بهترین ماشین ظرفشویی

این روزها به دلیل مشغله زیاد افراد و شاغل بودن خانم‌ها و آقایان، استفاده از ماشین ظرفشویی بسیار مرسوم شده است و این دستگاه به یکی از مهمترین اجزا خانه تبدیل شده است. پس انتخاب بهترین ماشین ظرفشویی بسیار مهم است. شما با خواندن این مقاله اطلاعات خوبی در مورد برند‌های مختلف ماشین ظرفشویی کسب خواهید کرد. به دلیل هزینه زیاد این دستگاه بهتر است این مقاله را تا انتها مطالعه کنید تا ماشین ظرفشویی مناسب خود را به درستی انتخاب کنید.

بهترین ماشین ظرفشویی

یکی از راه‌های تحقیق در مورد انتخاب بهترین ماشین ظرفشویی پرس و جو از افرادی هست که در حال حاضر از این دستگاه استفاده می‌کنند. ما با جمع آوری نظرات کاربران و نظر متخصصان این زمینه، مقاله‌ای کامل و جامع در اختیار شما قرار داده‌ایم تا در عرض چند دقیقه به اطلاعات کافی در مورد انتخاب بهترین ماشین ظرفشویی برسید.

معرفی 8 تا از بهترین برند‌های ماشین ظرفشویی

تنوع و گستردگی برند‌های ماشین ظرفشویی بسیار زیاد است. ما با بررسی‌های زیاد 8 تا از بهترین‌ها را به ترتیب معرفی خواهیم کرد.

  • ماشین ظرفشویی بوش

این برند از محبوب‌ترین برند‌های ماشین ظرفشویی شناخته می‌شود که بالاترین درجه در بازخورد مثبت کاربران را دارد. این برند ساخت آلمان است و از کیفیت و طراحی ساخت بسیار بالایی برخوردار می‌باشد. رضایت‌مندی کاربران به ویژه از مدل‌های سری 8 این برند بسیار زیاد است. از جمله کلمات پر تکرار گفته شده از کاربران در مورد ویژگی‌های این برند می‌توان به کیفیت بالا، ظاهر شیک، فضای جادار، کارکرد بسیار کم صدا و کم مصرف ، تنوع زیاد در برنامه‌های شست و شو، تمیزی عالی ظرف‌ها وخشک کن عالی آن اشاره کرد. پس منطقی است که این برند در صدر جدول بهترین ماشین ظرفشویی قرار بگیرد. به همین دلیل قیمت این برند کمی گران است ولی از نظر خیلی از افراد به دلیل کیفیت فوق العاده این محصول قیمت مناسبی دارد.

ماشین ظرفشویی بوش

برای افرادی که بیشتر به یک انتخاب اقتصادی فکر می‌کنند، در ادامه گزینه‌های مناسب تری معرفی خواهیم کرد. به طور کلی از نظر کاربران نقطه ضعفی برای این برند ذکر نشده است. مگر کسانی که از برنامه‌ها و طریق راه اندازی دستگاه مطلع نباشند. برخی از کابران داخل کشورمان نیز به خدمات پس از فروش ضعیف آن در ایران شکایت دارند. که این مورد هم بیشتر بخاطر استفاده نامناسب از دستگاه بوده است که آن‌ها را نیازمند به خدمات پس از فروش می‌کند.

 

 

برند سامسونگ که ساخت کشوره کره جنوبی می‌باشد، نامی آشنا و قابل اعتماد در لوازم خانگی به شمار می‌آید. یکی از مهمترین دلایل علاقه‌مندی کاربران ایرانی به این برند، خدمات پس از فروش فوق‌العاده آن می‌باشد. ماشین ظرفشویی سامسونگ توانسته است درصد بالایی از رضایت‌مندی کاربران خود را کسب کند. از جمله مهمترین دلایل رضایت‌مندی‌ کاربران در مورد استفاده از ماشین ظرف شویی سامسونگ ، می‌توان به طراحی بسیار شیک، وجود نمایندگی‌های فروش متعدد در کشور و قیمت نسبتا مناسب آن اشاره کرد. البته برخی از کاربران ماشین ظرفشویی سامسونگ بر این باورند که در سال‌های اخیر کیفیت این برند کمی افت پیدا کرده است.

ماشین ظرفشویی سامسونگ

  • ماشین ظرفشویی مجیک

این برند ساخت کشوره کره جنوبی می‌باشد. از بین ماشین ظرفشویی‌های مجیک مدل 8 نفره آن بیشترین رضایت‌مندی را از سوی کاربران به همراه داشته است. از جمله دلایل کاربران برای رضایت از ماشین ظرفشویی مجیک ، می‌توان به مقاومت و دوام بالا، زیبایی و راه اندازی آسان آن اشاره کرد. این مدل 8 نفره رو میزی می‌باشد و مناسب خانواده‌های کم جمعیت (دو نفره) و خانه‌های کوچک است. مهم‌ترین نقطه ضعفی که برای این دستگاه گفته شده است، صدای زیاد آن می‌باشد و این موضوع باعث محدودیت ساعت، هنگام استفاده از دستگاه می‌شود.

همچنین این مدل به دلیل حجم کم و رومیزی بودن، جت آب‌فشان ندارد. مدل 6 نفره این برند طرفدار زیادی ندارد چون بسیار کوچک و کم جا می‌باشد. برخی از کابران نیز به این موضوع اشاره کرده‌اند که برند مجیک طراحی مناسبی برای چیدمان ظروف ندارد. نکته قابل ذکر درمورد برند مجیک این است که آن را با مجیک شف برند محبوب آمریکایی اشتباه نگیرید.

  • ماشین ظرفشویی موریس

دستگاه بعدی که در گروه بهترین ماشین ظرفشویی قرار می‌گیرد، ماشین ظرفشویی موریس می‌باشد. ماشین ظرف شویی‌های موریس توانسته‌اند رضایت کافی را از سمت کاربران خود دریافت کند. تقریبا و به طور کلی می‌توان گفت که بازخوردهای کابران ماشین ظرفشویی موریس و مجیک 8 نفره، یکی بوده است اما قیمت ماشین ظرفشویی‌های این برند با توجه به قابلیت‌های متعددی که دارد مقرون به صرفه‌تر می‌باشد. همچنین ماشین ظرفشویی‌ موریس، انرژی کمتری نسبت به برند مجیک مصرف می‌کنند. در آخر، خدمات پس فروش عالی این برند، باعث شده تا طرفداران زیادی جذب این برند شوند.

نداشتن جت آب‌فشان که شما را مجبور می‌کند تا ظرف‌ها را قبل از قرار دادن در ماشین ظرفشویی یک دور آبکشی کنید، مهم‌ترین نقطه ضعف این برند به حساب می‌آید.

 

خدمات پیشنهادی : تعمیر ماشین ظرفشویی
  • ماشین ظرفشویی هاردستون

این برند محصول کشور ایتالیا می‌باشد؛ و به شدت مورد استقبال مصرف کنندگان قرار گرفته است. با وجود تنوع مدل، مدل 6 نفره این برند طرفداران بیشتری دارد. ماشین ظرفشویی‌ هاردستون، علاوه بر طراحی شیک و زیبا، صدای بسیار کمی دارد. از دیگر دلایل رضایت کاربران می‌توان به کم مصرف بودن و قیمت مناسب آن نیز اشاره کرد.

باید توجه داشته باشید که دوش آبفشان که برای کابران ایرانی بسیار مهم است، در مدل‌های رومیزی این برند نیز وجود ندارد. از دیگر نقاط ضعف این برند خدمات پس از فروش ضعیف آن می‌باشد.

اگر بتوانید هاردستون اصل ایتالیا را پیدا کنید، هیچ نگرانی درمورد این برند نخواهید داشت. اما متاسفانه در سال‌های اخیر، نمونه بی‌کیفیت چینی آن وارد بازار داخلی شده است.

  • ماشین ظرف شویی پاکشوما

یک انتخاب مناسب برای طرفداران خرید کالای با کیفیت ایرانی، ماشین ظرفشویی پاکشوما می‌باشد. ماشین ظرفشویی‌های این برند تحت لیسانس ال جی تولید می‌شود. این برند داخلی خوشبختانه توانسته است بازخوردهای مثبتی را از سوی کاربران خود دریافت کند. کیفیت این برند با توجه به قیمتی که دارد بسیار قابل قبول به نظر می‌رسد. شاید این برند از پیچیدگی و امکانات زیاد نمونه‌های خارجی برخوردار نباشد، اما برای افرادی که به دنبال یک ماشین ظرفشویی با کیفیت، مقرون به صرفه و با کارکرد آسان هستند، مناسب می‌باشد. توجه داشته باشید که اگر به دنبال حمایت از تولید کننده داخلی می‌باشید، این برند گزینه بسیار خوبی برای شما خواهد بود.

این برند در بین مردم کشور ما بسیار محبوب است. ماشین ظرفشویی‌ ال جی از تنوع مدل، طراحی زیبا و خلاقانه، خدمات پس فروش عالی و شست و شو با کیفیت برخورددار است. اما نسبت به سایر برند‌های دیگر، رضایتمندی کمتری جلب کرده است. از نقاط ضعف گفته شده برای ماشین ظرف شویی ال جی، می‌توان به سر و صدای زیاد، طولانی بودن زمان شست و شو و گاها خش انداختن روی ظروف اشاره کرد. البته باید به این مورد اشاره کرد که خش انداختن روی ظروف نقطه ضعف همه برند‌های ماشین ظرفشویی است که البته این مورد بستگی به عوامل بیرونی دیگری نیز دارد. عواملی مثل جانمایی نادرست و یا استفاده‌ی زیاد از حد از مایع جلا دهنده.

  • ماشین ظرفشویی دوو

دوو نیز از جمله برندهای ساخت کشور کره می‌باشد و مانند سایر برندهای کره‌ای از کیفیت بالایی برخوردار است. از موارد رضایت‌مندی گفته شده از سوی کاربران باید به قدرت بالا شست و شو، استحکام بالا بدنه و قطعات دستگاه، خدمات پس از فروش مناسب و قیمت مقرون به صرفه آن اشاره کرد.

درمورد نقاط ضعف این برند نیز می‌توان به نداشتن سبد مخصوص قاشق و چنگال و نداشتن دوش آب‌فشان در مدل رو میزی اشاره کرد. در مورد صدای دستگاه هم باید گفت که تا حدودی قابل تحمل است. یعنی نه آنقدر کم صدا مانند برند بوش است. و نه آنقدر پر صداست که عامل انصراف از خرید آن باشد.

ماشین ظرف شویی دوو

حال که گروهی از بهترین ماشین ظرفشویی‌ را معرفی کردیم، خوب است که در مورد نحوه نگهداری و استفاده از آن نیز نکاتی را خاطر نشان کنیم.

 

 

نکات مهم در نگهداری ماشین ظرفشویی

  • تمیز کردن داخل ماشین ظرفشویی، که باید هر 6 ماه یک بار انجام شود. برای این کار می‌توانید از سرکه استفاده کنید. بدنه خارجی ماشین ظرفشویی نیز باید مرتب تمیز و غبار روبی شود.
  • تمیز کردن فیلتر ماشین ظرفشویی بسیار مهم است. شما باید به طور مرتب فیلتر را تمیز کنید؛ تا هم آن‌ها را تمیز کرده باشید و هم چک کنید که اگر دچار آسیبی شده است، هر چه سریع‌تر آن را تعویض کنید.
  • تمیز کردن واشر ماشین ظرفشویی و لاستیک‌های آن به وسیله یک پارچه تمیز.
  • جدا کردن باقیمانده غذا از روی ظروف، به وسیله یک دستمال یا قاشق.
  • جرم‌گیری ماشین ظرفشویی. به این صورت که یک استکان سرکه سفید را در طبقه فوقانی قرار داده و ماشین ظرفشویی رو بدون ظرف روشن کنید. این کار باعث از بین رفتن بوی بد درون ماشین ظرفشویی نیز می‌شود.
  • رعایت چیدمان ماشین ظرفشویی نیز بسیار مهم است. قطعات بزرگ‌تر را در کناره‌ها قرار دهید و دقت کنید که بیش از حجم ماشین ظرفشویی در آن ظرف قرار ندهید.
  • در انتخاب برنامه شست و شو نیز دقت کنید. شاید شما بخواهد که برنامه کوتاه تر را انتخاب کنید که در زمان و هزینه صرفه جویی شود ولی ممکن است. در این صورت شست و شوی با کیفیتی را شاهد نباشید.
  • سعی کنید برای شست و شوی چاقوها از ماشین ظرفشویی استفاده نکنید. چون تمیز کننده‌های ماشین ظرفشویی باعث کند شدن و از بین رفتن رنگ چاقو می‌شود.
  • برای جلوگیری از رسوب روی ظرف‌ها، از نمک استفاده کنید. در دستگاه ماشین ظرفشویی فیلتری به نام رزین وجود دارد که کار آن گرفتن سختی آب می‌باشد. نمک به عنوان پاک کننده عمل کرده و در 5 دقیقه آخر، رزین را شستشو داده و برای دور بعدی آماده می‌کند. چراغ نشانگر نمک با علامتی مانند S یا Rinse دیده می‌شود که در صورت روشن شدن آن، باید محفظه نمک را شارژ نمایید.

حتی اگر بهترین ماشین ظرفشویی را در اختیار داشته باشید. ولی نکات مربوط به نگهداری از دستگاه را رعایت نکنید، ممکن است در دراز مدت با مشکلات متعددی رو به رو شوید که شما را مجبور به پرداخت هزینه‌های مختلفی بکند.

نکات مهم در نگهداری ماشین ظرف شویی

به همین دلیل توصیه می‌کنیم با رعایت یک سری نکات ساده، از بروز چنین مشکلاتی جلوگیری کنید.

 

 

چه ظروفی را نباید در ماشین ظرف شویی قرار داد؟

احتمالا تا حدودی اطلاع دارید همه‌ی ظرف‌های موجود در منزلتان را نمی‌توانید با ماشین ظرفشویی بشویید.  که به طور مختصر به آن‌ها می‌پردازیم.

  • ظروف چوبی

آب گرم برای خشک کردن ظروف چوبی، مثل قاشق‌ها و کفگیرها در دمای بالای ماشین ظرفشویی مناسب نیست. و ممکن است باعث تغییر شکل آن‌ها بشود.

  • ظروف قیمتی

بشقاب‌های چینی گران قیمت ظریف با آبکاری طلا و یا بشقاب های قدیمی را داخل ماشین نگذارید. قدرت مواد شوینده و آب بسیار داغ، ممکن است باعث از بین رفتن ساختار و شکل این ظروف بشود. پس این ریسک را نکنید.

  • ظروف روحی

در صورت شست و شو ظروف روحی در ماشین ظرفشویی؛ ظرف شما سیاه خواهد شد.

 

 

خدمات تعمیر ماشین ظرفشویی ابتکار سرویس

بعد از تمام شدن گارانتی ماشین ظرفشویی شما، خدمات پس از فروش برای شما رایگان نمی‌باشد. پس شما برای رفع مشکلات احتمالی ماشین ظرفشویی خود، به یک تیم قوی و متخصص نیاز دارید.

گروه مجرب ابتکار سرویس، با در دست داشتن برترین تکنسین‌ها، آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می‌باشد. برای هرگونه خدمات ماشین ظرفشویی از جمله سرویس، تعمیر، تعویض قطعات و… ، می‌توانید روی تجربه و تخصص این گروه حساب کنید. همچنین شما می‌توانید با برقراری تماس با مشاورین آنلاین این گروه، پاسخ بسیاری از سوالات و مشکلات جزئی خود را دریافت کرده. و راجع به هرگونه پرسش راجع به بهترین ماشین ظرفشویی، اطلاعات دقیقی کسب کنید.

نوشته‌های تازه

شاید این مقاله ها را بپسندید

Comments

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی | تعمیرات یخچال و فریزرماشین لباسشوییماشین ظرفشوییفر و مایکروفرپکیج دیواری آبگرمکنکولر گازی و اسپیلت

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی

برند خدماتی ابتکار سرویس ارائه خدمات به مخاطبین خود بصورت آنلاین را آغاز کرده و در تلاش برای ارائه هرچه بهتر خدمات سرویس وسایل برقی و غیر برقی در منازل و ادارات می باشد. ابتکار سرویس با بهره گیری از منابع انسانی متخصص در حوزه تعمیرات وسایل با مزیت مشتری مداری از حیث مالی و زمانی پیوسته در حال بهبود و توسعه خدمات قابل ارائه خود جهت برطرف کردن هرچه بیشتر نیازهای شما مخاطبین عزیز می باشد.

تماس مستقیم : 02144624589

فرم درخواست تعمیر

به زودی کارشناسان ما با شما تماس خوهند گرفت
خطا.اطلاعات به درستی وارد نشده است.لطفا مجددا بررسی کنید