بهترین پکیج

اگر شما از کسانی هستید که در خانه‌ای کوچک ساکن هستید حتما این مقاله را تا انتها مطالعه کنید تا بتوانید بهترین انتخاب ممکن را در خریداری پکیج مناسب خانه خودتان داشته باشید و بهترین پکیج دیواری را برای خود تهیه کنید. اما قبل از شناخت برند‌ها شناخت چه عواملی لازم است؟ برای مثال اگر خانه شما متراژی کمتر از 250 متر دارد انتخاب پکیج ایستاده و همچنین گرمایش از کف بهترین انتخاب برای شما می‌باشد.

در ابتدا مقاله شما عزیزان را با بهترین برند‍‌های خارجی و داخلی در زمینه تولید پکیج آشنا می‌کنیم و بعد نکات خرید پکیج را گوش‌زد خواهیم کرد.

بهترین پکیج

بهترین پکیج ایرانی

1. ایران رادیاتور

ایران رادیاتور، دارنده‌ی یکی از بهترین پکیج ها و قدیمی‌ترین شرکت‌های تولید پکیج و آبگرمکن در ایران است. این شرکت در سراسر کشور نمایندگی فعال دارد و به دلیل این که ساخت این پکیج در کشور خودمان می‌باشد، قطعات آن به راحتی در دسترس است.

 

مقاله پیشنهادی : علت گرم نشدن رادیاتور

 

پکیج‌های این شرکت از تنوع بالایی برخوردار است و بازدهی تمام محصولات ایران رادیاتور نیز بسیار بالا است. این تنوع بالا باعث شده، شما با هر بودجه‌ای که دارید بتوانید پکیج مناسب منزل خود را خریداری کنید.
پکیج‌های ایران رادیاتور شامل مدل‌های آنالوگ، اکو و دیجیتال می‌باشد که هر کدام دارای ویژگی‌های مخصوص خود هستند؛ برای مثال مدل اکو دارای دو مبدل می‌باشد. پیکیج‌های ایران رادیاتور در حجم‌های مختلفی برای مصارف خانگی، مدارس و ادارات وجود دارند و در مدل‌های دیواری و زمینی تولید می‌شوند.

اگر به اسم پکیج دقت کنید حروف‌های اختصاری وجود دارد که هر کدام معنای خاص خود را دارند. اگر در اسم پکیج مورد نظر شما از حروف اف‌اف انگلیسی استفاده شده باشد؛ به این معنا است که پکیج دو جداره بوده و دارای فن و دودکش نیز می‌باشد. همچنین اگر حروف به کار رفته سی اف باشد، به معنی این است که پکیج بدون فن می‌باشد.

بهترین پکیج

2. بوتان

این شرکت نام آشنا، کار خود را با تولید آبگرمکن دیواری و مخزنی آغاز کرده است. پیشرفت و کیفیت محصولات این برند به قدری بوده است که در حال حاضر صادرات بسیار خوبی به کشور‌های منطقه دارد. بدون تردید یکی از برند‌هایی که تولید آن، در گروه بهترین پکیج‌ دیواری قرار می‌گیرد، پکیج شرکت بوتان می‌باشد؛ این برند در سراسر کشور نمایندگی فعال داشته و خدمات پس از فروش بسیار عالی برای مشتریان خود ارائه می‌دهد.

 

خدمات پیشنهادی : تعمیر پکیج دیواری

 

مدل‌های مختلف پکیج بوتان عبارتند از: ورونا، کالداونزیا، بنسرپرو، روما، پارما، پرلاپرو، پرلا و اپتیما که در حجم‌های مختلفی برای مصارف خانگی یا مدارس وادارات می‌توان استفاده کرد.

پکیج‌هایی که در نام آن‌ها RS به کار رفته فاقد فن و آن‌هایی که در نام محصول از RSI استفاده شده، دارای فن می‌باشند.

اگر لوله کشی و دیگر اقدامات تاسیساتی، مثل ورودی و خروجی آبگرمکن دیواری به خوبی اجرا شود قطعا پکیج بوتان می‌تواند انتخابی مناسب، برای سیستم گرمایشی خانه شما باشد.

از دیگر مزایا این شرکت می‌توان به بازدهی بالا محصولات و گارانتی 2 ساله اشاره کرد.

3. شرکت لورچ

سومین برند ایرانی و معروف که یکی از بهترین پکیج های بازار داخلی رو تولید می‌کند، گروه صنعتی لورچ نام دارد.

این شرکت با بیشتر از 50 سال سابقه در زمینه تولید لوازم گرمایش ساختمانی فعالیت دارد. شرکت لورچ نیز پکیج‌های خود را در مدل‌های مختلف آرتا، آدنا، آرتمن، هرما، هیرو و آریان را در حجم‌های مختلف تولید می‌کند. از بین مدل‌های نام برده، مدل هیرو، آرتمن، آریان، آدنا و هرما دیجیتال و دو مبدله می‌باشند و مدل آرا این شرکت، تک مبدله است.

از دیگر نکات قابل ذکر درمورد این برند این است که شرکت لورچ تمامی پکیج‌های خود را فن دار تولید کرده است. محصورلات گروه صنعتی لورچ را می‌توانید از فروشگاه‌ها و سایر مرکز خرید مجاز خریداری کنید.

 

مقاله پیشنهادی : ابعاد پکیج دیواری

 

بهترین پکیج خارجی

بهترین پکیج

1. بوش

اگر بخواهیم بهترین پکیج‌ دیواری در سطح بازارجهانی را به شما معرفی کنیم، بی شک برند بوش یکی از آن‌ها می‌باشد. دفتر اصلی این برند نام آشنا در آلمان مستقر می‌باشد و همانطور که می‌دانید کیفیت، زیبای و مقاومت محصولات بوش بسیار بالاست. نمایندگی این برند در ایران با نام تاش فعالیت می‌کند که محصولات بوش را ضمانت کرده و خدمات پس از فروش به مشتریان ارائه می‌دهد. اگر به فروشگاه‌ها و یا مراکز فروش لوازم خانگی سر بزنید قطعا چند محصول از برند بوش را خواهید دید.

پکیج‌های بوش در دو مدل کامفورت و اکسکلوسیو با گنجایش‌های 24000، 28000 و 35000 کیلوکالری در بازار موجود است. کیفیت بالا ساخت همراه با استانداردهای بین‌المللی و همچنین طول عمر بالا محصولات بوش باعث شده تا شما با خریداری محصولات این برند از هر جهت اطمینان داشته باشید.

2. آریستون

یکی دیگر از برند‌های پکیج غیر ایرانی، برند آریستون است. از ویژگی‌های این شرکت ایتالیایی می‌توان به کیفیت بالا و کم مصرف بودن اشاره کرد. آریستون با بیش از 80 سال سابقه درخشان در زمینه تولید محصولات با کیفیت توانسته نامی درخشان در دنیا برای خود به ارمغان آورد و توجه بسیاری از مصرف کنندگان را به خود جلب کند.

مدل‌های این برند با نام‌های GENUS X، HSX، ALTEAS X، CARES X و CLAS X عرضه می‌شوند و همچنین در حجم‌های مصرفی 22000، 24000، 30000 و 35000 در بازار موجود هستند. محصولات آریستون با استفاده از بالاترین تکنولوژی و همچنین با عایق‌های آکوستیک تولید می‌شوند؛ همین امر باعث شده که صدای بسیار کمی از پکیج‌های آریستون به گوش بخورد. از دیگر ویژگی‌های خاص پکیج‌های آریستون می‌توان به صفحه نمایش لمسی با کیفیت بالا اشاره کرد.

خب حالا که با 5 تا از بهترین پکیج های دیواری ایرانی و خارجی آشنا شدید وقت آن است که به شما عزیزان نکاتی را گوش زد کنیم تا در موقع خرید پکیج بدانید که چه مدل و چه گنجایشی برای شما مناسب تر است.

معرفی پکیج‌دیواری

 خرید بهترین پکیج دیواری به چه عواملی بستگی دارد

یکی از موارد مهم در انتخاب پکیج دیواری که قصد خریدار آن را دارید، متناسب بودن پکیج با فضای داخلی ساختمان شما می‌باشد. به عبارت دیگر متراژ خانه یا محلی که قرار است پکیج دیواری در آنجا کار گذاشته شود را به هنگام خرید در نظر داشته باشید برای مثال؛ زیر بنای ۱۵۰ متر توان پکیج ۲۶ کیلو وات و زیر بنای ۲۴۰ متر تا ۴۰۰ متر توان پکیج ۳۵ کیلو وات مناسب‌ترین انتخاب است.

 

 

نکته1:

در مناطق کوهستانی که به دلیل ارتفاع از سطح دریا ، چگالی هوا کم شده می بایست ضریح تصحیح ارتفاع در نظر گرفت. ظرفیت مبنای پکیج ، متناسب با نسبت چگالی هوا در محل به چگالی هوا در سطح دریا ، ظرفیت پکیج تقلیل می یابد.

در معرفی بهترین پکیج‌ دیواری گفتیم که برند‌های مختلف، پکیج‌های خود را به دو صورت فن دار و بدون فن تولید می‌کنند؛ حال میخواهیم بگوییم که این مدل‌ها برای چه جاهایی مناسب‌تر است. در طبقات آخر آپارتمان به خاطر این که طول عمودی لوله دودکش ساختمان کمتر از ۳ متر است باید از پکیج فن دار استفاده شود. اما در طبقات زیرین در صورتی که طول افقی لوله دودکش کم باشد (کمتر از 1 متر) می توان از پکیج بدون فن استفاده کرد و به این ترتیب می‌توان از صدای فن پکیج به خصوص در زمستان در امان ماند.

نکته 2:

برای ایمنی بیشتر در برابر گازهای سمی احتراق بهتر است از پکیج‌های فن دار مخصوصا با دودکش دو جداره استفاده کرد.

میزان آب مصرفی نیز در انتخاب شما بسیار تاثیر گذار است. برای خرید پکیج خود به آب گرم مصرفی حتما توجه کنید؛ اگر به آب گرم فراوانی جهت مصارف مختلف مثل شست و شو یا استحمام نیاز دارید، بهتر است از پکیج‌های مخزن‌دار یا پکیج با قدرت حرارتی بالای۳۱ کیلو وات استفاده کنید.

اگر شما در مناطقی مثل قم و یزد زندگی می‌کنید که آب آن جا املاح زیادی دارد، بهترین پکیج دیواری برای شما، پیکیج دو مبدله است. زیرا پکیج‌های تک مبدله پس از چند سال رسوب می‌گیرند و بازده آن‌ها پایین می‌آیند.

نکته 3:

هم این که حتما موقع خرید، پکیج باید به مسیر لوله کشی و افت فشار آن توجه نمود. پمپ سیرکولاسیون معمولا برای حداکثر ۳۵ الی ۵۰ متر مسیر لوله طراحی شده است. البته با توجه به نوع لوله‌ی بکار رفته در مدار لوله کشی افت سیستم متفاوت خواهد بود کمترین افت در سیستم لوله کشی را لوله‌های انعطاف پذیر چند لایه دارند. زبری کم لوله‌های انعطاف‌پذیر و بی‌نیازی از اتصالات مختلف باعث کاهش افت فشار در این سیستم‎ها می‌شود.

مزایای استفاده از پکیج دیواری

  • امکان استفاده مستقل مصرف کننده
  • امکان صرفه جویی بیشتر در مصرف انرژی
  • دسترسی راحت به پکیج شوفاژ دیوار
  • شخصی سازی شرایط بهره برداری از تاسیسات
  • کاهش هزینه‌ها قیمت انرژی
  • کاهش هزینه تعمیرات
  • بی‌نیاز از عایق کاری
  • حفاظت از محیط زیست
  • تامین آبگرم فوری و دائمی
  • هوشمندی پکیج در تخصیص انرژی
  • امنیت بالا و اشغال کردن فضای کم
  • کارکرد آرام و بی‌صدا

مزایای استفاده از پکیج‌دیواری

 

مقاله پیشنهادی : تعمیر و نصب انواع پکیج

 

خدمات تعمیر پکیج ابتکار سرویس

از آنجایی که پکیج عضو بسیار مهم و کاربردی در هر خانه‌ای محسوب می‌شود هر گونه خلل در روند کار کردن آن نگران کننده است. اما دیگر جای نگرانی نیست. تیم متخصص و مجرب ابتکار سرویس با داشتن بهترین و حرفه‌ای ترین تکنسین‌های تعمیر پکیج در خدمت شما عزیزان می‌باشد. در نظر داشته باشید که حتی اگر بهترین پکیج دیواری جهان را هم داشته باشید، لازم است تا برای سرویس دوره‌ای آن اقدامات لازم را به عمل بیاورید.

در صورت بروز هر گونه خرابی پکیج و یا تعویض قطعات آن همچنین برای سرویس کردن دوره‌‌‌‌ای پکیج منزل خود می‌توانید روی تجربه این گروه حساب کنید. همچنین شما می‌توانید با برقراری تماس تلفنی با مشاورین آنلاین این گروه پاسخ بسیاری از سوالات و مشکلات جزئی خود را درمورد پکیج دیواری منزل خود را دریافت کنید.

نوشته‌های تازه

شاید این مقاله ها را بپسندید

Comments

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی | تعمیرات یخچال و فریزرماشین لباسشوییماشین ظرفشوییفر و مایکروفرپکیج دیواری آبگرمکنکولر گازی و اسپیلت

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی

برند خدماتی ابتکار سرویس ارائه خدمات به مخاطبین خود بصورت آنلاین را آغاز کرده و در تلاش برای ارائه هرچه بهتر خدمات سرویس وسایل برقی و غیر برقی در منازل و ادارات می باشد. ابتکار سرویس با بهره گیری از منابع انسانی متخصص در حوزه تعمیرات وسایل با مزیت مشتری مداری از حیث مالی و زمانی پیوسته در حال بهبود و توسعه خدمات قابل ارائه خود جهت برطرف کردن هرچه بیشتر نیازهای شما مخاطبین عزیز می باشد.

تماس مستقیم : 02144624589

فرم درخواست تعمیر

به زودی کارشناسان ما با شما تماس خوهند گرفت
خطا.اطلاعات به درستی وارد نشده است.لطفا مجددا بررسی کنید