانسته است کیفیت دستگاه‌های خود را بالا ببرد و همچنین تضمین دوام بالایی را به مشتریان ارائه بدهد. پایین بودن قیمت آن نسبت به مدل‌های مشابه برند‌های خارجی، و همچنین وجود خدمات پس از فروش مطمئن و موجود بودن اکثر قطعات این برند، باعث شده است تا این برند، جزو گزینه‌های خرید‌ به صرفه، به خصوص در زمینه‌ی ماشین لباسشویی باشد.

علاوه تر تمامی این‌ها، با خرید این دستگاه، از تولید داخل حمایت کرده‌اید و باعث این خواهید بود تا چرخه‌ی اقتصادی این کشور، رونق داشته باشد.

اکنون قصد داریم بهترین مدل‌ ماشین لباسشویی پاکشوما را بررسی کنیم و ببینیم کدام یک بیشتر ارزش خرید را دارا هستند.

 

خدمات پیشنهادی : تعمیر ماشین لباسشویی

 

 معرفی بهترین مدل‌ ماشین لباسشویی پاکشوما

  • WFU-6308 ظرفیت 6 کیلوگرم

این ماشین لباسشویی، برای خانواده‌های کم جمعیت بسیار مناسب بوده و توان موتور 1000 rpm آن، 6 کیلوگرم را به خوبی پاسخ داده و با رتبه مصرف انرژی A++،  مصرف برق کمی هم دارد. دارا بودن صفحه نمایش و وجود 23 برنامه شست و شو که پرکاربردترین آن برنامه‌ی mix wash  می‌باشد، آن را در گروه بهترین مدل‌ ماشین لباسشویی پاکشوما قرار داده است. از مزایای آن، می‌توان به کیفیت مناسب در ساخت، دارا بودن خشک کن مستقل و قیمت مناسب آن اشاره کرد. تنها نقاط ضعف آن نیز صدای زیاد در هنگام کار و طراحی قدیمی آن است.

بهترین مدل‌ ماشین لباسشویی پاکشوما

  • TFU-73401 ظرفیت 7 کیلوگرم

این مدل از مدل‌های با کیفیت این برند می‌باشد. مصرف انرژی A+++ در این برند باعث شده است که علاوه بر قدرت زیاد این دستگاه، مصرف برق پایینی داشته باشد. دارا بودن 21 برنامه‌ی شست و شو، داشتن ورودی مستقل آب سرد و گرم و داشتن طلق محافظ درب، که ایمنی دستگاه را بالا می‌برد و … باعث شده است که این محصول در دسته‌ی بهترین مدل‌ ماشین لباسشویی پاکشوما قرار بگیرد.

 

 

این محصول دارای صفحه نمایش می‌باشد و سرعت چرخش موتور آن، 1400 rpm می‌باشد. زیبایی ساختاری، کم بودن لرزش، قیمت به صرفه، آسان بودن کارکرد و تنوع در برنامه‌های شست و شو، از مزایای این دستگاه بوده و گاها صدای زیاد و همچنین قطعات متوسط به کار گرفته شده، جزو نقاط ضعف آن هستند.

بهترین مدل‌ ماشین لباسشویی پاکشوما

  • PWT-7141KJ ظرفیت 7 کیلوگرم

این مدل، دستگاهی دو قلو می‌باشد. یعنی دارای دو موتور، یکی برای شست و شو و دیگری برای خشک می‌باشد. قدرت موتور این دستگاه 800 rpm بوده و صدای بسیار کمی در هنگام کار ایجاد می‌کند. این دستگاه فاقد صفحه نمایش بوده و تنها دارای 3 برنامه‌ی شست و شو می‌باشد؛ به همین دلیل اگر فکر می‌کنید وابستگی به برنامه‌های ماشین لباسشویی دارید، این مدل مناسب شما نیست، اما صدای بسیار کم آن، این برند را جزو بهترین مدل‌ها قرار می‌دهد. حجم بزرگ بدنه‌ی آن و کیفیت متوسط قطعات آن، از نقاط ضعف آن بوده و از مزایای آن، می‌توان به کارکرد مفید موتور، قیمت مناسب، خوب بودن کیفیت ساخت، قابلیت اضافه کردن لباس در حین کار، و … اشاره کرد.

PWT-7141KJ ظرفیت 7 کیلوگرم

  • WFU-73422 ظرفیت 7 کیلوگرم

مناسب برای خانواده‌های با جمعیت کم و متوسط می‌باشد. موتور پر قدرت این دستگاه با سرعت چرخش 1400 rpm و همچنین رتبه‌ی مصرف انرژی A+++ نشان از راندمان بالای این دستگاه می‌باشد. دارا بودن صفحه نمایش و داشتن حدود 15 برنامه شست و شو و همچنین دارا بودن ورودی مستقل آب سرد و گرم، باعث شده این برند در زمره‌ی بهترین برند ماشین لباسشویی پاکشوما قرار بگیرد.

 

 

صدای کم، طراحی شکیل، با کیفیت بودن ساخت دستگاه و داشتن این قابلیت که در حین کار می‌توان به لباس‌های درون دیگ اضافه نمود، از نقاط قوت این مدل می‌باشد. تنها موردی که می‌توان به نقاط ضعف این دستگاه نسبت داد، کیفیت متوسط موتور دستگاه می‌باشد.

WFU-73422 ظرفیت 7 کیلوگرم

  • WFI-83413 ظرفیت 8 کیلوگرم

سرعت چرخش موتور 1400 rpm آن، نشان از قدرت زیاد آن دارد و همچنین درجه مصرف A+++، این مدل را در گروه خوب‌های این برند قرار می‌دهد. همچنین این دستگاه دارای صفحه‌ی نمایش لمسی بوده که می‌تواند تنظیمات لازمه را به کمک آن بر دستگاه اعمال کرد. خدمات پس از فروش، صدای کم در هنگام کار، طراحی زیبا و خشک کن قوی این مدل، جزو نقاط قوت این دستگاه به شمار می‌رود.

WFI-83413 ظرفیت 8 کیلوگرم

 

 

  • PWT-9659AJ ظرفیت 9.6 کیلوگرم

این مدل دوقلو، یک مدل غیر اتوماتیک است که مناسب برای خانواده‌های پرجمعیت می‌باشد، این مدل، صفحه نمایش ندارد و سرعت چرخش موتور آن، 800 rpm است. دارا بودن سه برنامه‌ی شست و شو در این دستگاه، با وجود اتوماتیک نبودن آن، نشان از یک دستگاه مقرون به صرفه، به نسب قیمت آن دارد. از نقاط ضعف آن، باید به مصرف زیاد آب و کیفیت در حد متوسط بدنه‌ی آن اشاره کرد؛ و مواردی از قبیل صدای کم، وزن نسبتا پایین، خشک کن قوی و قیمت خوب آن، از مزایای این مدل خواهند بود.

PWT-9659AJ ظرفیت 9.6 کیلوگرم

ابتکار سرویس

هر ماشین لباسشویی با هر کیفیتی، ممکن است در طول سال، به تعمیر نیاز پیدا کند و یا برای افزایش طول عمر مفید دستگاه، به شکل دوره‌ای به سرویس نیاز داشته دارد. در این شرایط، لازم است که از یک نیروی متخصص برای این کار کمک بگیرید. گروه ابتکار سرویس، در زمینه‌ی تعمیر و سرویس انواع مدل‌های ماشین لباسشویی پاکشوما، تجربه‌ی کافی را دارا می‌باشد و در صورتی که در این موارد نیاز به نیرو‌ی متخصص داشتید، می‌توانید از خدمات این گروه بهره ببرید.

نوشته‌های تازه

شاید این مقاله ها را بپسندید

Comments

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی | تعمیرات یخچال و فریزرماشین لباسشوییماشین ظرفشوییفر و مایکروفرپکیج دیواری آبگرمکنکولر گازی و اسپیلت

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی

برند خدماتی ابتکار سرویس ارائه خدمات به مخاطبین خود بصورت آنلاین را آغاز کرده و در تلاش برای ارائه هرچه بهتر خدمات سرویس وسایل برقی و غیر برقی در منازل و ادارات می باشد. ابتکار سرویس با بهره گیری از منابع انسانی متخصص در حوزه تعمیرات وسایل با مزیت مشتری مداری از حیث مالی و زمانی پیوسته در حال بهبود و توسعه خدمات قابل ارائه خود جهت برطرف کردن هرچه بیشتر نیازهای شما مخاطبین عزیز می باشد.

تماس مستقیم : 02144624589

فرم درخواست تعمیر

به زودی کارشناسان ما با شما تماس خوهند گرفت
خطا.اطلاعات به درستی وارد نشده است.لطفا مجددا بررسی کنید