دکمه تخلیه آب ماشین لباسشویی

دکمه تخلیه آب ماشین لباسشویی : ماشین لباسشویی یکی از لوازمات ضروری هر خانه و از مهمترین اختراعات بشر بوده که قدمتی بسیار طولانی دارد. این دستگاه، زندگی انسان‌ها را تسهیل نموده است؛ به طوری که دیگر لازم نیست برای شستن لباس‌های کثیف، چندین ساعت وقت گذاشته و آن‌ها را با دست بشویید. بلکه کافیست وقتی که ماشین لباسشویی از لباس پرشد، دکمه‌های مخصوصی را بفشارید تا مشاهده‌‌گر این باشید که دستگاه به طور خودکار و اتوماتیک به شستن لباس‌ها می‌پردازد. پس می‌توان گفت استفاده از ماشین لباسشویی هم باعث صرفه جویی در وقت می‌شود و هم خستگی حاصل از شستن لباس‌های کثیف را در پی نخواهد داشت.

دکمه تخلیه آب ماشین لباسشویی

همانطور گه گفتیم، باید برای استفاده از ماشین لباسشویی، دکمه‌های مورد نظر را در زمان مناسب خود بفشاریم. (لازم به ذکر است که اگر در این امر دچار اشتباه شوید، ممکن است دستگاه شما آسیب ببیند یا سبب بروز مشکلی شود ). در این مقاله ما هر کدام از برندهای ماشین لباسشویی را به صورت جداگانه مورد بررسی قرار داده‌ایم که در پایین به شرح آن‌ها خواهیم پرداخت.

 

 

بررسی دکمه تخلیه آب ماشین لباسشویی انواع برندها

  • دکمه تخلیه آب ماشین لباسشویی ال جی

همه می‌دانید که برند ال جی یکی از پرطرفدارترین برندها بوده و در صدد تولید با کیفیت‌ترین محصولات خانگی بر آمده است؛ به همین علت خانواده‌هایی که قصد خرید ماشین لباسشویی دارند، برند ال جی از اولین گزینه‌هایی است که به آن فکر می‌کنند.

باید بگوییم که آپشن دکمه تخلیه آب روی دستگاه‌های نسل جدید وجود ندارد؛ بلکه ماشین‌های لباسشویی دیجیتال عمل تخلیه آب را به صورت خودکار و اتوماتیک انجام می‌دهند. اما اگر دستگاه شما آب موجود در خود را تخلیه نکرد، شما می‌توانید فیلتر ماشین لباسشویی را در آورده و آن را تمیز کنید و سپس مجددا آن را جا بزنید.

گاهی ممکن است در ماشین لباسشیی دو قلو ال جی، دکمه ” RINSE HOLD ” را فشار داده باشید که این امر سبب می‌شود که آب ماشین لباسشویی شما تخلیه نشود. در این حالت شما با فشردن دکمه “خشک کن” و سپس “استارت”، به دستگاهتان اجازه‌ی تخلیه آب را خواهید داد.

در کل اگر به نوع برنامه ماشین لباسشویی خود مسلط باشید، بهتر می‌توانید از آن استفاده کنید و رضایت بیشتری خواهید داشت.

 

خدمات پیشنهادی : تعمیر ماشین لباسشویی

 

  • دکمه تخلیه آب ماشین لباسشویی سامسونگ

آن دسته از دستگاه‌های برند سامسونگ نیز که جدید و دیجیتال هستند، دکمه تخلیه آب نخواهند داشت (مانند برند ال جی). همچنین به صورت اتوماتیک و در زمان مناسب، ماشین لباسشویی آب خود را تخلیه خواهد کرد. اما در ماشین‌های قدیمی اگر عدم تخلیه آب پیش آمد، ممکن است مشکل از 2 جا باشد:

1- ممکن است که فیلتر و لوله فاضلاب دچار گرفتگی شده باشند،

2- مشکل از پمپ تخلیه باشد.

اگر مشکل از فیلتر و لوله فاضلاب باشد، تعمیر آن بسیار ساده خواهد بود. در ابتدا شما باید خروجی شلنگ ماشین لباسشویی را چک کنید که آیا دچار گرفتگی شده است یا خیر. اگر دچار گرفتگی شده بود در صدد برطرف این مشکل برآیید.

اگر مشکل گرفتگی فاضلاب نداشتید و مشکل از فیلتر بود، فقط کافیست فیلتر را از جایش درآورده و آن را تمیز نمایید. در برخی موارد نیز ممکن است که مجبور به تعویض فیلتر شوید.

اگر مشکل از پمپ تخلیه بود، باید از افراد مسلط کمک بگیرید. گروه ابتکار سرویس دارای مشاوران بسیار خوب و زبده بوده که در این امر به خوبی می‌توانند شما را راهنمایی کنند. اگر تشخیص مشاوران تعمیر کار تعویض پمپ بود، بهتر است از پمپ‌های ایتالیایی استفاده کنید؛ چون این پمپ‌ها نسبت به نوع چینی آن از کیفیت بالاتری برخوردار هستند.

دکمه تخلیه آب ماشین لباسشویی

  • دکمه تخلیه آب ماشین لباسشویی بوش

ماشین لباسشویی بوش نسبت به دیگر برندها از کیفیت بالاتری برخوردار است و طول عمر طولانی‌تری دارد. اما لازم به ذکر است که عدم تخلیه آب ممکن است آسیبی جدی به ماشین لباسشویی بزند. پس در صورت بروز این مشکل آن را پشت گوش ننداخته و در صدد رفع آن باشید.

این برند نیز محصولات نسل جدیدش به طور اتوماتیک آب درون دستگاه را خارج می‌کند. اما در برخی از نوع‌های این برند، دکمه تخلیه آب نیز برای موارد اضطراری و خاص وجود دارد. دکمه تخلیه آب ماشین لباسشویی بوش با “Empty” (فقط تخلیه آب) نمایش داده شده است. شما می‌توانید در صورتی که آب ماشین لباسشوییتان تخلیه نشد این دکمه را بفشارید.

 

 

  • دکمه تخلیه آب ماشین لباسشویی دوو

ماشین لباسشویی دوو دارای سیستم بخار برای شست و شو می‌باشد. این آپشن باعث می‌شود که لباس‌های شما با دمای بسیار بالا شسته شود که این امر مزیت‌های بسیاری از جمله صدمه نزدن به بافت لباس، تمیز و نیز ضد عفونی کردن لباس‌ها را دارد. این موارد چروک شدن لباس‌ها را کاهش داده و نیز اتوکشی آن‌ها را بسیار آسان‌تر می‌کند.

ماشین‌های لباسشویی دیجیتال دوو نیز به صورت خودکار آب را تخلیه خواهند کرد. اما برای اطمینان و در صورت لزوم، دکمه تخلیه آب نیز دارد که با “Rinse / Spin” نمایش داده شده است (که به معنای آبکشی و تخلیه می‌باشد. ) پس اگر ماشین شما آب درون خود را تخلیه نکرد، این دکمه را بفشارید. 

  • دکمه تخلیه آب ماشین لباسشویی اسنوا

باید بگوییم که در ماشین‌های لباسشویی اسنوا، یکی از متداول‌ترین مشکلات، عدم تخلیه آب است. همچنین می‌دانید عدم تخلیه آب ممکن است مشکلات دیگری را سبب شود. دکمه تخلیه آب ماشین لباسشویی اسنوا به صورت ” Spin + Drain”  نمایش داده شده است که برای خشک کردن و تخلیه آب به کار برده می‌شود. اما اگر دستگاهتان آب را تخلیه نکرد، می‌توانید برای رفع این مشکل ابتدا تمام خروجی‌های آب ماشین لباسشویی را چک کنید که دچار گرفتگی یا شکستگی نشده باشند. اگر مشکل از آن‌جا نبود، به سراغ فیلتر آن بروید؛ ممکن است نیاز به شست و شو داشته باشد و یا شکسته باشد. ( که در این مورد باید فیلتر را عوض نمایید. ) اگر موارد گفته شده را چک کردید و مشکل عدم تخلیه آب مجددا تکرار شد، ایراد از پمپ دستگاه است. برای حل این مشکل باید پمپ را تعویض کنید.

دکمه تخلیه آب ماشین لباسشویی

  • دکمه تخلیه آب ماشین لباسشویی پاکشوما

ماشین لباسشویی پاکشوما یکی از برندهای ایرانی بوده که در بین مردم بسیار پرطرفدار است. جنس این دستگاه تمام استیل بوده و کیفیت بسیار بالایی دارد. این ماشین لباسشویی دارای 16 برنامه اصلی شست و شو بوده که می‌توانید بنا بر شرایط، یکی از آن‌ها را انتخاب نمایید.

مشکل عدم تخلیه آب ممکن است برای ماشین لباسشویی پاکشوما نیز اتفاق بیوفتد. در هنگام بروز این مشکل می‌توانید دکمه تخلیه آب ماشین لباسشویی پاکشوما را که با عنوان ” Rinse / Spin ” نمایش داده شده است، بفشارید. این دکمه را باید در زمان پایان کار ماشین لباسشویی، به منظور آبکشی و تخلیه آب درون ماشین لباسشویی بزنید.

 

 

خدمات ابتکار سرویس

اگر در هنگام کار با ماشین لباسشویی و یا قبل و بعد از آن، برای دستگاهتان مشکلی پیش آمد، می‌توانید از خدمات بسیار خوب ابتکار سرویس بهره ببرید. این گروه، مشاوران و تکنسین‌های بسیار خبره و مجرب داشته و به خوبی می‌توانند مشکل شما را حل کنند.

نوشته‌های تازه

شاید این مقاله ها را بپسندید

Comments

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی | تعمیرات یخچال و فریزرماشین لباسشوییماشین ظرفشوییفر و مایکروفرپکیج دیواری آبگرمکنکولر گازی و اسپیلت

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی

برند خدماتی ابتکار سرویس ارائه خدمات به مخاطبین خود بصورت آنلاین را آغاز کرده و در تلاش برای ارائه هرچه بهتر خدمات سرویس وسایل برقی و غیر برقی در منازل و ادارات می باشد. ابتکار سرویس با بهره گیری از منابع انسانی متخصص در حوزه تعمیرات وسایل با مزیت مشتری مداری از حیث مالی و زمانی پیوسته در حال بهبود و توسعه خدمات قابل ارائه خود جهت برطرف کردن هرچه بیشتر نیازهای شما مخاطبین عزیز می باشد.

تماس مستقیم : 02144624589

فرم درخواست تعمیر

به زودی کارشناسان ما با شما تماس خوهند گرفت
خطا.اطلاعات به درستی وارد نشده است.لطفا مجددا بررسی کنید