بهترین قرص ماشین ظرفشویی

قرص ماشین ظرفشویی، یکی از موارد پاک کننده برای ظروف به شما می‌رود که در مقایسه با انواع مختلفی که در بازار وجود دارد، مزایا و معایبی داشته که آن را از سایر محصولات، مجزا می‌کند. برای اینکه بدانید کدام برند از قرص برای شما مفیدتر است، لازم است تا با کارایی انواع آن‌ها آشنا باشید؛ چرا که برخی از آن‌ها، تنها در از بین بردن لکه‌ها تاثیر دارند و درخشندگی را برای شما به دنبال نخواهد داشت و یا برعکس؛ اگر شما از آن دسته افرادی هستید که در منزل خود، ماشین ظرفشویی دارید ولی نمی‌دانید چه قرصی را برای شستن ظروف خود انتخاب کنید، تا پایان این مقاله همراه ما باشید. در اینجا قصد داریم علاوه بر شناخت ویژگی‌های بهترین قرص ماشین ظرفشویی ، چند تا از برند‌های پرطرفدار که بازخورد‌های خوبی از خود به جا گذاشته‌اند را بررسی کنیم.

بهترین قرص ماشین ظرفشویی

چرا از قرص ماشین لباسشویی استفاده کنیم؟

قبل از اینکه بخواهیم به ویژگی‌های بهترین قرص ماشین ظرفشویی بپردازیم، می‌خواهیم بگوییم که قرص، چه ویژگی‌هایی دارد که باعث می‌شود نسبت به سایر شوینده‌ها ترجیح داده شود.

این شوینده، مشکل پودر را نداشته و پخش نمی‌شود و یا مثل ژل‌های شست و شو، به صورت چربی بر روی ظروف باقی نمی‌ماند. همچنین از دیگر ویژگی‌هایی که قرص ماشین ظرفشویی دارد این است که در اکثر برند‌ها، تنها شامل مواد شوینده نیست، بلکه حاوی آنزیم‌هایی می‌باشد که باعث تمیزی بیشتر ظروف شده و به دلیل وجود مواد جلا دهنده و درخشان کننده درون آن‌ها، شما را از خرید جداگانه‌ این جلا دهنده‌ها، بی‌نیاز می‌کند.

 

 

بهترین قرص ماشین ظرفشویی

از ویژگی‌هایی که بهترین قرص ماشین لباسشویی باید داشته باشد، مواردی همچون از بین بردن چربی‌ها، پاک کردن لکه‌ها، برق انداختن ظروف، جرم زدایی، وجود نمک در آن و همچنین جلوگیری از رسوب آهکی درون ماشین ظرفشویی و … می‌باشد.

وجود این موارد، می‌تواند شما را در شناخت بهترین برند‌های قرص ماشین ظرفشویی راهنمایی کند. در ادامه قصد داریم شما را با بهترین برند‌های این محصول، که طبق نظر سنجی‌های مصرف کنندگان آن شکل گرفته است، آشنا کنیم. 

  • Finish quantum

یکی از محبوب‌های قرص ماشین ظرفشویی، برند فینیش می‌باشد که حاوی محصولات زیادی با تنوع‌های زیاد می‌باشد. این تنوع‌ها شامل مدل کلاسیک، مدل همه‌ کاری و مدل کوانتوم می‌باشد؛ که مدل کوانتوم آن، از جنبه‌های زیاد، جزو بهترین شوینده‌ها به حساب می‌آید. فرم آن به شکل پاور بال می‌باشد و توپ‌های قرمز آن، حاوی مواد براق کننده‌ی ظروف می‌باشند. پوسته‌ی ژله‌ای که بر روی آن قرار دارد، باعث این شده که ماده‌ی شوینده و شیمیایی کمترین تماس را با پوست شما داشته باشد و همچنین، روند حل‌ شدن آن در آب به شکل پیوسته و کارا باشد و بدین شکل نباشد که در لحظات اول تمامی قرص در آب حل شده و در زمان‌های بعد، شست و شو بدون مایع شوینده انجام شود.

 قرص ماشین ظرف شویی Finish quantum

قرص کوانتوم، در سخت‌ترین آب‌ها حل شده و به همین دلیل، شما را برای پاک کردن لکه‌های قوی، از نمک بی نیاز می‌کند. همین عوامل، باعث این شده‌اند که پاک کنندگی قوی را در آن شاهد باشیم؛ به طوری که با آن بتوان لکه‌های قوی همانند زرده‌ی تخم مرغ و یا چربی‌های باقی مانده بر روی قاشق و بشقاب را از بین برد.

 

خدمات پیشنهادی : تعمیر ماشین ظرفشویی 

 

از نقاط ضعفی که به این مدل از این برند وارد است، این می‌باشد که قابلیت نصف شدن ندارد؛ به همین دلیل، توصیه می‌شود برای ظروف کم از این نوع قرص، استفاده نشود. در کل برای ظروف کم، بهتر است از ژل‌های ماشین ظرفشویی استفاده کنید که مقدار آن دست خودتان است.

این قرص، که در گروه بهترین قرص ماشین ظرفشویی قرار می‌گیرد و با ماشین‌هایی همچون سامسونگ، بوش، ال جی و … سازگاری مناسبی دارد؛ البته باید به این نکته توجه داشته باشید که نوع تقلبی این برند نیز در بازار موجود می‌باشد که در صورت استفاده ممکن است آسیب‌هایی را برای شما به دنبال داشته باشد. تشخیص تقلبی بودن و یا نبودن آن شاید کار آسانی نباشد ولی برای جلوگیری از این اتفاق، این محصول را از فروشگاه‌های معتبر تهیه نمایید.

نقاط ضعف و قوت
  • حاوی مایع براق کننده است
  • دارای پوسته ژله‌ای می‌باشد
  • در سخت ترین آب‌ها حل می‌شود
  • قدرت پاک کنندگی بسیار بالایی دارد
  • قابلیت نصف شدن ندارد
  • قیمت بالایی دارد (البته با توجه به مزیت‌هایی که در آن وجود دارد، قیمت آن کاملا معقول می‌باشد)

 

 

  • Fairy platinum

برند بعدی که در گروه بهترین قرص ماشین ظرفشویی قرار می‌گیرد، برند فیری می‌باشد. این برند، دارای مدل‌های کلاسیک، پلاتینیوم، لیمویی و همه‌کاری بوده که هر کدام، برای رفع نیاز‌های خاص، مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نوعی که ما برای شما شرح می‌دهیم، مدل پلاتینیوم این برند می‌باشد که قدرت بالایی در شست و شوی ظروف، به خصوص شست و شوی لیوان‌ها و ظرف‌های شیشه‌ای دارد.

قرص ماشین ظرف شویی Fairy platinum

فرمولاسیون منحصر به فرد این شوینده باعث شده است تا تمامی چربی‌ها و لکه‌های کاری و قوی به خوبی از روی ظرف‌ها پاک شوند؛ به طور مثال حتی اثر قهوه بر روی لیوان نیز در مقابل این شوینده به زانو در آمده و همگی تمیز می‌شوند. اما نکته‌ای که برای این برند باید به آن توجه کنید این است که این مدل، دارای براق کننده نمی‌باشد و اگر در صورت استفاده از این مدل، قصد برق انداختن ظروف را داشتید، باید از نمک استفاده کنید.

این مدل دارای عطر ملایم و دلنشینی می‌باشد که باعث می‌شود بوی ناطبوع بر روی ظروف باقی نماند؛ همچنین وجود خاصیت جرم گیری درون این شوینده، باعث می‌شود تا حدودی جرم تشکیل شده بر روی فیلتر‌ها و همچنین رسوبات آهکی موجود در دستگاه را در خود حل کرده و با خود بیرون ببرد.

کلیت مزایا و معایب
  • قدرت پاک کنندگی بسیار بالا
  • جرم گیر مناسب برای رسوبات
  • دارای عطر ملایم لیمو
  • قیمت نسبتا بالا

 

 

  • Pril gold

این برند آلمانی، به دلیل قیمت مناسب‌تر نسبت به برند‌هایی که تا کنون ذکر کردیم و همچنین کیفیت بالا نسبت به قیمتی که دارد، از محبوبیت بالایی در میان ایرانی‌ها برخوردار شده است.

قرص ظرف شویی Pril gold

این برند، ظروف استیلی موجود در ماشین ظرفشویی را به خوبی تمیز کرده و لکه‌های سرسخت را از روی آن‌ها پاک می‌کند. همچنین ظروف بلوری و شیشه‌ای نیز با این پاک کننده به خوبی تمیز شده و اثری از لکه‌‌های چرب بر روی آن، باقی نخواهد ماند.

به این نکته هم باید توجه داشته باشید که درون این برند، اندکی مواد جلا دهنده جای داده شده است که برای مقدار مشخصی از ظروف شیشه‌ای پاسخگو می‌باشد؛ اما اگر قصد دارید تا ظرف‌های زیادی را درون دستگاه قرار دهید، بهتر است در هنگام شست و شو، مقداری نمک نیز به ماده‌ی شوینده اضافه کنید.

کلیت مزایا و معایب
  • دارای تنوع محصول می‌باشد
  • قدرت پاک‌کنندگی خوبی دارد
  • به نسبت قیمت مناسبی دارد
  • حاوی مایع براق کننده است
  • دارای جرم گیر مناسب برای قطعات استیل دستگاه است
  • قابلیت نصف شدن ندارد؛ به همین دلیل برای شستن ظروف زیاد از آن استفاده شود، بهتر است.

 

 

  • Claro, 11 in 1

از دیگر برند‌هایی که در گروه بهترین قرص ماشین‌ ظرفشویی به حساب می‌آید، برند اتریشی کلارو می‌باشد. برای ساخت این مدل از پاک کننده‌ی ماشین ظرفشویی، از مواد اولیه‌ی درجه یک استفاده شده است که این امر، سبب می‌شود که طول عمر دستگاه شما افزایش یافته و همچنین به دلیل عدم وجود مواد شیمیایی خطر ناک درون آن، برای حفظ محیط زیست نیز کارا می‌باشد. به همین دلایلی که ذکر شد، منظقی است که قیمت این برند، کمی بالا باشد، که در ادامه بیشتر برای این گرانی قیمت، توضیح خواهیم داد.

قرص ظرف شویی Claro, 11 in 1

وجود اولیوت در آزاد سازی آنزیم‌های مختلف در این مدل، باعث شده است تا مقاوم‌ترین لکه‌ها و آلودگی‌ها در برابر این شوینده از پا در بیایند و پس از پایان شست و شو، هیچ لکه‌ی آلوده‌ای درون ظرف باقی نمانده باشد. همچنین، حالت براق سازی نیز در این برند وجود دارد که جلا گرفتن ظروف شما پس از شسته شدن را به دنبال خواهد داشت.

کلیت مزایا و معایب
  • استفاده از مواد اولیه درجه یک
  • عدم استفاده از ترکیبات فسفات و کلر و مواد سمی دیگر
  • قدرت پاک کنندگی بسیار بالا برای لکه‌های قوی
  • باقی نگذاشتن رسوب بر روی ظروف
  • دارا بودن پوشش بر روی قرص
  • حاوی مایع براق کننده
  • قیمت بالا ( که با توجه به نکاتی که ذکر کردیم، منطقی است.)

 

 

  • Net plus

این برند، که خود را در گروه بهترین قرص ماشین ظرفشویی قرار داده است، تولید ایران می‌باشد، به همین دلیل، از قیمت مناسب‌تری نیز برخوردار است. تمیز کنندگی و براق کنندگی، پس از استفاده از این ظروف، باعث شده است تا این برند، در بین ایرانیان، محبوبیت زیادی داشته باشد. اگر قصد دارید براق کنندگی زیادی را در ظروف خود شاهد باشید و یا مقادیر ظرفی که قرار است درون دستگاه قرار دهید، زیادی است، بهتر است از مقداری نمک نیز برای کمک به براقیت ظرف‌ها استفاده کنید.

قرص ظرف شویی Net plus

کلیت مزایا و معایب
  • قابلیت تمیز کنندگی و براق کنندگی بالا
  • عدم باقی ماندن اثرات رسوب
  • آسان بودن کارکرد.

خدمات ابتکار سرویس

گروه مجرب ابتکار سرویس، دارای نیرو‌های متخصصی می‌باشد که تجربه‌ی زیادی در زمینه‌ی تعمیر، سرویس و یا تعویض قطعات ماشین ظرفشویی دارند. بنابراین توصیه می‌شود در صورت بروز هرگونه مشکلی درون ماشین ظرفشویی خود، می‌توانید با برقراری تماس با مشاورین آنلاین این گروه، مشکلات خود را بر طرف کنید و اگر نیاز بود، از تکنسین‌های خبره‌ی این گروه بهره‌مند شوید.

نوشته‌های تازه

شاید این مقاله ها را بپسندید

Comments

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی | تعمیرات یخچال و فریزرماشین لباسشوییماشین ظرفشوییفر و مایکروفرپکیج دیواری آبگرمکنکولر گازی و اسپیلت

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی

برند خدماتی ابتکار سرویس ارائه خدمات به مخاطبین خود بصورت آنلاین را آغاز کرده و در تلاش برای ارائه هرچه بهتر خدمات سرویس وسایل برقی و غیر برقی در منازل و ادارات می باشد. ابتکار سرویس با بهره گیری از منابع انسانی متخصص در حوزه تعمیرات وسایل با مزیت مشتری مداری از حیث مالی و زمانی پیوسته در حال بهبود و توسعه خدمات قابل ارائه خود جهت برطرف کردن هرچه بیشتر نیازهای شما مخاطبین عزیز می باشد.

تماس مستقیم : 02144624589

فرم درخواست تعمیر

به زودی کارشناسان ما با شما تماس خوهند گرفت
خطا.اطلاعات به درستی وارد نشده است.لطفا مجددا بررسی کنید