معایب اتو پرس

اتو پرس از دستگاه‌های بزرگ صنعتی می‌باشد که بیشتر برای مراکز تولیدی لباس و یا اتوشویی‌ها کاربرد زیادی دارد. این دستگاه از قدرت بالایی برخوردار بوده و مناسب بودن آن برای انواع پارچه‌ها که با تنظیم کردن به کمک نمایشگر دیجیتال امکان پذیر می‌باشد، و همچنین پتانسیل بالای آن برای اتو کردن لباس‌های زیاد در تایم کم، از مهم ترین مزایای آن می‌باشد. اما این موضوع که آیا صرف می‌کند که برای خودمان یک دستگاه اتو پرس بخریم و یا اینکه از همان اتوهای کوچک استفاده کنیم، بحثی است که پس از بررسی مزایا و معایب اتو پرس ، در این مقاله به آن پرداخته می شود.

معایب اتو پرس

مزایای اتو پرس چیست؟

قبل از پرداختن به معایب اتو پرس مزایای آن را بررسی می‌کنیم تا ببینیم آیا خرید این دستگاه ارزش دارد یا خیر؟

• قدرت بالا در زمینه‌ی رفع چروک‌های زیاد و زمخت در انواع لباس و پارچه‌های بزرگی از قبیل پرده، ملحفه و … .

• اتوکشی تعداد زیاد لباس و پارچه در تایم کم.

• داشتن مخزن آب بزرگ‌تر به نسبت اتوهای معمولی؛ که این امر باعث این خواهد بود که بتوان مدت زمان زیادی به شکل مداوم از دستگاه استفاده کرد.

• رفع کامل چین و چروک‌های بسیار ریز، به دلیل داشتن وزنه‌ی سنگین صفحه‌ی بالایی.

 

 

• وجود مدل‌های مختلف در بازار با اندازه صفحه‌‌های متنوع برای استفاده‌های گوناگون.

• قابلیت تنظیم کردن میزان حرارت و بخار برای انواع پارچه‌ها به وسیله ی نمایشگر دیجیتالی که بر روی آن تعبیه شده است.

• ایمنی بالا و سیستم اتوماتیک در تشخیص زمان مناسب برای اتمام کار.

• وارد شدن فشار کمتر به آناتومی بدن در هنگام استفاده از اتوپرس به نسبت به اتوهای معمولی.

• داشتن حالت قطع بخار برای اتو کشیدن به شکل خشک.

• داشتن حالت قفل کودک که کارکرد برخی دکمه‌ها را مختل می‌کند.

• رسوب زدایی اتوماتیک و داشتن فیلتر آب، برای جلوگیری از تجمع رسوب موجود در آب شهری.

• دارا بودن حالت فشار بالا برای افزایش سرعت در روند اتوکشی؛ که البته این حالت برای تمامی پارچه‌ها مناسب نمی‌باشد. (باید از دفترچه راهنما کمک بگیرید)

در حالت کلی اتوپرس می‌تواند برای خانه‌هایی با جمعیت زیاد مناسب باشد. چرا که این دستگاه برای اینکه تنها یک یا دو لباس را اتو بکشیم، ارزش استفاده را نخواهد داشت.

مزایای اتو پرس

معایب اتو پرس چیست؟

اما معایب اتو پرس که به آن وارد است چیست؟

o مهم ترین ایرادی که می‌توان به این دستگاه گرفت، بدون شک قیمت بالای آن می‌باشد.

o کار کردن با این دستگاه، برای چروک‌های ریز دقت بیشتری نیاز دارد. چرا که اگر اتو را در حالت بد پرس کنید، و در حالتی که چین ایجاد شده است، صفحه بالایی را پایین بیاورید، باعث به وجود آمدن یک چروک قوی خواهید بود.

o برای مناطق نا متقارن لباس، مثل سر آستین و یا نزدیکی دکمه‌ها، مناسب نمی‌باشد.

o دستگاه وزن زیادی دارد و همچنین به دلیل داشتن حجم زیاد، این قابلیت که در هر زمان بتوانید آن را در جای دلخواه خود قرار دهید، وجود نخواهد داشت.

معایب اتو پرس

آیا همه به اتوپرس نیاز دارند؟

در حالت کلی اگر بخواهیم نگاه بکنیم، اگر مسئله‌ی مالی را تا حدودی در نظر نگیریم، مزایای دستگاه بر معایب اتو پرس می‌چربد. هر چند که به توصیه‌ی کارشناسان مربوطه، این دستگاه تنها برای افرادی که برای پوشیدن لباس‌های اتوکشیده مقید می‌باشند و قصد صرفه جویی در بحث زمان و هزینه را دارند گزینه‌ی بسیار مناسبی است.

 

همچنین اگر به شکل صحیح از این دستگاه استفاده شود، انتظار می‌رود که بتوان عمر زیادی را از آن گرفت و زیاد هم به تعمیر نیاز پیدا نکرد. بنابراین با دستگاه مقاومی سر و کار داریم نه صرفا یک جسم ظریف.

اما این که در یک خانواده‌ی کم جمعیت حضور دارید و زیاد هم قرار نیست از اتو استفاده کنید، تهیه‌ی اتوپرس خیلی منطقی نیست و خرید اتوهای کوچک دستی صرفه‌ی اقتصادی بیشتری دارد. چرا که این دستگاه بیشتر در زمینه‌های صنعتی و تولیدی لباس کاربرد دارد و حتی اگر قرار باشد این دستگاه را برای خود تهیه کنید، ‌باید حالت کوچک‌تر و خانگی آن را انتخاب کنید.

 

سخن آخرمعایب اتوپرس

در این مقاله در رابطه با مزایا و معایب اتو پرس صحبت کردیم اما همانطور که در قبل‌تر هم گفتیم، عمر مفید این دستگاه زیاد بوده و زیاد به تعمیر نیاز پیدا نمی‌کنند. اما به هر حال درصورتی که خرابی در قطعات آن پیش بیاید، لازم است تا از یک نیروی متخصص که تجربه‌ی زیادی در این زمینه را دارا می‌باشد کمک بخواهید.

گروه ابتکار سرویس،‌ با دارا بودن مجرب ترین تکنسین‌ها در زمینه‌ی اتوپرس، در طی سالیان اخیر توانایی تعمیر و سرویس هرگونه اتوبخار را کسب کرده است و در صورتی که شما عزیزان نیاز به تکنسین در این زمینه را داشتید، می‌توانید روی خدمات این گروه حساب کنید.

همچنین وجود مشاورین آنلاین و همیشه در دسترس این گروه، این امکان را برای شما فراهم می سازد که در صورتی که مشکلی در این زمینه داشتید، با برقراری تماس با ما، مشکل خود را حل کنید.

نوشته‌های تازه

شاید این مقاله ها را بپسندید

Comments

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی | تعمیرات یخچال و فریزرماشین لباسشوییماشین ظرفشوییفر و مایکروفرپکیج دیواری آبگرمکنکولر گازی و اسپیلت

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی

برند خدماتی ابتکار سرویس ارائه خدمات به مخاطبین خود بصورت آنلاین را آغاز کرده و در تلاش برای ارائه هرچه بهتر خدمات سرویس وسایل برقی و غیر برقی در منازل و ادارات می باشد. ابتکار سرویس با بهره گیری از منابع انسانی متخصص در حوزه تعمیرات وسایل با مزیت مشتری مداری از حیث مالی و زمانی پیوسته در حال بهبود و توسعه خدمات قابل ارائه خود جهت برطرف کردن هرچه بیشتر نیازهای شما مخاطبین عزیز می باشد.

تماس مستقیم : 02144624589

فرم درخواست تعمیر

به زودی کارشناسان ما با شما تماس خوهند گرفت
خطا.اطلاعات به درستی وارد نشده است.لطفا مجددا بررسی کنید