بهترین ماکروفر

بهترین ماکروفر

در زندگی امروز، مایکروفر در بسیاری از آشپزخانه‌های مدرن وجود دارد و با توجه به قابلیت‌های و آپشن‌هایی که دارد، توانسته است نقش مهمی در برخی زندگی‌ها داشته باشد. قابلیت‌های طبخ به شکل مفید، گرم کردن یکنواخت غذا، قابلیت گریل و برشته کردن غذا، از مواردی است که باعث شده این دستگاه طرفداران خاص خودش را داشته باشد. اگر قصد دارید برای خودتان این دستگاه را تهیه کنید، به نکات زیادی باید توجه داشته باشید. قطعا دلتان می‌خواهد که بهترین ماکروفر را با هزینه‌ی مناسب برای خود تهیه کنید. اما بهترین مایکروفر برای شما چه گزینه‌ای است؟ برای این کار شما باید نیاز‌های خود را بشناسید و با توجه به این نیاز‌ها، مایکروفری که مناسب‌ترین آپشن‌ها را برای شما دارد را انتخاب کنید.

بهترین ماکروفر

در این مقاله قصد داریم تا حدودی شما را با بهترین ماکروفر انواع برند‌ها آشنا کنیم و همچنین با ذکر مزایا و معایب هر کدام، شما را در یک انتخاب بهتر، راهنمایی کنیم. پس تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

 

 

 مزایا و معایب مایکروفرها

اگر بخواهیم به شکل عمومی مزیت مایکروفر را بررسی کنیم، در درجه‌ی اول باید به سرعت زیاد در پخت و پز اشاره کرد. سریع بودن طبخ، باعث می‌شود که پخت بهتر صورت بگیرد و تا حد ممکن، ویتامین‌های ضروری درون آن نیز حفظ می‌شود. اما مزیت‌های اختصاصی هر برند، بستگی به ساخت و آپشن‌های دستگاه دارد که باعث به وجود آمدن اختلاف قیمت‌ها می‌شود.

معایب دستگاه مایکروفر نیز به همین شکل می‌باشد؛ بدین معنی که شاید در مدل‌های مختلفی از برخی برند‌ها، معایبی دیده شود؛ اما معایب عمومی چندانی به آن وارد نیست. اصلی‌ترین ایرادی که به این دستگاه وارد می‌شود، بحث امواج موجود در آن است که ممکن است باعث به وجود آمدن مشکل برای افرادی که در نزدیکی آن قرار دارد بشود. این موضوع برای هر مایکروفری مطرح می‌باشد و این گونه نیست که شما بهترین مایکروفر را داشته باشید و از این مشکل مبرا باشید. اما باید دقت داشته باشید که این مورد، شدت زیادی ندارد؛ در واقع تجمع این امواج ممکن است برای افراد مستعد مشکل داشته باشد. که با جانمایی مناسب این دستگاه در آشپزخانه، می‌توان از ضرر‌های ناشی از این دستگاه جلوگیری نمود.

انواع برند و بهترین ماکروفر هر برند

برند‌های زیادی در این زمینه تکنولوژی خود را روانه‌ی بازار کرده‌اند که هر کدام به نحوی می‌تواند برای برخی استفاده‌ها، مناسب می‌باشد. پاناسونیک، ال جی، سامسونگ، بوش و … از جمله برند‌های معروف در زمینه‌ی لوازم خانگی می‌باشند که اتفاقا در زمینه‌ی مایکروفر نیز، حرف‌های زیادی برای گفتن دارند. اما بحث قیمت و یک سری موارد دیگر نظیر گارانتی، باعث می‌شود در انتخاب بهترین ماکروفر ، در مقابل چند گزینه قرار بگیریم.

 

خدمات پیشنهادی : تعمیر فر و مایکروفر

 

حال قصد داریم به بهترین مدل از هر برند به شکل اختصاصی بپردازیم و تا حد ممکن، نقاط قوت و ضعف هرکدام را بررسی کنیم.

  • بهترین مایکروفر برند سامسونگ

سامسونگ یکی از خوب‌های لوازم خانگی در جهان می‌باشد که در ایران نیز به دلیل داشتن خدمات پس از فروش مناسب، طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است.

بهترین مایکروفر این برند، با توجه به آمار‌هایی که از مصرف کنندگان آن گرفته شده و همچنین با توجه به نسبت بالای مزیت‌های آن به معایبی که دارد، مدل MINI SAMI 5 می‌باشد. این مدل سامسونگ، 32 لیتر گنجایش داشته و با قابلیت‌های زیادی که دارد، در دسته‌ی بهترین‌ها قرار دارد. قابلیاتی نظیر دارا بودن سیستم پخت یکنواخت TDS، گریل کننده‌ی غذا، وجود سیستم کانوکشن و بخارپز و … باعث شده است که از  این مدل در این مقاله، به عنوان بهترین مایکروفر برند سامسونگ یاد شود.

مایکروفر برند سامسونگ مدل MINI SAMI 5

تنها ایرادی که به این مدل وارد است، بحث قیمت‌ بالای آن می‌باشد، که با توجه به برند بودن این دستگاه و همچنین کیفیت ساخت بالا و قابلیاتی که ذکر شد، یک امر طبیعی می‌باشد.

  • بهترین مایکروفر برند ال جی

این برند نیز از برند‌های شناخته شده در سرتاسر جهان بوده که در زمینه‌ی تولید لوازم خانگی، پیشرفت‌های زیادی در سال‌های اخیر داشته است. این برند همچنین پرچمدار تمامی برند‌ها، در زمینه‌ی تولید اولین نسل از سولاردام‌های می‌باشد. اما اگر بخواهیم بهترین ماکروفر این برند را به شما معرفی کنیم، باید به سراغ مدل MS92SCR برویم. برندی که علارقم داشتن قیمت خیلی بالا، به دلیل قابلیت‌های زیادی که دارد، طرفداران زیادی را جذب خود کرده است.

مایکروفر برند ال جی مدل MS92SCR

وجود فناوری مگا هیتینگ در این مدل، سبب این خواهد بود که غذا به شکل منظم از دو طرف بالا و پایین گریل شود. وجود هیتر ذغالی و همچنین سیستم کانوکشن و بخارپز، و دارا بودن برنامه‌های غذایی زیاد، باعث شده است که این مدل، در دسته‌ی بهترین‌ها قرار بگیرد.

 

 

  • بهترین مایکروفر برند پاناسونیک

برند پاناسونیک که در سال 2018 پا در عرصه‌ی مایکروفر گذاشت، یکی از برند‌هایی است که با داشتن قیمت نسبی کمتر، و قابلیت‌های زیاد، در این زمینه، خواهان زیادی دارد. مدل NN-GD692S این مارک، طبق بررسی‌ها، در راس بهترین مایکروفر این برند قرار گرفته است. اگر از تنها نقطه ضعف آن که نداشتن سیخ جوجه گردان است بگذریم، قابلیاتی نظیر قدرت بالا در گریل، دارا بودن سیستم یخ زدای توربو اینورتر و همچنین داشتن پنل کنترلی لمسی مسطح، باعث شده تا از این مدل به عنوان بهترین مایکروفر در این برند یاد شود.

مایکروفر برند پاناسونیک مدل NN-GD692S

  • بهترین ماکروفر برند مدیا

یکی از برندهایی که در این حوزه فعالیت می‌کند، مدیا می‌باشد که بهترین ماکروفر این شرکت، مدل EG142A5L می‌باشد. این مدل که جز ماکروفرهای با ابعاد بزرگ محسوب می‌شود، ۴۲ لیتر ظرفیت دارد. فضای آن طوری است که به راحتی می‌توانید مواد غذایی حجیم مثل ظرف‌های بزرگ لازانیا را داخل آن قرار دهید، بدون آن که با دیواره دستگاه برخوردی داشته‌باشد. در مقابل این مزیت بزرگ، مشکلی که نسبت به این ماکروفرها وارد می‌شود، نداشتن قالب کانکشن می‌باشد. این قابلیت برای خیلی از خانواده‌ها مهم می‌باشد، و نبود آن‌ها باعث نارضایتی آن‌ها شده‌است. این ماکروفر دیگر ویژگی‌هایی هم دارد از قبیل

  • دارای قابلیت پخت و پز ترکیبی می‌باشد
  • ماکروویو
  • مجهز به گریل
  • پنل کنترل دیجیتال
  • قابلیت دیفراست اتوماتیک
  • و ۱۸ ماه گارانتی از مهم‌ترین ویژگی‌های آن‌ها است.

بهترین ماکروفر

  • بهترین ماکروفر برند بوش

قطعاً همه‌ی افراد با برند بوش آشناییت دارند و حداقل برای یک بار نام این برند را شنیده‌اند. بوش در حوزه لوازم منزل، سابقه درخشانی دارد و لوازم آن معمولا از کیفیت بالایی برخوردار هستند. اما تحریم‌های چند سال اخیر سبب شده تا تمام مدل‌های این برند در بازار ایران یافت نشود. از بین مدل‌های موجود و در دسترس، مدل HMT84G654I از کیفیت مطلوبی برخوردار است که می‌توان آن را بهترین ماکروفر برند بوش دانست. این مدل دارای قابلیت‌هایی از قبیل موارد زیر می‌باشد.

  • دفراست مواد غذایی منجمد در کمترین زمان
  • برنامه پخت ترکیبی مواد غذایی
  • بدنه دستگاه ضد زنگ و مستحکم‌ می‌باشد
  • کیفیت قطعات ماکروفر ‌مطلوب است
  • شرکت بوش این دستگاه را ۳۶ ماه ضمانت می‌کند.

بهترین ماکروفر

در بین نظرات و‌ بازخوردهایی که مصرف‌کنندگان نسبت به این مدل داشته‌اند، عده‌ای ناراضی بوده‌اند. در کل با توجه به قیمت نسبتاً بالای آن‌ها، این مدل را نمی‌توان جز بهترین ماکروفرهای موجود در بازار قرار دارد.

  • بهترین ماکروفر برند بیمکث

شرکت بیمکث یک برند ایرانی بوده که ماکروفرهای آن‌ها از کیفیت قابل قبولی نیز برخوردار هستند. شرکت بیمکث در تولید ماکروفرهای خود، به فاکتور زیبایی توجه بسیاری کرده که باعث شده آن‌‌ها از طراحیبهترین ماکروفر منحصر به فردی برخوردار باشند. همچنین کیفیت این ماکروفرها نیز مطلوب است. تمام این عوامل باعث شده تا ماکروفرهای بیمکث، جز بهترین ماکروفرهای ایرانی قرار بگیرند. قیمت این دستگاه‌ها در مقایسه با برندهای خارجی، بسیار پایین‌تر بوده و اگر با محدودیت بودجه مواجه هستید، ما به شما ماکروفرهای توکار بیمکث را پیشنهاد می‌کنیم. این شرکت به خوبی توانسته جواب اعتماد مردم‌ را بدهد و در تولید مدل‌های خود پیشرفت قابل توجهی کرده‌است. در ادامه مهم‌ترین قابلیت‌های ماکروفر توکار بیمکث را معرفی کرده‌ایم.

  • شیشه درب ماکروفر سه جداره می‌باشد
  • برای باز کردن درب دستگاه، از دستگیره آلمنیومی استفاده شده
  • نمایشگر آن از نوع LED می‌باشد
  • دارای قابلیت گریل ترکیبی می‌باشد
  • دیفراست
  • شرکت بیمکث ماکروفر‌های توکار خود را ۲ سال ضمانت کرده‌است

گران‌ترین مایکروفر موجود در بازار

در بین ماکروفرهای متنوع و‌ مختلفی که در بازار وجود دارد، مدل MS97BCR از شرکت ال‌جی را می‌توان گران‌ترین ماکروفر دانست. البته لزوماً گران‌ترین به معنای بهترین ماکروفر بودن نیست. شرکت ال‌جی در ساخت این مدل، از تکنولوژی و قابلیت‌های پیشترفته‌ای استفاده کرده که سبب افزایش قیمت آن شده. با وجود قیمت بالای آن‌ها، عده‌ی زیادی به خرید این مدل علاقه‌مند هستند. در کنار آپشن‌های فراوان آن‌ها که در ادامه معرفی کرده‌ایم، طراحی بسیار زیبا و منحصر به فرد این ماکروفرها سبب محبوبیت بالای آن‌ها شده‌است.

  • فضای داخلی این مدل ۳۸ لیتر می‌باشد
  • مجهز به قابلیت گریل است
  • دارای ۳۷ برنامه پخت خودکار می‌باشد
  • مجهز به جوجه‌گردان
  • بخارپز
  • کانوکشن
  • مجهز به قابلیت مگاهیتینگ

 

 

نتیجه‌گیری

همان طور که متوجه شدید، برندهای متنوعی در بازار ماکروفرها فعالیت می‌کنند. در این مقاله، به طور کلی شما را با لیست بهترین ماکروفر موجود در بازار آشنا کردیم تا در هنگام خرید، به شما کمک کنیم تا بهترین انتخاب را انجام دهید. موضوع اولی که در خرید ماکروفر اهمیت دارد، تعیین بودجه مالی خود می‌باشد. پس از تعیین آن، به سراغ ماکروفرهایی که در آن‌ رِنج قرار می‌گیرند رفته و یا بررسی ویژگی‌های آن‌ها، انتخابی درست انجام دهید.

پس از خرید ماکروفر دلخواه خود نگهداری و استفاده صحیح از آن بسیار مهم است تا نیازمند به تعمیر نشود. در مقاله ای نکات نگهداری ماکروویو و ماکروفرها بیان شده است و به شما کمک میکند. اما در صورت خراب شدن مایکروفر خود اصلا نگران نباشید. ابتکار سرویس با دارا بودن تکنسین های ماهر برای تعمیر انواع مایکروویو و مایکروفر در محل در خدمت شماست. کافی است از طریق صفحه تماس با ما درخواست خود را با ما درمیان بگذارید تا در سریعترین زمان برای خدمت رسانی در محل شما حاضر شویم.

نوشته‌های تازه

شاید این مقاله ها را بپسندید

Comments

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی | تعمیرات یخچال و فریزرماشین لباسشوییماشین ظرفشوییفر و مایکروفرپکیج دیواری آبگرمکنکولر گازی و اسپیلت

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی

برند خدماتی ابتکار سرویس ارائه خدمات به مخاطبین خود بصورت آنلاین را آغاز کرده و در تلاش برای ارائه هرچه بهتر خدمات سرویس وسایل برقی و غیر برقی در منازل و ادارات می باشد. ابتکار سرویس با بهره گیری از منابع انسانی متخصص در حوزه تعمیرات وسایل با مزیت مشتری مداری از حیث مالی و زمانی پیوسته در حال بهبود و توسعه خدمات قابل ارائه خود جهت برطرف کردن هرچه بیشتر نیازهای شما مخاطبین عزیز می باشد.

تماس مستقیم : 02144624589

فرم درخواست تعمیر

به زودی کارشناسان ما با شما تماس خوهند گرفت
خطا.اطلاعات به درستی وارد نشده است.لطفا مجددا بررسی کنید